Fitness Seller

Wil aankomen en afvallen tegelijk :O

BeginnerMatt

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
61kg
Hoi,
Ik wil straks het leger in, waar ik echter 65 KG voor moet wegen. Ik weeg op het moment 60,5 KG. Echter heb ik nog wel een klein buikje, dat ik graag weg zou willen werken. Wat raden jullie mij aan. Eerst kracht trainen en aankomen, en dan pas cutten, of andersom? Ik ben 173 cm groot.

Clean bulken tot 65kg, of gwn bulken tot iets van een 70kg en dan gaan cutten naar 65.

waarom wil je het "buikje" weg ? gewoon voor esthetische redenen ?
je weegt 60kg, als er al een buikje is ...

gewoon bulken tot het gewenste gewicht met veel cardio, want je zal je conditie nodig hebben in het leger.

• Topic Starter Topic Starter
Er is zeer zeker wel een buikje;). Tis niet veel meer, er is namelijk al 10 kg af. Cardio wil ik er zoiezo bij gaan doen. En dat buikje wil ik er inderdaad af omdat ik dat mooier vind, maar dat is helaas dus niet mogelijk, gezien mijn gewicht.

Ik zou niet gaan cutten, ik heb zo het idee dat je nu al erg mager bent, ondanks jouw "buikje".
Ga lekker zwaar trainen en flink eten, goed in de eiwitten gaan zitten en verder niet denken aan dat zg buikje.

Pak vooral de grote spier/groepen zwaar aan zodat je snel groeit en sneller zwaarder wordt.

Dus 3x per week zwaar aan gewichten hangen en de dagen er tussen lekker herstellen, rusten en groeien. (om de dag trainen/herstellen).
Kijk of je een goed schema kan vinden of vraag even om hulp voor een goed schema.
Je zal het redden.

succes.

60 kilo maar met die lengte ? dan kun je echt bijna onmogelijk een buikje hebben.
ik weeg 82 en ben 4 cm groter en ik heb klein buikje dus weet niet wat jij een buikje vind

Misschien heeft hij zeer weinig spiermassa.

Veel succes met gewicht afvallen en tegelijk aan te laten komen:)

In het leger zullen ze niet kijken naar jouw mooi buikje hoor :)

Ze kijken daar idd niet naar je buikje xd.
maar succes met aankomen, en verwaarloos je cardio niet want dat is HEEL belangrijk in het leger. :P

Allemaal hartstikke bedankt voor de antwoorden!

gewoon vreten en niet zeuren? ;)

Ja ik vreet me eigen al te pletter dusja:P

met hetzelfde doel als jou ben ik van 60kg bij 16-17% naar 68kg gegaan bij 10% bf door gewoon starting strenght te doen van mark rippetoe (zie google) en veel (gezond) eten :D

Ik eet nu om 6 uur 2 boterhammen, om tien uur 2 boterhammen, om 12 uur 4 boterhammen, om 3 uur nog 2 boterhammen, om 6 uur aardappelen groente en vlees, en om tien uur nog is 6 boterhammen (jaja veel boterhammen).

Alle boterhammen met boterhamworst, maar wil straks ook een serieus voedingsschema maken en volgen.

te veel brood en boterhamworst XD???:lol:
edit: heb je de voeding sectie al doorgelezen en een paar voedingschema,s?

Ik eet nu om 6 uur 2 boterhammen, om tien uur 2 boterhammen, om 12 uur 4 boterhammen, om 3 uur nog 2 boterhammen, om 6 uur aardappelen groente en vlees, en om tien uur nog is 6 boterhammen (jaja veel boterhammen).

Alle boterhammen met boterhamworst, maar wil straks ook een serieus voedingsschema maken en volgen.

Aardig wat brood, misschien mogelijk om bij je ontbijt brinta te eten? een rijst maaltijd in de middag bij tevoegen? Zijn ook aardig wat kcal. Doe je er een bakje tonijn bij voor de eiwitten. Heb je er 2 belangrijke maaltijden bij. Kan je eventueel nog wat brood weg doen. Lees de stickies van voeding even goed door, dan kom je een heel end voor het maken van een voedingsschema.

Terug
Naar boven