AndroidHealthClinic

Wie wil daten

Bezoekers in dit topic

Voor mij heeft het zeker wel zin, ik doe alles voor haar!
Wat ben je toch een lieve jonge! Vergeet de keta niet anders mag je er niet in.
 
Oke, ik heb gezegd dat een date er niet zit. Mooie knappe meid, daar ligt het niet aan, maar inhoudelijk zijn we wel te verschillend en hebben denk ik weinig raakvlak. Bovendien ben ik enkel op zoek naar iets echt serieus. Dus ik zou zeggen: grijp je kans. :thumbs:

Voor Robin heeft het geen zin, of hij moet stiekem met de fiets naar Nederland proberen te sneaken.
beetje keta zou je goed doen bert.
 
Ik heb anders wel een foto en weet waar ze woont. :rolleyes:
Trek haar helemaal uit elkaar.
Oke, ik heb gezegd dat een date er niet zit. Mooie knappe meid, daar ligt het niet aan, maar inhoudelijk zijn we wel te verschillend en hebben denk ik weinig raakvlak. Bovendien ben ik enkel op zoek naar iets echt serieus. Dus ik zou zeggen: grijp je kans. :thumbs:

Voor Robin heeft het geen zin, of hij moet stiekem met de fiets naar Nederland proberen te sneaken.
Bert dit is wifey matetriaal ga er gewoon voor. Je hebt niks te verliezen.

Gr Pat
 
Zoveel reacties en nog steeds geen foto ? :scratch:
 
Begon dit topic al te missen, nog interessante dingen te melden?
 
Klopt, maar de vormen die het aanneemt en gevolgen worden wel steeds extremer (overigens doel ik dan even niet op dit topic). Kijk bijvoorbeeld naar de haatberichten die Jetten vorige week ontving op z'n Twitter; natuurlijk moet je als politicus wel ergens tegen kunnen, maar dat soort anonieme reacties zijn gewoon te triest voor worden en dienen geen enkel doel. Overigens zijn er op dit forum ook weleens mensen weggepest, maar dan ligt het natuurlijk aan diegene en kon hij/zij gewoon niet veel hebben.

Dat is gwn waar die stakkers kunnen niks hebben! pieppiep zeggen we hier dan. Nu weer ff janken in een hoekje x
 
Begon dit topic al te missen, nog interessante dingen te melden?
Ik ben aan het nagenieten van alle comments. Mensen denken dat ik gevoel heb enzo 😂 heerlijk wakker worden zo. Op dat ik slechte keta heb na dan... wat heb jij gegeten?

Kachel
 
Ik ben aan het nagenieten van alle comments. Mensen denken dat ik gevoel heb enzo 😂 heerlijk wakker worden zo. Op dat ik slechte keta heb na dan... wat heb jij gegeten?

Kachel
Je kon ook gewoon nee antwoorden op mijn vraag...
 
Back
Naar boven