MuscleMeat

Wie vind jij de meest irritante artiest(en) aller tijden?

Peiling Peiling Wie vind jij de meest irritante artiest(en) aller tijden?

• Totaal stemmers
    120
tom_barman_deus.jpg

Tom Barman

Dat deze mong**l nog niet voorbij gekomen is.

En:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gabriel Rios

Dj Sniper X

• Topic Starter Topic Starter
Nog een toevoeging:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je hebt ook van die artiesten die op zich wel ok zijn maar dat je beeld van hen volledig negatief wordt beïnvloed doordat bepaalde lieden of bevolkingsgroepen ze helemaal hebben omarmt. Vervelend is dat
.
True that ! Kings of Leon bijvoorbeeld ? Twee lekkere albums uitgebracht, daarna op de commerciele toer met het nieuwe album, totaal andere sound, haren geknipt voor de ladies en een make-over qua kleding en mijn hersenloze buurmeisje blèrt het gewoon lekker mee.

Zo vond ik Prince al een beetje overgewaardeerd
Laat dat beetje er maar vanaf, hij kan inderdaad mooi zingen, groot bereik van zijn stem, kan aardig gitaarspelen maar een virtuoos is het toch niet ?Btje Hendrix nadoen kan iedereen toch na 2 jaar muziekschool ?

Ik heb die hype rondom zijn persoon nooit begrepen tbh???

Heb er weer eentje bij (net gezien op tmf):

http://www.youtube.com/watch?v=h3r7Oo0Fs-8

tom_barman_deus.jpg

Dat deze mong**l nog niet voorbij gekomen is.

+1

.

Laat dat beetje er maar vanaf, hij kan inderdaad mooi zingen, groot bereik van zijn stem, kan aardig gitaarspelen maar een virtuoos is het toch niet ?Btje Hendrix nadoen kan iedereen toch na 2 jaar muziekschool ?

Ik heb die hype rondom zijn persoon nooit begrepen tbh???

Zijn techniek zal wel aardig dicht in de buurt komen met die van Hendrix. En zolang er mensen beweren dat Prince overgewaardeerd is, zal hij altijd ondergewaardeerd blijven.

Laatst bewerkt:
Oh ja Marilyn Manson is ook iemand die ik graag eens op m'n voorbumper zou willen nemen, om vervolgens terug in z'n achteruit er nog een keer overheen te gaan.
Daar zou ik zeker een maandsalaris voor over hebben om dat te mogen doen.

Zijn techniek zal wel aardig dicht in de buurt komen met die van Hendrix

Om Dr. Evil te citeren..."How 'bout NOOOO.. Scott ?"

Het komt neer op een kwestie van smaak en ik zal nooit ontkennen dat Prince een hele grote is, ik denk alleen niet zo groot als men over het algemeen vind..

mika,
de smerige, geilend op dikke vrouwen, homofiele psychopaat met zijn k*tmuziek!

Die gay Taio Cruz shit moeten ze ook verbieden.

http://www.youtube.com/watch?v=9fnAa4micUg

Van deze klassieke artiest/pianist krijg ik elke keer weer de kriebels als ik hem bezig zie, op bepaalde momenten haat ik hem ook echt. Is schandalig dat dergelijke mensen zoveel lof krijgen terwijl ze de klassieke muziek juist vernken. In mijn ogen had hij beter autocoureur kunnen worden, of een andere job die enorme handigheid, snelle reflexen enz vereist, had hij ons tenminste deze misplaatstheid kunnen besparen.

• Like
Waarderingen: Vipo
http://www.youtube.com/watch?v=9fnAa4micUg

Van deze klassieke artiest/pianist krijg ik elke keer weer de kriebels als ik hem bezig zie, op bepaalde momenten haat ik hem ook echt. Is schandalig dat dergelijke mensen zoveel lof krijgen terwijl ze de klassieke muziek juist vernken. In mijn ogen had hij beter autocoureur kunnen worden, of een andere job die enorme handigheid, snelle reflexen enz vereist, had hij ons tenminste deze misplaatstheid kunnen besparen.

