MuscleMeat

WK gewichtheffen op eurosport

Heb al ingesteld dat ze allemaal worden opgenomen :D

zj9xkl.jpg

Got strength?

• Topic Starter Topic Starter
Wereldrecord trekken en totaal in de -77 kg :lifter:
Jammer van het record stoten dat net niet gehaald werd :(

Dat was bs die hadden ze gewoon moeten geven.

Ging om die chinees -77kg die 212kg stoten attempted toch?
In mijn ogen ook een nette lift!

waarom is het bij de vrouwen een andere stang?15kg,en is ze korter?(verschil gewicht zal wel ergens zitten zeker?)

Stang is dunner voor kleinere vrouwenhanden

wtf... in de tv gids staat dat gewichtheffen nu moet komen (19:10) op eurosport.. maar er is een of ander k*tprogramma op.. the factory?? :(

Iemand meer info?

http://www.tvgids.nl/programma/8729187/Gewichtheffen/

hmm.. k*tzooi.. zie dus nu op de website van eurosport dat het vanmiddag al is geweest.. :(
http://tv.eurosport.nl/tvschedule.shtml?menu=17873

Iemand een idee of er een soort van uitzending gemist is van dit?

Vaak zenden ze de ochtend erna nog een herhaling van de vorige dag:)

• Topic Starter Topic Starter
Het WK is al weer voorbij :mad:

damn.. was wel erg gaaf. Alleen ze mochten t van mij ook wel wat meer herhalen.. jammer dat er ook geen uitzendinggemist is van eurosport.

Nou potverdrie was zeker gaaf, zelfs mijn vriendin was onder de indruk. Zaterdagnacht vooral zitten genieten van een dragonder die 184 kg stootte.

waarom deed Reza Zadeh (juist geschreven?) niet (meer) mee?

Die man is al jaren retired.

hoe komt het dat het de laatste tijd enkel engels is op eurosport 1?daarvoor kon men taal inschakelen NL/ENG

Heb die herhaling dit weekend bekeken. Vette categorie. Eerst die chinese die na 2 missers met 93 in het trekken zo maar even 95 perfect trekt en dan die kazachstanse met de dikke benen die op het einde nog helemaal terugkomt door super te stoten. Hoe sterk kwam dat meisje recht zeg? Leek wel alsof ze 40kg frontsquatte. Vraag me af wat ze op training stoot en squat.

Laatst bewerkt:
ik vis steeds achter het net, heb niet 1 wedstrijd gezien :mad:

Heb helaas alleen de heren tot 105 kg meegekregen gisteren. Erg mooi om te zien. Iemand ook opgevallen wat voor een pilaren van benen die Georgiër had die 3e is geworden? Albert Kuzilov heet hij volgens mij.. de t*ring wat een wheels.

Die had idd dikke poten.
Vond het wel jammer dat de 2de beurt van die rus tijdens de reclame was, twas echt wel spannend tussen hem en de pool.

Die dame in de 75+ categorie met haar wereldrecord stoten was ook wel indrukwekkend. :eek:

Terug
Naar boven