Fitness Seller

Wie wordt er Mr. Olympia 2014?

Wie wordt er Mr. Olympia 2014?

  • Phil Heath

    Stemmen: 125 52,3%
  • Kai Greene

    Stemmen: 61 25,5%
  • Dennis Wolf

    Stemmen: 16 6,7%
  • Mamdouh Elssbiay

    Stemmen: 11 4,6%
  • Roelly Winklaar

    Stemmen: 18 7,5%
  • Dexter Jackson

    Stemmen: 3 1,3%
  • Branch Warren

    Stemmen: 0 0,0%
  • Steve Kuclo

    Stemmen: 0 0,0%
  • Justin Compton

    Stemmen: 2 0,8%
  • Shawn Rhoden

    Stemmen: 3 1,3%

  • Totaal stemmers
    239

Bezoekers in dit topic

in dit topic: snapt niemand het verschil tussen 'wie iemand wel zou willen zien winnen' en 'wie er gaat winnen'
 
Ja herkuul toon is zo'n filmpje, want jij lijkt wel erg zeker van je stuk.


Of wat heeft hij je persoonlijk aangedaan, dat je al jaren met nog wat andere zit te haten? Er gaat voorlopig niemand hem de eerste jaren van zijn troon stoten dus leer er gewoon lekker meeleven. Aan de top kom je trouwens niet als je niet een beetje van je afbijt.

edit: Leuk dat jij zo door mensen heenziet ;) (paranoia)

Sensatie zal je altijd hebben in films, al was het een kutfilm


Haat hem niet bro ;)

En is normaal dat hij gedreven is.
Een Lance Armstrog, Michael Schumacher... kwam bij veel mensen ook arrogant over.

Denk ook dat Phill zen fysiek komende jaren nog gaat verbeteren dus word moeilijk om hem van de troon te stoten indd.
 
I gotchu peanut. 3 benen is zat om ivo een lesje te leren.
 
Branch OF Dennis? Die liggen werelden van elkaar af.
Branch is IMO toch echt de pro bber met het meest lelijke fysiek, Dennis on the other hand..

..vindt je hem echt het lelijkste fysiek hebben?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hoop op Kai of Dennis maar denk dat phil m alweer wint.
 
@born to gain, van wanneer zijn die fotos van branch? De laatste wedstrijd die hij deed, was t nog geen schim van de foto die jij nu plaatst
 
@born to gain, van wanneer zijn die fotos van branch? De laatste wedstrijd die hij deed, was t nog geen schim van de foto die jij nu plaatst

Die onderste twee poses zijn van de Arnold Classics 2012 en die daar boven is van vorig jaar ergens
 
Die onderste twee poses zijn van de Arnold Classics 2012 en die daar boven is van vorig jaar ergens

Dacht ik al, branch had voor mij persoonlijk al niet t beste fysiek maar top 5 kon nog in 2012. Als je ziet hoe die er nu bij stond..
 
Ik heb m recent niet gezien, zou sneu zijn als hij echt een sprong achteruit heeft gedaan
 
Jay pakt hem dit jaar
 
Ronnie Coleman maakt zen come back en verslaat ze allemaal, YEAH BUDDY!!!!
 
Het is wel echt schraal voor de beeldvorming over bb dat zo'n egotrippende anjer dan weer moet winnen. Ik zou Kai wel graag een keer zien winnen.

Volgens mij snapt ook niemand hier wat het woord esthetisch betekent.

Leg eens uit dan, het is nogal een subjectief woord. Wat jij esthetisch vind kan ik weer het tegenovergesteld vinden. Ik zie het woord esthetisch altijd als soort excuus als een bb'er overduidelijk kleiner is dan een ander maar er toch beter uit wil zien maar geen verklaring weet te vinden en het dan maar gooit op "esthetisch".
 
Leg eens uit dan, het is nogal een subjectief woord. Wat jij esthetisch vind kan ik weer het tegenovergesteld vinden. Ik zie het woord esthetisch altijd als soort excuus als een bb'er overduidelijk kleiner is dan een ander maar er toch beter uit wil zien maar geen verklaring weet te vinden en het dan maar gooit op "esthetisch".

Dat is 't geworden door al die Zyzz ecto lovers.
 
..vindt je hem echt het lelijkste fysiek hebben?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze foto is van de mr olympia 2008.
Hij is in de afgelopen 4 jaar echt ontzettend achteruit gegaan.
 
Back
Naar boven