AndroidHealthClinic

winstrol van gg

pusher

Cool Novice
Waardering
0
hoe krijg je die poeder trug gemengd met de olie, want het plakt nogal aan de randen! ik verwarmde de vials al en schudde er goed mee, maar dan kwam het los maar kreeg dan grotere vlokken in de olie! en als ik nu op et eind van mn vial zit en er kleeft nog aan de randen, dan verlies ik dus winstrolpoeder en ga ik nie alles kunnen benutten??!

mijn vials hebben het zelfde probleem, kan ook zijn dat er teveel poeder in zit :)

Zijn getest op 58mg/ml.. maat van me heeft die ook gehad op olie je kan winstrol verhitten tot 250c. ik heb die vial met een injectnaaldje in het rubber ff in de oven gezet op 225 voor 10min en daarna schudden en was ok.

mss dat daarom gg weer terug is naar waterbasis?

GG Winstrol op oliebasis???
Ik dacht dat alleen GS die had.

Jij maakt het nog spannender met GS winny oilbased;)

hardgainers zei:
Zijn getest op 58mg/ml.. maat van me heeft die ook gehad op olie je kan winstrol verhitten tot 250c. ik heb die vial met een injectnaaldje in het rubber ff in de oven gezet op 225 voor 10min en daarna schudden en was ok.

Winstrol op oliebasis werkt niet. Heb het ook eens geprobeerd te maken. Winstrolpoeder heeft gewoon een k*toplosbaarheid.

Denk eraan: Als je Winstrol of een andere vial verwarmt, steek dan de naald door het rubber maar laat hem de olie niet aanraken! Dik kans dat je potje gaat ejaculeren en dan ben je de inhoud kwijt.

• Topic Starter Topic Starter
good job DBC01 want ik ging dus mn winstrol v d bakplaat mogen krassen;) :eek:

maar maakt het wat uit, zijn niet super dikke klonten klein beetje aan de zijkant , als ik schud is het zogoed als weg. ik begin er vrijdag mee!

konijn1984 zei:
maar maakt het wat uit, zijn niet super dikke klonten klein beetje aan de zijkant , als ik schud is het zogoed als weg. ik begin er vrijdag mee!

Ach ander vreet je die klontjes winstrol gewoon op......:D

hardgainers zei:

Wordt de winstrol op oliebasis niet meer gemaaky dan van GG?

Beter!
Wachte er al een tijdje op.
Ondertussen zambons gehad, maar er gaat niets boven GG winny!!

Met winnie GS op water basis zijn er geen problemen ;)

het ging mij om olie basis omdat ik het dan in 1 spuit met me test prop kon doen, morge voor het eerst winny jammie

Br0 zei:
Met winnie GS op water basis zijn er geen problemen ;)

Dat is hetzelfde als zeggen: In Irak zijn er geen problemen. ;)

Algemeen bekend is dat de Winstrol van GS een grove korrel heeft en daarom erg moeilijk te injecteren is. Dat bleek vanaf het begin al en dat is ondertussen niet gewijzigd. Als je niet beter gewend bent denk je dat dat zo hoort. Dus daar kan het aan liggen. Echter, Winstrol moet na goed schudden een vlokloze substantie zijn die makkelijk wegspuit.

DBC01 zei:
Algemeen bekend is dat de Winstrol van GS een grove korrel heeft...

Toch vreemd want als de opgeloste winstrol terugkristalliseerd in het steriele water, dan hoort het toch echt een fijne nevel te zijn.

Ziet er dan echt als melk uit.

Terug
Naar boven