MuscleMeat

Winstrol only (tabs) 6wk

• Topic Starter Topic Starter
Hello

Ben ik weer. Zoals gemerkt is de update er nog niet. Ik ga nu mijn laatste 3 dagen in van de kuur. Dus leek mij interessanter om na deze dagen de volledige update en het eindresultaat te posten.

Hierin zal ik uitgebreid vertellen over mijn algehele ervaring van de afgelopen 6 weken. En natuurlijk alle info van mijn voorgaande updates in het kort samengevat.

Mijn stats zal ik dan meteen doornemen. Daarna ga ik de komende weken/maanden bekijken of ik mijn gains zal behouden. Ook dit zal ik dan van tijd tot tijd posten.

Dus tot over een paar dagen. En bedankt voor jullie interesse. Ik hoop echt dat jullie wat nuttige info uit dit dagboek kunnen halen.

Tot snel en train ze!!

6 weken zijn gevlogen

Ben benieuwd..
ben ook een winnie only van plan.

• Topic Starter Topic Starter
Einde kuur

Hello allemaal en goedemorgen :cool:

Zoals aangekondigd een iets verlate update en tevens mijn laatste van deze kuur. Wel zal ik over een tijdje terugkomen om mijn toekomstige stats en evt. gains te bekijken en te bespreken.

Ik zag iemand als schrijven: die 6 weken zijn gevlogen. Nou dat kun je wel zeggen ja. En zoals al eerder aangegeven ben ik zeer positief over hoe de kuur is verlopen.

Nee natuurlijk heb ik geen 10 of 14 kilo gepakt en ben ik 2 kledingmaten gegroeid. In plaats daarvan heb ik ongeveer 3 weten te pakken en is mijn vetpercentage met ongeveer 1 a 2 procent gedaald. Mijn huidige stats:

Gewicht in de ochtend na wc-bezoek: 91 kilo

Vetpercentage: 10 procent

Natuurlijk schommelt het gewicht van dag tot dag maar een ding is zeker; Ik ben harder, zwaarder en toch wat droger geworden (al was dat laatste niet mijn uitgangspunt om de kuur te doen)

Maar de grootste verandering die ik heb ondergaan is die in kracht. Ik heb de afgelopen 6 weken zwaarder en harder kunnen trainen dan daarvoor. Met name ook de combinatie van kracht en uithoudingsvermogen was veel meer dan ik had kunnen bedenken voor ik de kuur startte.

En hoe zwaarder je traint in combi met meer en kwalitatief goede herhalingen maakt dat je lichaam groeit. Ook mijn voeding ben ik aan blijven houden en ben iets gezakt in de KH om zo toch wat droger te worden.

Tijdens mijn trainingen had ik iedere keer een maximale pomp. Met name mijn biceps trainingen gaven mij ontzettend veel voldoening.

Kortom; Dik tevreden over de kuur zoals ie verlopen is en dik tevreden over de vooruitgang die ik heb geboekt. Natuurlijk is dat "dik tevreden" allemaal heel persoonlijk en verwacht ik niet dat iedereen er zo over zal denken.

Natuurlijk zullen er mensen onder jullie zijn die een mooier, harder en groter BB-lijf hebben. Maar in mijn optiek gaat het om de ervaring en het plezier wat je in die weken van je kuur hebt. Want een ding is zeker, ik voelde me iedere training weer voldaan en zelfs nu, na het einde van de kuur ben ik toch trots op die 2 of 3 kilo die ik heb kunnen pakken. Waarom? Omdat ik zie dat het pure droge massa is, zonder vocht of vet.

Ik zal vandaag of morgen een foto posten van hoe ik er nu uitzie (ps: kan dat hier of alleen in de foto sectie?). Ik verwacht niet dat er heel veel "ohhh" of "ahhhh" geroepen zal worden. Want, eerlijk is eerlijk, ik heb geen vergelijkingsfoto van voor mijn kuur.

Maar geloof me, ik zie het verschil. En daar ging het mijn om toen ik begon met de kuur.

De voor- en nadelen kan ik uitvoerig bespreken, maar dat heb ik al twee keer gedaan in dit dagboek. Voor mij persoonlijk heb ik geen echte nadelen kunnen ontdekken.

Misschien komen die nog.....een dipje of verliezen van massa....tja....that's all in the game.

Maar een ding kan ik jullie verzekeren. Dit is niet de laatste keer dat ik Winstrol opneem in een kuur :D Het meest positieve wat ik eruit heb kunnen halen is toch wel pure motivatie om te trainen.

De extra dimensie en misschien wel het placebo effect wat het kuren maakt toch wel dat ik gevoelsmatig iedere training maximaal geknalt heb. En zeg eerlijk wat is nou lekkerder dan dat?!

Bij deze wil ik jullie bedanken voor het volgen van mijn dagboek. Ik heb er van genoten en ga op dezelfde voet verder. Trainen, trainen en nog eens trainen in combi met slapen, slapen, eten en eten!!!

O ja....eerder vertelde ik al dat ik geen nakuur doe. Ik begin vandaag, ipv nakuur, weer met creatine monohydraat en Beta alanine. En natuurlijk, wat ik al tijdens de kuur deed, BCAA's tijdens en na de training.

Have a nice day en jullie zien de foto tegemoet!

Train ze :cool:

leuk stukje man! en goed bezig geweest!waarom neem je eigelijk geen nakuur?

Was een leuke log om te volgen!
En als je er zelf tevreden over bent maakt het niet uit wat anderen zeggen! :)

Ben benieuwd naar de pics!

Een voorbeeld log!! Zo zou iedereen om moeten gaan met zijn log!!

leuke log!

mss interessant van binnen enkele weken nog eens een update te geven...

heb je geen last van je gewrichten gehad?

ben benieuwd na je foto

Super log man ben benieuwd naar de pics, het belangrijkste is dat de kuur voor jou een positief resultaat heeft opgebracht.

Mvg phil

Leuke log. Benieuwd voor foto's.maar waarom geen nakuur? Pak bij je creatine gewoon nolva bij.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

nolva is nie nodig aangezien z'n leeftijd zn hpta is nie meer te beschadigen. Creatine zou goed zijn. heb je niet last gehad van je joints tijdens de duur?

wat is hier onzin aan

hoe wil je z'n hpta beschadigen met winstrol op deze leeftijd?

hoe wil je z'n hpta beschadigen met winstrol op deze leeftijd?

Gaat niet om beschadigen, gaat om onderdrukken. En winny onderdrukt, of je nu 20 bent of 50. Weet je uberhaupt hoe 'n SERM werkt of wat het effect van winny is op je HPTA? Ga geen onzin verkondigen als je er niets van af weet.

als je 25+ bent kan je je HPTA je eigen test aanmaak niet meer beschaidgen. Winny haalt wel je eigen test neer ja

als je 25+ bent kan je je HPTA je eigen test aanmaak niet meer beschaidgen. Winny haalt wel je eigen test neer ja

Wat bedoel je met beschadigen dan.

En wat denk je nou eens wat het nut is van een SERM? :rolleyes:

Edit:
Trouwens, voer deze discussie verder met mij via PM.

Terug
Naar boven