Helemaal met je eens! Lang Lang, de acteur achter de piano.

Kate Perry en Justin Bieber.

Mika is ook een f**got. Big girls you are not beautiful, fl**ker een eind op naar de gym en eet niet zoveel, vadsige ****ers dat jullie zijn.

Oh ja Marilyn Manson is ook iemand die ik graag eens op m'n voorbumper zou willen nemen, om vervolgens terug in z'n achteruit er nog een keer overheen te gaan.
Daar zou ik zeker een maandsalaris voor over hebben om dat te mogen doen.

ik zou toch liever een lekker wijf op mn voorbumper nemen... maar een maandsalaris is me teveel

OT: nederlandstalig (jannes, lucas en gea, thomas berge, jan smit, etc etc)
en niet fokken met slim shady. eminem is cool

Idd, zo is het, enorm triest. En dat alleen maar omdat mensen zich zouden verwonderen met welk gemak hij de moeilijkste stukken aankan.

Dat expressionistische gedrag komt wel vaker voor bij Aziatische muzikanten. Vind er weinig mis mee, het is niet alsof hij zijn gedrag gebruikt om af te leiden van zijn spel.

Heb vorig jaar een Japanse dirigent gezien met een Japans orkest dat echt een stuk levendiger was dan de Europese orkesten. Is wel eens verfrissend.

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=rb10eSjEq5I

Puur voor zijn muziek, als persoon vind ik hem nog wel meevallen. Maar voor Kedeng Kedeng alleen al zouden ze hem mogen vierendelen. Infantiel k*tlied.

EricR zei:
Dat expressionistische gedrag komt wel vaker voor bij Aziatische muzikanten. Vind er weinig mis mee, het is niet alsof hij zijn gedrag gebruikt om af te leiden van zijn spel.

Heb vorig jaar een Japanse dirigent gezien met een Japans orkest dat echt een stuk levendiger was dan de Europese orkesten. Is wel eens verfrissend.

Idd, bij veel aziatische muzikanten/pianisten vind ik er ook totaal niets mis mee en is het een manier om zich beter te kunnen uitdrukken, zodat ze meer gevoel kunnen leggen in de muziek, maar bij deze pianist gaat het hem niet om de muziek maar puur om hem. Hij is er alleen maar op uit het publiek te verwonderen met acrobatische kunstjes, totaal overbodige moves (op 2min 08 bv) om te showen met welk gemak het hem afgaat enz.. Als hij tijdens de moeilijkste passages nog even z'n haar zou kunnen goed leggen zou ie het nog doen ook bij wijze van spreken. Daarom heb ik ook een hekel aan dergelijke wanpianisten. Enige wat je hem moet nageven is dat hij duidelijk enorm veel plezier beleeft aan het opvoeren van zijn show.

Als je luistert naar goede uitvoeringen van dit werk van andere pianisten waar de muziek wel op de 1ste plaats komt en zich in dienst stellen van de muziek zal je ook tot de conclusie komen dat hij die Polonaise compleet verdoet, dit is geen Chopin meer, Chopin zou zich omkeren in zijn graf moest hij horen hoe zijn muziek hier wordt misbruikt en hier net als goedkope kermismuziek klinkt.

http://www.youtube.com/watch?v=GrM0gAXXMs4&feature=related

Hier nog zo'n fimpje waarom ik die pianist niet kan uitstaan. Op zo'n 4de heeft hij nl besloten om piano te leren spelen omdat hij een tekenfilm had gezien van tom & jerry.(zegt al enorm veel dit) Als je hem hier bezig ziet, aan wie doet je hem denken? Idd, hij is gewoon die kat uit Tom & Jerry, maar dan in mensvorm.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven