MuscleMeat

Wie wordt er Mr. Olympia 2014?

Peiling Peiling Wie wordt er Mr. Olympia 2014?

• Phil Heath

Stemmen: 125 52,3%
  • Kai Greene

Stemmen: 61 25,5%
  • Dennis Wolf

Stemmen: 16 6,7%
  • Mamdouh Elssbiay

Stemmen: 11 4,6%
  • Roelly Winklaar

Stemmen: 18 7,5%
  • Dexter Jackson

Stemmen: 3 1,3%
  • Branch Warren

Stemmen: 0 0,0%
  • Steve Kuclo

Stemmen: 0 0,0%
  • Justin Compton

Stemmen: 2 0,8%
  • Shawn Rhoden

Stemmen: 3 1,3%

• Totaal stemmers
    239
vind phill matig geen waardige opvolger voor jay of coleman

Wrm niet?
Toch niet vanwege het oude cliché 'vroeger was het beter' ?
Phil is minder groot dan Jay & Ronnie, maar wel een mooiere structuur.
Mag van mij 10 olympia's winnen.

Het is wel echt schraal voor de beeldvorming over bb dat zo'n egotrippende anjer dan weer moet winnen. Ik zou Kai wel graag een keer zien winnen.

Volgens mij snapt ook niemand hier wat het woord esthetisch betekent.

Wrm niet?
Toch niet vanwege het oude cliché 'vroeger was het beter' ?
Phil is minder groot dan Jay & Ronnie, maar wel een mooiere structuur.
Mag van mij 10 olympia's winnen.

Vind hem juist een opgeblazen water ballon, hij heeft ook gewoon de grote en de massa niet vind ik, om nog maar te zwijgen over zen ego.

Geef me dan maar een Branch of een Dennis.

Hoop dat Kai hem nu eindelijk eens pakt!

Vind hem juist een opgeblazen water ballon, hij heeft ook gewoon de grote en de massa niet vind ik, om nog maar te zwijgen over zen ego.

Branch OF Dennis? Die liggen werelden van elkaar af.
Branch is IMO toch echt de pro bber met het meest lelijke fysiek, Dennis on the other hand..

Het is wel echt schraal voor de beeldvorming over bb dat zo'n egotrippende anjer dan weer moet winnen. Ik zou Kai wel graag een keer zien winnen.

Volgens mij snapt ook niemand hier wat het woord esthetisch betekent.

Jawel dat zeggen magere mannetjes zoals michael green als weerwoord als ze te horen krijgen dat ze geen massa hebben.

Denk Phil(eng mannetje) hoop op Dennis.

Dus de bb'er die qua trainingsaanpak het slechtste voorbeeld is voor de jeugd, met als gevolg talloze spierscheuren & volledig gebrek aan symmetrie krijgt bij jou de voorkeur op de bb'er met de beste mix qua volheid & hardheid? Bizarre visie imo. Ook Wolf is qua symmetrie één vd mindere bb'ers.

Mr Olympia bekroond de beste fysiek, niet de sympathiekste. Dus f**k it dat Phil's ego groot is, dat was bij Arnold toch ook zo. En btw op Big Ramy na zullen er niet veel bbers groter zijn dan Phil.

Nuff Said...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wanneer is de wedstrijd en is die nog op een bepaalde zender te bekijken?

Kweenie, wat betreft ballonnigheid wint Phil zeker, ik bedoel ronde spierkoppen en goede insertiepunten en alles...

Maar hij ziet er zo vreemd uit met dat kleine, smalle frame van hem, net als of zijn skelet niet bij zijn hoeveelheid spieren past.

Wat betreft karakter zou ik liefst Kai of Big Ramy zien winnen eerlijk gezegd.

ben wel eens benieuwd hoe Ramy er dit jaar bij staat
haalde vorig jaar al de 6e (dacht ik?) plaats bij zen eerste mr. O, zal ondertussen nog wel een goeie vooruitgang geboekt hebben lijkt me
anders zal het wel weer tussen Kai en Phil gaan wellicht... misschien ook Wolf

Ze laten nooit een grapefruit de O winnen ;)

Dus de bb'er die qua trainingsaanpak het slechtste voorbeeld is voor de jeugd, met als gevolg talloze spierscheuren & volledig gebrek aan symmetrie krijgt bij jou de voorkeur op de bb'er met de beste mix qua volheid & hardheid? Bizarre visie imo. Ook Wolf is qua symmetrie één vd mindere bb'ers.

Mr Olympia bekroond de beste fysiek, niet de sympathiekste. Dus f**k it dat Phil's ego groot is, dat was bij Arnold toch ook zo. En btw op Big Ramy na zullen er niet veel bbers groter zijn dan Phil.

Nuff Said...

Denk dat het vooral Phil zijn arrogantie is dat ik niet lust ben gaan fan van hem, Big Ramy vind ik dan ook wel echt monster gaat nog potten breken denk / hoop ik :)

Dat mensen serieus denken dat Roellie op nr 1 zou eindigen :roflol:

Branch OF Dennis? Die liggen werelden van elkaar af.
Branch is IMO toch echt de pro bber met het meest lelijke fysiek, Dennis on the other hand..

Klopt zijn beide anders, maar Arnold zen fysiek vind ik ook mooi en kan je bv. ook niet vergelijken met nu.
Branch vind ik wel bruut zijn fysiek, en zen bad ass hardcore mentaliteit :p ook dat hij knal hard is, precies uit een rots gekapt ofzo, laatste paar jaar komt hij wel wat minder van de dag indd.

Ik kijk nooit bb filmpjes, maar kan er iemand een filmpje aanraden van phil waarbij zijn arrogantie goed uitkomt?

Ik kijk nooit bb filmpjes, maar kan er iemand een filmpje aanraden van phil waarbij zijn arrogantie goed uitkomt?

Ja herkuul toon is zo'n filmpje, want jij lijkt wel erg zeker van je stuk.

Of wat heeft hij je persoonlijk aangedaan, dat je al jaren met nog wat andere zit te haten? Er gaat voorlopig niemand hem de eerste jaren van zijn troon stoten dus leer er gewoon lekker meeleven. Aan de top kom je trouwens niet als je niet een beetje van je afbijt.

edit: Leuk dat jij zo door mensen heenziet ;) (paranoia)

Sensatie zal je altijd hebben in films, al was het een kutfilm

Terug
Naar boven