AndroidHealthClinic

Wilders: sluit alle islamitische scholen

op een islamitsche school leren ze ook nederlandse normen en waarden schat :rolleyes:

Ja, maar ook de Islamitische. En die gaan dus niet altijd samen. :D

als jij mensen zo benaderd, hoe denk je dan zelf benaderd te worden, enige wat je doet is beledigen. "parasieten,kakkerlakken" slaat nergens op.

Hier moet ik je helemaal gelijk in geven. Op zo'n manier hoef je niet te spreken en verder heeft het niet eens nut want als je iemand zo aanspreekt, zal dat alleen maar averechts werken.

Maar ergens heeft hij wel een punt. Als mensen het daar zoveel beter vinden, waarom blijven ze dan hier ? Ik zie daar niet helemaal de logica van in.

:rolleyes: jij roept van alles maar weet niet wat een isl.school inhoud? wat doe je in deze discussie???

Omdat ik niet precies weet hoe het er in een Islamitische school eraantoe gaat, mag ik er geen mening over hebben ?

Je zegt dat er Nederlands wordt gesproken. Maar in een ander topic werd er gezegd door spiermans, en volgens mij ook door jou, maar dat weet ik niet meer zeker. Dat wanneer je onder vrienden was je vaak je eigen taal gebruikte, omdat dat zo gemakkelijk was. Dus waarom zou dat daar niet gebeuren ?

Ja, maar ook de Islamitische. En die gaan dus niet altijd samen. :D

Hier moet ik je helemaal gelijk in geven. Op zo'n manier hoef je niet te spreken en verder heeft het niet eens nut want als je iemand zo aanspreekt, zal dat alleen maar averechts werken.

Maar ergens heeft hij wel een punt. Als mensen het daar zoveel beter vinden, waarom blijven ze dan hier ? Ik zie daar niet helemaal de logica van in.

Omdat ik niet precies weet hoe het er in een Islamitische school eraantoe gaat, mag ik er geen mening over hebben ?

Je zegt dat er Nederlands wordt gesproken. Maar in een ander topic werd er gezegd door spiermans, en volgens mij ook door jou, maar dat weet ik niet meer zeker. Dat wanneer je onder vrienden was je vaak je eigen taal gebruikte, omdat dat zo gemakkelijk was. Dus waarom zou dat daar niet gebeuren ?

is verboden;)

waar komt dit argument vandaan? vinden alle allochtonen het in hun eigen land beter en hebben ze dat laatst met zn alle prubliekelijk verkondigd?

denk dat de meeste dondersgoed weten dat ze het hier beter hebben dan in ongeveer welk land ter wereld dan ook, maar dat de sfeer, de sfeer van toegenomen intolerantie, ze hier steeds minder bevalt.

Ow, shit. Je hebt helemaal gelijk. De regels worden immers altijd nageleefd.
(toch raar dat er zoveel allochtonen in de gevangenis zitten. Ik bedoel, als ze zich allemaal aan de regels zouden houden, dan zouden ze daar niet zitten.)

Ow, shit. Je hebt helemaal gelijk. De regels worden immers altijd nageleefd.
(toch raar dat er zoveel allochtonen in de gevangenis zitten. Ik bedoel, als ze zich allemaal aan de regels zouden houden, dan zouden ze daar niet zitten.)
:rolleyes: ja dat zijn allemaal kinderen van de islamitische scholen die geen nederlands spraken daar :roflol:

Ik vind Wilders een lul maar van mij mogen die scholen vandaag nog dicht. Ze hebben niet bewezen bestaansrecht te hebben, de basisscholen vallen dan nog mee maar de 2 middelbare scholen scoren gewoon erg slecht. Er zullen genoeg oorzaaken voor te vinden zijn, maar een school die op bijzondere leest is geschoeid moet wel iets bijdragen. Dat doet het nu niet.

Volgens het Ministerie van Onderwijs staan die scholen de integratie niet in de weg, maar waarom aparte scholen? Het is net zo absurd als mensen die op zoek gaan naar een puur blanke school. Groepsvorming draagt geen reet bij.

Je kan niet zeggen SLUIT ALLE ISLAMITISCHE SCHOLEN. Wilders weet toch ook wel dat veel islamieten ertegen zijn. Je kan wel zeggen van iedereen moet naar een openbare school, maar er mogen wel islamitische scholen blijven die na schooltijd extra les geven over de islam.
Als extra? Lijkt me idd geen probleem, zolang het mensen niet verder van elkaar vervreemd want daar schiet je dus niets mee op.

Die gozer mag echt doodvallen
Of eigenlijk, neen het is juist goed wat hij doet. Ik denk dat ik hem ook ga supporten. Hij jaagt de moslims die zich netjes en goed gedragen tegen zich in het harnas. Krijg ik uiteindelijk toch wat ik wil, haha ik hoop echt dat hij zo doorgaat, zo zullen de moslims hier toch gedwongen worden een standpunt in te nemen haha. En dat zal denk ik niet die van wilders zijn, goeie ontwikkeling iig in mijn ogen, we gaan de juist de kant

Heb je daar al verder over nagedacht? Vergeet niet dat als het extremisme onder de moslims toeneemt dit ook zo is met afkeer van de autochtonen tegen de allochtonen, wat op zich weer voor meer extremisme zal zorgen, enz.

