MuscleMeat

Winstrol only (tabs) 6wk

dat je later je HPTA dat je LATER zelf niet meer genoeg test aanmaakt. daarom zijn steroiden 25+ zoiezo raar dat het hier 21+ is

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie positieve reacties en adviezen. Helemaal top!

De reden dat ik de Nolva niet gebruik is omdat er zoveel verschillende verhalen zijn op verschillende forums. De een zegt dat de terugval zonder nakuur bij winstrol meevalt. De ander beweert het tegenovergestelde.

Ik zie het meer als proef om te kijken of ik de evt. terugval ondervang door in dit geval crea en bcaa's (oa beta alanine) weer op te pakken na deze kuur.

Zo kan ik straks uit ervaring spreken en anderen weer adviseren in wat goed is en wat niet. Als blijkt de crash te groot is geweest dan trek ik daar voor mijn volgende kuur weer leer uit.

Dus ik hou jullie ook daarvan op de hoogte! Nogmaals bedankt en tot gauw. Mijn foto probeer ik morgen in de foto sectie te uploaden. In ieder geval zal er zsm een foto volgen!

Grtzz en train ze allemaal!

Altijd een SERM gebruiken, gewoon nakuren met novaldex.

Leuk blog en goede resultaten! Hoeveel heb je aan krachtwinst geboekt?

Hello,

Een kleine post tussendoor. Gister en eergister onwijs last gehad van mijn maag. Een opgeblazen gevoel, heel apart. Nog nooit eerder gehad. Ook sinds vanochtend een beetje last van mijn rechterschouder (gewricht). Zou kunnen komen door de winny (onttrekken van vocht). Gelukkig is de buikpijn over en kan ik weer normaal eten.

Zijn er mensen die, met name dat opgeblazen gevoel, herkennen? Na het weekend mijn huidige stats posten, ben benieuwd.

Tot dan en alvast een goed weekend!

Beste,
Ik heb vorig jaar drie maanden last van gehad van constant een opgeblazen gevoel, veel pillen voor de maag gehad maar niets die hielp. Ikzelf nam ook veel koolhydraten binnen zonder daar bij stil te staan dat daar het probleem was.
Uiteindelijk een therapeut geraadpleegd en die gaf me de simpele opdracht om 25 uur geen koolhydraten te eten maar enkel op eiwitten te baseren. Resultaat nu al maanden geen last meer gehad van het opgeblazen gevoel, wat ik ook maar eet.
Mss kun je dit eens proberen indien het probleem nog zou terugkeren

Waar blijven pics bro

Sent from my iPhone using Tapatalk

Idd. Ben benieuwd

hier nog 1 :D gief pics!!

log heeft iig trouwe volgers! die kan je niet teleurstellen!
pics!
mag ook van een lekkere chick btw!

Update? Benieuwd hoe je nu terugkijkt op je kuur!

ik ook nog steeds. :P

Foto's? Gain loss?

still alive?

Oh no.. the winny killed him!

haha blijkbaar niet helemaal goedgegaan ofzo...

bumpy ride

Zeker geen nolva gepakt na de kuur...

Terug
Naar boven