willemyates
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 112kg
- Vetpercentage
- 25%
gisteren na de training lekker aan een wijntje gezeten, en was na 2 wijntjes al stom dronken, 1 van de vele voordelen van dieeten.
ik ga als een raket, vandaag onder de 108 gedoken, blijf op de goeie weg.
na het debakel van de vorige training besloten om het schema aan te passen, ik wil niet veel langer in de sportschool zijn dan een uur, en om daar cardio en een goeie kracht training in te proppen lukt niet goed.
du ik ga de kracht training en de cardio uit elkaar trekken.
trainen met een split natuurlijk, een split die ik normaal niet zou gebruiken maar nu de beste oplossing is.
split:
dag 1 borst en triceps
dag 2 rug en biceps
dag 3 benen en schouders
elke training buikspieren.
op aparte dagen cardio, maar dan meteen 45 minuten en volgas, ook belangrijk voor mijn conditie, en op deze manier hoef ik geen rekening te houden met energie voor de kracht training.
het afvallen moet gebeuren door middel van het dieeten, laatst dus calorieen geteld, en ik kan makkelijk genoeg eiwitten eten met weinig calorieen. ik ga lage koolhydraat dagen en hogere koolhydraat dagen wisselen.
doel nog steeds, een kilo per week eraf en 17 juni 100 kg bereiken.
17 juni plaats ik een foto met het resultaat,
en dan gaan we door naar augustus, een snelle berekening zegt 90 kilo en onder de 10% bf begin september. zou een wonder zijn, ben na mijn 12de niet meer zo laag geweest.
training van gisteren:
rug en biceps:
cable front pull down natural grip
50*15
65*12
80*10
cable rows v grip(de goeie gevonden)
50*15
65*12
80*11
cable pull down behind neck rechte stang
40*15
50*12
50*10
lower back machine (even de onderug sterker maken voor dl en yates rows begin dit jaar voor het eerst in mijn leven onderug klachten gehad)
30*15
40*15
40*15
biceps:
ez bar curls
30*15
40*12
45*11 (lekker dit, beter gevoel dan de alternate curls)
ab machine crunches
50*3*20
ruimschoots binnen de tijd klaar. maar als ik ga deadliften heb ik meer tijd nodig en ik wil toch de db curls ook doen
ik ga als een raket, vandaag onder de 108 gedoken, blijf op de goeie weg.
na het debakel van de vorige training besloten om het schema aan te passen, ik wil niet veel langer in de sportschool zijn dan een uur, en om daar cardio en een goeie kracht training in te proppen lukt niet goed.
du ik ga de kracht training en de cardio uit elkaar trekken.
trainen met een split natuurlijk, een split die ik normaal niet zou gebruiken maar nu de beste oplossing is.
split:
dag 1 borst en triceps
dag 2 rug en biceps
dag 3 benen en schouders
elke training buikspieren.
op aparte dagen cardio, maar dan meteen 45 minuten en volgas, ook belangrijk voor mijn conditie, en op deze manier hoef ik geen rekening te houden met energie voor de kracht training.
het afvallen moet gebeuren door middel van het dieeten, laatst dus calorieen geteld, en ik kan makkelijk genoeg eiwitten eten met weinig calorieen. ik ga lage koolhydraat dagen en hogere koolhydraat dagen wisselen.
doel nog steeds, een kilo per week eraf en 17 juni 100 kg bereiken.
17 juni plaats ik een foto met het resultaat,
en dan gaan we door naar augustus, een snelle berekening zegt 90 kilo en onder de 10% bf begin september. zou een wonder zijn, ben na mijn 12de niet meer zo laag geweest.
training van gisteren:
rug en biceps:
cable front pull down natural grip
50*15
65*12
80*10
cable rows v grip(de goeie gevonden)
50*15
65*12
80*11
cable pull down behind neck rechte stang
40*15
50*12
50*10
lower back machine (even de onderug sterker maken voor dl en yates rows begin dit jaar voor het eerst in mijn leven onderug klachten gehad)
30*15
40*15
40*15
biceps:
ez bar curls
30*15
40*12
45*11 (lekker dit, beter gevoel dan de alternate curls)
ab machine crunches
50*3*20
ruimschoots binnen de tijd klaar. maar als ik ga deadliften heb ik meer tijd nodig en ik wil toch de db curls ook doen

trainingen zien er goed uit. succes!