AndroidHealthClinic

Willem's Log - Getting Jacked & Tanned!

Bezoekers in dit topic

Toch een mooi verschil als je vergelijkt met foto van 2015 hierboven
 
Heel netjes man! Ben je dingen anders gaan doen tov 2015?
Het lijkt of je behoorlijk wat progressie gemaakt hebt terwijl je in 2015 ook al aardig wat jaren hebt getraind.
 
Goeie progressie, goed om te zien dat je nog steeds traint!
 
Toch een mooi verschil als je vergelijkt met foto van 2015 hierboven

Bekijk bijlage 69873 Nieuw fap-materiaal voor m'n fans.


Jep. Ben daar toch ook wel behoorlijk tevreden van!

Heel netjes man! Ben je dingen anders gaan doen tov 2015?
Het lijkt of je behoorlijk wat progressie gemaakt hebt terwijl je in 2015 ook al aardig wat jaren hebt getraind.

Gho, hoewel ik toen ook zeker al 'serieus' trainde, is ondertussen de frequentie en het volume nog redelijk wat omhoog gegaan. Zo heb ik afgelopen zomer een periode van +120 dagen iedere dag getraind. Ga ook nog zelden op stap en eten is 90-95% van de tijd on point.

Goeie progressie, goed om te zien dat je nog steeds traint!

Yesss, zal ik (hopelijk) altijd blijven doen. Lukt nu ook met een professioneel vrij uitdagende agenda. De volgende challenge gaat zijn het te combineren met een kind, vermoed ik.
 
Ben wel benieuwd hoe je dan nu traint, als je elke dag traint? Je deed intermittent fasting volgens mij, volg je dat nog?
 
Ik wil ook wel een nieuwe log van Willem lezen!
Onderschat de kinderen niet, zeker het slecht slapen kan echt een grote impact hebben.
 
Ben wel benieuwd hoe je dan nu traint, als je elke dag traint? Je deed intermittent fasting volgens mij, volg je dat nog?

Zal eens een uitgebreid overzicht neerpennen van hoe mijn trainingsweek er nu uitziet in een dood moment.
Doe niet meer echt aan intermittent fasting (in de zin van 16/8 window), aangezien ik steeds 's ochtends om 7u trainen en rond 10u-11u mijn eerste maaltijd consumeer. Laatste maaltijd is na het werk en dat is meestal rond 20u, dus laten we zeggen dat ik 14/10 doe het gros van de tijd. Maar let minder op het halen van een effectief fasting window en volg veel meer mijn gevoel.

Ik wil ook wel een nieuwe log van Willem lezen!
Onderschat de kinderen niet, zeker het slecht slapen kan echt een grote impact hebben.

Log gaat er sowieso niet van komen. Kruipt veel te veel tijd in.
Ik onderschat kinderen absoluut niet! Heb sowieso mijn slaap nu al nodig. Als ik minder dan 8u slaap, merk ik dat meteen aan mijn focus. Maar dat wijst zichzelf ook wel uit.
 
Ziet er goed uit! Dacht eig dat je bezig was met het GZCL schema Jacked and Tan 2.0
 
Log updaten kan letterlijk in een paar minuten.
 
Log updaten kan letterlijk in een paar minuten.

Als oefeningen, sets en reps, etc. variëren van week tot week (en de weekindeling dat ook doet) lijkt me dat weinig waarschijnlijk.
 
Back
Naar boven