MuscleMeat

Wiet kweken ^^

CitizenDildo zei:
Is dat dan even balen.

Het komt gewoon nogal'lame' over dat hij op een BB.forum hier uitgebreid een topic wilt starten over de beste manier van wiet kweken.

Wat een echte BB-er zal hij zijn:rolleyes:
Ach het topic over slikken en spuiten is echt BB-style... Wees niet zo naïef man.

ach is toch leuk om over te praten zo

ik ga trouwens ook wat nieuwe planten aan het bos toevoegen ;)

over een maandje hoop ik ze te kunnen zetten

• Topic Starter Topic Starter
CitizenDildo zei:
Is dat dan even balen.

Het komt gewoon nogal'lame' over dat hij op een BB.forum hier uitgebreid een topic wilt starten over de beste manier van wiet kweken.

Wat een echte BB-er zal hij zijn:rolleyes:

Nou niet echt, het is vooral balen dat jij telkens nutteloze replies maakt en aan het flamen bent. Bovendien oordeel je over mij als bb`er terwijl dat hier helemaal niks mee te maken heeft. Dus doe mij een plezier en de mensen die wel normaal kunnen posten en kruip weer terug onder de steen waar je vandaan kwam.

• Topic Starter Topic Starter
@Sneaky Snitch, kweek je uit zaad of ga je stekken halen? Ik ga dit jaar voor stekken denk ik, meer zekerheid in ieder geval :).

Vreemd, nog geen reactie van Corléone????

ik moet altijd helpen knippen,,..

Laatst bewerkt:
Van wiet krijg je binnenkant borst, goude handel hier op 't forum dus.

FadderMakker zei:
Volgens mij zitten hier toch aardig wat mensen op het forum die zo nu en dan van een lekkere pret sigaret genieten :cool:. Nu vraag ik me af of er mensen zijn die aankomende zomer wiet gaan kweken, of weer kweken. Of misschien wel willen kweken maar niet precies weten hoe en wat? Het is vrij simpel om je eigen wietje te kweken dus als er vragen zijn stel ze maar. Heb vorig jaar voor het eerst een kweekje gedaan, maar moet nog veel leren. Dus laat maar horen, of ben ik hiervoor op een verkeerd soort forum ;).

Dag meneer agent,
Mijn naam is Haas.
Ja u bent hier op een verkeerd forum. Dit is een bodybuilding site.
Dat u denk dat alle bodybuilders crimineel zijn en dat zij daarom ook vast wel allenaal wiet kweken is tot daar aan toe,
Maar dat u denkt dat bodybuilders dom zijn en hier gaan prijsgeven of zij een tuintje op zolder hebben slaat echt alles!
;)

2hard2die zei:
Dag meneer agent,
Mijn naam is Haas.
Ja u bent hier op een verkeerd forum. Dit is een bodybuilding site.
Dat u denk dat alle bodybuilders crimineel zijn en dat zij daarom ook vast wel allenaal wiet kweken is tot daar aan toe,
Maar dat u denkt dat bodybuilders dom zijn en hier gaan prijsgeven of zij een tuintje op zolder hebben slaat echt alles!
;)

haha ja echt he....:rolleyes:

Terug
Naar boven