Fitness Seller

WK gewichtheffen op eurosport

• Topic Starter Topic Starter
Die had idd dikke poten.
Vond het wel jammer dat de 2de beurt van die rus tijdens de reclame was, twas echt wel spannend tussen hem en de pool.

De beurt was niet tijdens de reclame, de commentator had dat mis.
Hij heeft de beurt niet genomen, zijn tijd was gewoon voorbij gelopen. Ik snap ook niet hoe dat op dat niveau kan, die coaches moeten dat toch doorhebben. Ofwel deden ze het bewust omdat hij nog maar net een beurt had genomen in de warm-up room en hij daarvan nog niet hersteld was?

Er was er nog ene die te laat was, ofwel was dat bij de vrouwen, weet het niet meer. Wel vreemd idd.
De commentator had het af en toe wel eens mis ook :p

• Topic Starter Topic Starter
Er was er nog ene die te laat was, ofwel was dat bij de vrouwen, weet het niet meer. Wel vreemd idd.
De commentator had het af en toe wel eens mis ook :p

Aan de commentator heb ik me al extreem geërgerd. Maar misschien komt het ook wel omdat ik er veel over weet omdat ik ook gewichtheffen doe.
Het spel van het verhogen van de gewichten heeft hij ook niet zo goed door :rolleyes:

Kheb me toch ook wel af en toe geërgerd ondanks datk nog maar net begonnen ben met gewichtheffen en dus nog geen expert ben. :P
Die klinkt ook soms alsof die met zen gedachten ergens anders zit ???

Aan de commentator heb ik me al extreem geërgerd. Maar misschien komt het ook wel omdat ik er veel over weet omdat ik ook gewichtheffen doe.
Het spel van het verhogen van de gewichten heeft hij ook niet zo goed door :rolleyes:

Understatement. Wat een bullshit hoor ik daar telkens van die gast. Telkens denkt hij te weten wat er fout zit in de techniek maar hij zegt altijd dezelfde algemene dingen die vaak nog niet eens kloppen ook niet. Dan daarbij nog eens constant de namen door elkaar gooien en fouten maken kwa gewichten. Ik kan begrijpen dat het niet gemakkelijk is om commentaar te geven, maar hij maakt het echt wel te bont.

Ik herinner me toen Tom europees kampioen aan het worden was en ik al gestresseerd op het puntje van mijn stoel zat, die commentaar mij helemaal gek maakte.

Ja dat commentaar is al jaren ??? met een rietje,zelfs piet van de kruk maakt er soms een zooitje van terwijl die ook nog gewichtheffer is geweest....
Tom Bruijnen is niet de eerste de beste en geeft cursussen om trainer te worden voor gewichtheffers in samenspraak met de bond is eigenaar van sportsquest,hij is nogal theoreties aangelegd zullen we maar zeggen whaha...
Hij geeft trouwens tal van cursussen op allerlei gebied wat met training te maken heeft...
Ik volg trouwens al meer dan 20j powerlifting wat je bijna nooit ziet op tv,gewichtheffen,sterkeman wedstrijden.

Ja dat commentaar is al jaren ??? met een rietje,zelfs piet van de kruk maakt er soms een zooitje van terwijl die ook nog gewichtheffer is geweest....
Tom Bruijnen is niet de eerste de beste en geeft cursussen om trainer te worden voor gewichtheffers in samenspraak met de bond is eigenaar van sportsquest,hij is nogal theoreties aangelegd zullen we maar zeggen whaha...
Hij geeft trouwens tal van cursussen op allerlei gebied wat met training te maken heeft...
Ik volg trouwens al meer dan 20j powerlifting wat je bijna nooit ziet op tv,gewichtheffen,sterkeman wedstrijden.

Ik hoop niet dat de kritiek over tom bruijnen gaat, want die heeft naar mijn mening heel behoorlijk commentaar gegeven, piet van der kruk is een cultfiguur, die man heeft het al jaren fout. Tom heeft heel subtiel piet ook flink wat keren gecorrigeerd (piet: "hij begint met z'n persoonlijk record, die polen starten altijd veel te hoog met hun eerste beurt" tom: "eh piet, dat is z'n tweede beurt"). Piet van der kruk heeft het in de loop der jaren voor elkaar gekregen 3voudig olympisch kampioenen onbekende nieuwkomers te noemen, en tijdens de beslissende beurt van het toernooi terwijl de gewichtheffer tilt te vertellen over z'n hobbies die op een papiertje staan....ik kan nog wel even doorgaan. Wat me echter veel meer irriteerde was dat piet af en toe bleef lullen, en tom doodleuk onderbrak of helemaal niet liet praten. Enfin, misschien moet piet het stokje aan iemand anders doorgeven...

Ik hoop niet dat de kritiek over tom bruijnen gaat, want die heeft naar mijn mening heel behoorlijk commentaar gegeven, piet van der kruk is een cultfiguur, die man heeft het al jaren fout. Tom heeft heel subtiel piet ook flink wat keren gecorrigeerd (piet: "hij begint met z'n persoonlijk record, die polen starten altijd veel te hoog met hun eerste beurt" tom: "eh piet, dat is z'n tweede beurt"). Piet van der kruk heeft het in de loop der jaren voor elkaar gekregen 3voudig olympisch kampioenen onbekende nieuwkomers te noemen, en tijdens de beslissende beurt van het toernooi terwijl de gewichtheffer tilt te vertellen over z'n hobbies die op een papiertje staan....ik kan nog wel even doorgaan. Wat me echter veel meer irriteerde was dat piet af en toe bleef lullen, en tom doodleuk onderbrak of helemaal niet liet praten. Enfin, misschien moet piet het stokje aan iemand anders doorgeven...

Ik geef je helemaal gelijk piet v/d kruk kan wel met pensioen soms denk ik wel eens dat die blind is ofzo of ergens anders naar zit te kijken ,ria stalman maar van stal met Tom kan leuk worden.....
Tom heeft veel kennis van zaken,maar soms is hij te theoretisch en sommige begrijpen dat toch niet.

Tom vt gewoon die commentaar laten geven!!!

"euh ja nee, ge weet wel ja gewoon zo!"

Dat zou heerlijk zijn als Tomvt dat zou doen!

ik had op het einde de engelse commentatoren en die zijn echt veel beter.

Ik deel de mening van bongo, ik vind dat Tom B soms te technisch wilt uitleggen, ik versta die termen maar denk dat 90% van de bevolking er dan niets van begrijpt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven