AndroidHealthClinic

Winstrol misselijk/overgeven

HET LIGT AAN DE WINSTROL
Ik heb vorig jaar ook een winstrol only kuurtje gedaan en had precies hetzelfde probleem als jij.
Kreeg geen hap door me keel de eerste paar dagen en heb inderdaad ook een keer flink over moeten geven. Bij mij werd het rond dag 8 een stuk beter, ik had er rond dag 3 al heel veel last van. Na 10 dagen had ik helemaal nergens meer last van en at ik weer als voorheen.

De keus is dus aan jou, doorzetten of niet... ik kan je garanderen dat het beter wordt en waarschijnlijk snel ook aangezien je al op dag 6 zit.

Voor mij overigens nooit meer winstrol....

ik kan je garanderen dat het beter wordt en waarschijnlijk snel ook aangezien je al op dag 6 zit??? ben je een dokter? ben je er 100% zeker van wat er met de topicstarter aan de hand is? kun je zijn gezondheid garanderen?

• Topic Starter Topic Starter

En dat kan jij zien van een afstand, goed hoor man. Al heb ik koorts en kan ik nauwelijks lopen sta ik nog op mijn werk of in de sportschool. In de 7 jaar dat ik mijn huidige baan heb is dit de 2e keer dat ik me ziek heb gemeld. Maargoed makkelijk oordelen over anderen natuurlijk via internet he ;)

OT, ik heb buikgriep opgelopen. Dit is dus niet direct van de winstrol maar kan wel indirect zijn aangezien je weerstand toch een stuk lager ligt en je dan maar net met het verkeerde virus in aanraking hoeft te komen. Heb 2 dagen lang eigenlijk alleen maar geslapen en veel gezweet en zo goed als geen hap door mijn keel gekregen. Zeker de eerste dag niet, gisteren nog 3 crackers met kaas op :( 2 kilo kwijt, maar denk dat dit vooral vocht is.

Koorts is gelukkig over en voel me iets beter, vandaag wel weer gestart met de winny omdat toen ik opstond ik me redelijk goed voelde. Moet zeggen dat ik nu ik 3 uurtjes wakker ben toch beter nog een dagje had kunnen wachten voor mijn gevoel. We zullen zien verder.

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 10:45 ----------

HET LIGT AAN DE WINSTROL
Ik heb vorig jaar ook een winstrol only kuurtje gedaan en had precies hetzelfde probleem als jij.
Kreeg geen hap door me keel de eerste paar dagen en heb inderdaad ook een keer flink over moeten geven. Bij mij werd het rond dag 8 een stuk beter, ik had er rond dag 3 al heel veel last van. Na 10 dagen had ik helemaal nergens meer last van en at ik weer als voorheen.

De keus is dus aan jou, doorzetten of niet... ik kan je garanderen dat het beter wordt en waarschijnlijk snel ook aangezien je al op dag 6 zit.

Voor mij overigens nooit meer winstrol....

Dan zal jij denk ik op dat moment ook een griepje oid te pakken hebben gekregen of iets verkeerd gegeten want denk persoonlijk dat dit niet zo snel door de winstrol kan komen. Wel ****ed kuren met je immuunsysteem en winstrol schijnt daar erg goed in te zijn wat ik begrijp.

Ik ben iig 2 dagen gestopt geweest en vandaag weer begonnen.

• Topic Starter Topic Starter
Zo 4 dagen nauwelijks gegeten en alleen maar gelegen/geslapen. Gisteravond voor het eerst weer een beetje normaal kunnen eten en vandaag weer aan het werk gelukkig en weer begonnen met de winstrol. Ik zit nu op 92,7kg en dat is hetzelfde als waarmee ik mijn kuur begon. Veel zal vocht zijn dus ben hier nog best blij mee. Morgenochtend weer trainen :)

heb je nog geluk gehad met hoeveel je verloren bent het had veel slechter kunnen af lopen

Terug
Naar boven