Nu hoor ik je al denken; "Goeie ontwikkeling in mijn ogen". Maar het waren indertijd niet de congolezen die het land uitvluchten toen de vonk daar echt in het kruitvat sloeg...

Meten met 2 maten heet dat....

dat doen al jullie toch allemaal?

allemaal lopen kankeren op Nederland en de Westerse cultuur maar wel hier blijven wonen EN nog voor overlast zorgen.

De cijfers betreffende werkeloosheid en criminaliteit liegen er niet om.

over met twee maten meten gesproken, donderstraal toch op man.

Ga lekker terug naar die woestijn of pas je aan.

Maar niet lopen zeuren op Nederland maar wel als parasieten blijven zitten.

ps;
Excuses voor de beschaafde aangepaste allochtoon die zich door dit stukje tekst beledigt voelt.

Secularisatie neemt hier harder toen dan het extremisme toeneemt. Veel moslims zien nog amper een moskee van binnen, het zal wel loslopen met de strijd die nog moet gaan komen. Wilders kakt ook op de moslims die wel hun best doen, maar tegelijkertijd neemt buiten de aanhang van Wilders niemand die kerel nog echt serieus.

Misschien een gevaar, maar met de uitspraken die hij doet en zijn single issue politiek valt hij gewoon niet serieus te nemen.

allemaal lopen kankeren op Nederland en de Westerse cultuur maar wel hier blijven wonen EN nog voor overlast zorgen.

ps;
Excuses voor de beschaafde aangepaste allochtoon die zich door dit stukje tekst beledigt voelt

Ik was echt opgelucht toen ik dat laatste las!!:D ;)

ga je laten informeren dacht dat jij als turk toch beter geinformeerd moest zijn, bel milli görus even anders

Ik ben van belgië man, moslimscholen zijn er hier niet.
Ik vraag me gewoon af wat er zo speciaal is aan die scholen ?

Ik vind geloof onzin ,maar och zo denk ik dan en scholen splitsen in geloven ook onzin:
Katholiek
Protestant
Molsim
Etc.

Scholen zijn er om les te krijgen.
En nee ik vind gods diens geen les.
Ik vind de bijbel,koran,etc. een fabeltjes krant van ongeloof waardige dingen.
En mensen die dingen doen zoals zelfmoord pijnigen voor hun godsdienst achterlijk.

Maar even terug op scholen gebeuren als ze nu es dat hele godsdienste gebeuren afschaffen minder discriminatie en minder onzin.

Waarom vind ik godsdienste onzin omdat al deze zooi nooit is bewezen .

Maar het is natuurlijk ieder zijn eigen mening of het echt of onzin is.

:rolleyes: ja dat zijn allemaal kinderen van de islamitische scholen die geen nederlands spraken daar :roflol:

Dat hoor je mij niet zeggen. Maar het is onzin om te stellen dat het niet gebeurt omdat het tegen de regels is.

Sowieso komen ze minder in contact met autochtone kinderen. Dan krijg je allemaal van die spiermannetjes :D

ps;
Excuses voor de beschaafde aangepaste allochtoon die zich door dit stukje tekst beledigt voelt.
is dit tegen mij gericht ?zoja dan donderstraal jij lekker terug op naar dat natte zwarte gat waar jij vandaan kwam

Dat hoor je mij niet zeggen. Maar het is onzin om te stellen dat het niet gebeurt omdat het tegen de regels is.

Sowieso komen ze minder in contact met autochtone kinderen. Dan krijg je allemaal van die spiermannetjes :D

Ik heb zelf ook een tijdje op een witte school gezten:rolleyes:

School en geloof is onzin. School is om dingen te leren, waarmee je je kennis vergroot zodat je ooit zelfstandig kan leven en voor jezelf leert zorgen.

Geloof is iets voor op een zondag in een kerk/moskee en wat je eventueel thuis wilt doen.

Wij moesten vroeger bidden in de klas (1 dag in de week ofzo). Weigerde ik als 7 jarige. Mijn moeder geregeld voor naar school moeten komen.
Ik geloof niet en basta.

Mijn zusje is wel opgelucht dat er iets verderop bij haar een islamitische basisschool word geopend. Mijn neefje zit in een klasje van 15 waarvan 11 allochtoon/moslim.
Dadelijk worden van 3 klassen 1 gemaakt. En alleen nog een verdwaalde indo en antilliaan zal in die klas zitten:)

Maar ook de school zelf is opgelucht, want de ouders van de kinderen intresseren zich totaal niet in de school van hun kinderen.

Juist de mensen die de schrikbarend hoge criminaliteit en werkloosheid vooral wijten aan de omgeving waarin veel criminele moslims opgroeien zouden moeten inzien dat het láátste wat je moet doen al die kansarmen bijelkaar op één school zetten! :rolleyes:

Maar goed, de resultaten op die scholen zijn er dan ook naar.

Terug
Naar boven