MuscleMeat

Winstrol only (tabs) 6wk

R.I.P. ;)

Leuk log trouwens, vandaag ontdekt en helemaal doorgelezen.
Wel apart dat je volgens omstanders een drogere kop had tijdens je kuur.
Meestal krijg je toch juist een opgeblazen kop?

misschien een idee, om het als een verplichting te stellen, dat je na je kuur... ook nog wat post in je log.... eindresultaat na het nakuren (of aantal weken)

zo hebben we uiteindelijk echt helemaal niks aan zijn log gehad, behalve dan tijdsverdrijf?

R.I.P. ;)

Leuk log trouwens, vandaag ontdekt en helemaal doorgelezen.
Wel apart dat je volgens omstanders een drogere kop had tijdens je kuur.
Meestal krijg je toch juist een opgeblazen kop?

Niet van alle aas krijg je een dikke kop, do your research.

Heel duidelijk dat dit log veel succes heeft bij mensen die totaal geen verstand van aas hebben en enkel het beach-boy kuurtje aka winstrol only willen doen. Opmerkelijk dat juist die beach-boys in het algemeen weinig tot geen verstand in het algemeen hebben.

Mooie blog, vandaag ontdekt

Er mogen er van mij nog meer volgen

Hey,

Nog een reden waarom je liever Winny hebt genomen dan dianabol?

ltr

Beste,
Ik heb vorig jaar drie maanden last van gehad van constant een opgeblazen gevoel, veel pillen voor de maag gehad maar niets die hielp. Ikzelf nam ook veel koolhydraten binnen zonder daar bij stil te staan dat daar het probleem was.
Uiteindelijk een therapeut geraadpleegd en die gaf me de simpele opdracht om 25 uur geen koolhydraten te eten maar enkel op eiwitten te baseren. Resultaat nu al maanden geen last meer gehad van het opgeblazen gevoel, wat ik ook maar eet.
Mss kun je dit eens proberen indien het probleem nog zou terugkeren

het probleem was opgelost door éénmalig 25 uren geen koolhydraten ?Heb je dan erna niet gewoon opnieuw last gehad ?

..

Laatst bewerkt:
Goede blog, elke post gelezen, maar waar blijft die laatste update inc foto?

:D

Mooie blog, maar ben inderdaad wel heel benieuwd naar die pics :)

Mooie log, benieuwd naar de foto's :)

Persoonlijk ben ik eerder negatief ten opzicht van Winstrol.
Ik starte een tijd geleden ook met winstrol only kuur en werd er echt helemaal ziek van.
Overmatig zweten, Paniekaanvallen, oververmoeidheid maar wnr ik moest slapen kon ik dan niet slapen, depressief.

Ook raad ik aan winnytabs nooit op nuchtere maag te nemen. Man, het was alsof de winny mijn lichaam aanviel. Ben de kuur dan uiteindelijk gestopt. Iemand gelijkaardige ervaringen hiermee?

Ben nu van plan om de overschot van mijn kuurtje op heel lage dosis uit te nemen. 20mg a30mg ED gedurende 7 weken.

Ik starte een tijd geleden ook met winstrol only kuur en werd er echt helemaal ziek van.
Overmatig zweten, Paniekaanvallen, oververmoeidheid maar wnr ik moest slapen kon ik dan niet slapen, depressief.

Ook raad ik aan winnytabs nooit op nuchtere maag te nemen. Man, het was alsof de winny mijn lichaam aanviel. Ben de kuur dan uiteindelijk gestopt. Iemand gelijkaardige ervaringen hiermee?

Ben nu van plan om de overschot van mijn kuurtje op heel lage dosis uit te nemen. 20mg a30mg ED gedurende 7 weken.

Nee, krijg wel snel last van prostaat met winny.
7 weken @ 30mg is wel een mooie cut-kuur!

Bij depot heb je iets minder last van deze sides..maar idd Winny is toch maar raar spul (voor ieder lichaam weer anders denk ik)

Hmm ja voor iedereen verschillend dus..ik heb vooral last van me maag, hoofdpijn en krampen met winny tabs..

Terug
Naar boven