Gangreen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op zo'n 4de heeft hij nl besloten om piano te leren spelen omdat hij een tekenfilm had gezien van tom & jerry.(zegt al enorm veel dit)
Oh ja Marilyn Manson is ook iemand die ik graag eens op m'n voorbumper zou willen nemen, om vervolgens terug in z'n achteruit er nog een keer overheen te gaan.
Daar zou ik zeker een maandsalaris voor over hebben om dat te mogen doen.

Als klassiek alleen volgens het boekje uitgevoerd zou moeten worden dan kan je alleen maar luisteren naar werken die gedirigeerd worden door een Norrington, Harnoncourt, Koopman etc. Wel erg authentiek maar vaak een stuk minder toegankelijk. Dirigenten als Karajan, Walter, Bernstein etc gebruikten een eigen sT die vaak zeer afweek van hoe de componist zijn muziek bedoeld had maar tegelijkertijd waren hun uitvoeringen vaak wel briljant.
Ik heb verder niet zoveel kaas gegeten van klassieke muziek, ben een liefhebber van Beethoven maar verder ben ik nooit gekomen omdat dit kennelijk voldoende is voor mij tot op heden maar is het niet zo dat klassieke muziek volgens 'het boekje' niet echt bestaat omdat men niet exact weet hoe het echt geklonken heeft destijds? Net als wat met Latijn het geval is. Ik heb me weleens laten vertellen dat vooral de temporale verhoudingen binnen de stukken vooral een kwestie is van natte vingerwerk van de oude generatie vertalers.
@Corleone, dan vind je Vanessa Mae zeker ook niks :
http://www.youtube.com/watch?v=Hg8Fa_EUQqY
Dit soort muzikanten maken klassiek wel toegankelijker voor een groot publiek zonder te vervallen in Andre Rieu of James (over)Lastpraktijken. Juist de componisten en muzikanten uit het klassieke tijdperk waren meestal ook vernieuwers die het niet schuwden om de platgetreden paden te verlaten. Denk dat het dus wel zal meevallen met omdraaien in het graf van Chopin. Componisten waren zelf amper puristen, meestal eerder een stel copycats die hun eigen sT er overheen gooiden en zo een nieuwe stroming bedachten. Bach is er zelfs groot mee geworden en Haydn mogelijk nog groter ook al was Haydn vooral bezig met vernieuwing i.p.v. kopieren.
Als klassiek alleen volgens het boekje uitgevoerd zou moeten worden dan kan je alleen maar luisteren naar werken die gedirigeerd worden door een Norrington, Harnoncourt, Koopman etc. Wel erg authentiek maar vaak een stuk minder toegankelijk. Dirigenten als Karajan, Walter, Bernstein etc gebruikten een eigen sT die vaak zeer afweek van hoe de componist zijn muziek bedoeld had maar tegelijkertijd waren hun uitvoeringen vaak wel briljant.
Lang Lang briljant noemen gaat te ver maar het is wel een eigen sT, totaal passend binnen de ontwikkeling van de klassieke muziek.
waarom? did he break break break break break your heart?
nice one