XXL Nutrition

Woeii!! Vara's Zemblaaa! Het complot van 11 september

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Het complot van 11 september

Op zondag 10 september om 22.35 uur op Nederland 3 in ZEMBLA: “Het complot van 11 september” met deskundigen van de TU-Delft, het Nationaal Lucht- en Ruimtevaartlaboratorium en explosieven-experts.

Heeft u zich wel eens afgevraagd of het allemaal echt gebeurd is zoals de regering Bush heeft gezegd? Hoe het toch kon gebeuren dat 19 kapers met plastic mesjes er in slaagden om vliegtuigen in de Twin Towers en het Pentagon te vliegen? Zonder dat ze werden gepakt of in de lucht werden onderschept? Terwijl 11 geheime diensten al van te voren hadden aangekondigd dat dit stond te gebeuren?

Inmiddels weten honderdduizenden mensen het zeker: het is allemaal een groot complot. De Twin Towers zijn door explosieven ingestort, het Pentagon is niet door een vliegtuig aangevallen, maar door een raket. En Bin Laden is eigenlijk van de CIA. De regering Bush zit zelf achter de aanslagen, omdat ze een excuus zochten om oorlog te voeren in het Midden Oosten.

Wilt u eens uitzoeken waar uzelf staat. Of u een complotdenker bent, of dat u geen seconde twijfelt aan de officiële lezing van de regering-Bush? Dan kunt u voor de ZEMBLA-uitzending op 10 september al wat voorwerk doen. Op de Zembla-site staan links naar de belangrijkste websites over 9/11 en het meest relevante videomateriaal. Mocht u daar nog niet voldoende aan hebben, dan kunt u m.b.v. zoekmachines nog verder duiken in het oerwoud aan sites over de waarheid rond 9/11.

Zembla: 'Het complot van 11 september': zondag 10 september om 22.35 uur op Nederland 3.

Nederlandstalige sites over 9/11:
- ditkannietwaarzijn.nl
- Zapruder Inc
- DaanSpeak - Het nieuws achter het nieuws

k*t kan het niet zien :(

of hebben ze op curacao ook nederland 3???

• Topic Starter Topic Starter
Kom van dat paupereiland af of wil je nóg een keer beroofd en anaal vernederd worden???

ik vind het idd maar een apart verhaal, ik geloof persoonlijk niet dat het pentagon door een passagiersvliegtuig is geraakt, maar van over het wtc heb ik zo mijn twijfels.

Kom van dat paupereiland af of wil je nóg een keer beroofd en anaal vernederd worden???

anaal vernederd worden op curacao? misschien in een vorig leven :D

ik vlieg er morgen heen voor een "gratis" vakantie van 2 weken.

na 2 weken ben ik weer terug hoor, dont worry :kiss:

dan 2 daagjes thuis en direct weer door voor 2 maanden marbella.

living the good life :)

Wha ik ken jou dan wel :D

WTC was een vliegtuig, zijn genoeg getuigen geweest, pentagon is waarschijnlijk een raket, er zijn nooit brokstukken van een vliegtuig gevonden, en het "voorwerp" was te klein voor een boeing.

Verder wel interresant, maar dat bush er bij betrokken is kan ik ook niet geloven.

WTC was een vliegtuig, zijn genoeg getuigen geweest, pentagon is waarschijnlijk een raket, er zijn nooit brokstukken van een vliegtuig gevonden, en het "voorwerp" was te klein voor een boeing.

Verder wel interresant, maar dat bush er bij betrokken is kan ik ook niet geloven.

idd een vliegtuig, maar volgens experts zou het een militair vliegtuig zijn.

gelukkig zijn er ook al weer verhalen die de conspiracy theorieen van de hand wijzen...

was laatst nog een vrij interessantte docu over op belgie...
daar werden al deze spookverhalen een voor een afgeslacht.

Wanneer komt Ericr met de passagierslijst van de Pentagon-kist? :D

Duh dat heeft iedereen gezien op tv, of wil je zeggen dat dit nep was?!

Wanneer komt Ericr met de passagierslijst van de Pentagon-kist? :D

:roflol: ik wacht nog even

lol er moet toch wel iemand van de 6 miljard mensen gezien hebben wat voor soort vliegtuig er in het pentagon is gevlogen?

Duh dat heeft iedereen gezien op tv, of wil je zeggen dat dit nep was?!

Eh? :D, je zag alleen WTC op tv, pentagon werd later afgebeeld op een bewakings camera van een tankstation ofzoiets. ( en van die 1 seconde beeld dat je zag ) kon je wel zien dat het geen boeing was.

THx lijkt me interessant , ga het kijken ;)

Staat ook een artikel over in de Kijk (van september).

Bin Laden heeft jarenlang samengewerkt met de CIA dat is toch algemeen bekend? Toen hij in het ziekenhuis lag voor zijn nieren(meen ik) zijn er zelfs CIA-officials langsgekomen.

Inmiddels weten honderdduizenden mensen het zeker: het is allemaal een groot complot
Er bestaan nou eenmaal een hoop zielige mensen met veels te veel tijd die over van alles achter zoeken omdat dat nu eenmaal spannend is, ga wat nuttigs doen joh.

Dan ook nog eens de domme zelfingenomenheid hebben om te spreken van ''het complot van 11 september'' alsof je al gelijk hebt, ga eens een normale full time baan zoeken, dan heb je ook geen tijd meer voor dit soort onzin

Ik geloof niet in een complot. Ga het wel kijken, maar denk niet dat ik overtuigd zal raken.

Veelbelovend, ik ga zeker kijken.

Terug
Naar boven