XXL Nutrition

Charlie Sheen twijfelt aan 9/11

De doodnormale burgers krijgen allen te horen wat ze mogen horen .

Van de mensen die niet in de complot-theorien geloven heb ik alleen nog maar gehoord dat je aan de drugs bent als je in die theorien gelooft. Geen enkel goed argument gebaseerd op video- of geluidfragmenten is aanwezig.

Als je de video loose change bekijkt dan zie je dat er ontzettend veel getuigen zijn die meerdere explosies hebben gehoord. Iemand zei hier dat er geen knallen van explosies waren gehoord, die zijn dus wel gehoord.

De brokstukken bij het pentagon zijn gefotografeerd. Er zijn experts die kunnen bewijzen dat die brokstukken niet van het vliegtuig, dat gekaapt zou zijn voor de aanval op het pentagon, zijn.

Al met al toch meer redenen om de complot-theorien te geloven dan om er tegen te zijn en al helemaal niet om te zeggen dat mensen die daar in geloven aan de drugs zijn. Deze discussie is rijp voor het gare hanenhok (y)

Loose Change, sorry hoor maar dat kan je toch niet serieus nemen? Die zagen geloof ik een B52 het WTC in knallen. Yeah right.

Lay down the crackpipe brotha. Was een geintje die laatste zin, voordat je denkt dat ik je echt beschuldig van drugsgebruik ;)

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Loose Change, sorry hoor maar dat kan je toch niet serieus nemen? Die zagen geloof ik een B52 het WTC in knallen. Yeah right.

Lay down the crackpipe brotha. Was een geintje die laatste zin, voordat je denkt dat ik je echt beschuldig van drugsgebruik ;)

Ericje je hebt dus de video bekeken?

[Link niet meer beschikbaar]

Weet je al waarom ze geknipt hebben in die video van het pentagon?

prophet- zei:
Als je de video loose change bekijkt dan zie je dat er ontzettend veel getuigen zijn die meerdere explosies hebben gehoord. Iemand zei hier dat er geen knallen van explosies waren gehoord, die zijn dus wel gehoord.

Nee bro, je rookt vast crack. En die getuigen zouden ook beter van de drugs afblijven. Van complottheorieën gesproken :D

Karma kerel...

Heb geen zin om de video te bekijken, en om eerlijk te zijn interesseert het me ook weinig. Maar die ome Bush lijkt mij echt niet te vertrouwen. Lijkt wel of ie gewoon cowboy'tje wilt spelen, lijpe idioot.

EricR zei:

Die zagen geloof ik een B52 het WTC in knallen. Yeah right.

Hoe kom je daar bij?

:haha: :haha: :haha:

Wat een voorrecht is het toch om in de vrije wereld te leven: Onbeperkt verzamelen, maken en verspreiden van: BULLSHIT

Tjonge jonge, wat lopen hier mafkezen rond... Ik zal nog eens wat vertellen; Het was Adolf Hitler (die is namelijk nog helemaal niet dood) vanuit Antarctica met behulp van UFO's....

Kom op zeg, het risico alleen al om zoiets te ondernemen; dat haalt geen CIA of wie dan ook in z'n hoofd.

Er zijn idd verhalen over experimenten op de eigen burgerbevolking (reacties op radioactiviteit bijvoorbeeld). Maar zoiets groots in deze tijd? Met zoveel variabelen die niet uit schakelen zijn, of waarmee je bijna geen rekening kunt houden?

Owww, ga eens kijken bij de grote denkers van Niburu.nl; ken je meteen de chemtrails erbij betrekken.....

Chemtrails, reptilians, Planet X, New World Order, Illuminati.

Ja ja de complot theorist heeft het maar druk om alles bij te houden. Denk zelf dat degenen die ooit de pyramides bouwden achter 9/11 zitten. Die konden het niet hebben dat er gebouwen hoger waren dan hun bouwwerken. Volgende stap is neerhalen van het Burj Al Arab en de Petronas Towers.

De tijd zal het leren kinders, want vroeg of laat komt de hele waarheid naar boven.

En ik denk dat dat niet hetgene is wat CNN en Fox de wereld willen doen geloven. ;)

Je kunt het afschuiven als bullshit zonder er ook maar iets over te lezen, zoals waarschijnlijk 99 % van de mensen hier doet, óf je gaat je is verdiepen in al het materiaal dat verder gaat dan CNN of Discovery Channel en een eigen mening vormen (voor of tegen boeit niet zoveel). Als er geen mensen waren die het laatste deden, dan zou de aarde nu nog steeds plat zijn volgens jullie ;)

Ik heb me genoeg verdiept, zelfs een aantal van die crap documentaires bekeken. Zonde van mijn tijd eerlijk gezegd, zo ver gezocht dat ze afleiden van de zaken die wel onderzocht moeten worden.

Voor bijna iedere aantijging van de complot theoristen is wel een antwoord te vinden, wat dat betreft geloof ik dan liever de verslagen van honderden ooggetuigen die een commercieel vliegtuig het Pentagon hebben zien in vliegen dan een paar complot theoristen met te veel vrije tijd.

En ga nou niet Magelhaes vergelijken met complot theoristen, dat doet veel tekort aan zo'n groot ontdekkingsreiziger.

EricR zei:
Ik heb me genoeg verdiept, zelfs een aantal van die crap documentaires bekeken. Zonde van mijn tijd eerlijk gezegd, zo ver gezocht dat ze afleiden van de zaken die wel onderzocht moeten worden.

Voor bijna iedere aantijging van de complot theoristen is wel een antwoord te vinden, wat dat betreft geloof ik dan liever de verslagen van honderden ooggetuigen die een commercieel vliegtuig het Pentagon hebben zien in vliegen dan een paar complot theoristen met te veel vrije tijd.

En ga nou niet Magelhaes vergelijken met complot theoristen, dat doet veel tekort aan zo'n groot ontdekkingsreiziger.
Het was maar een voorbeeld. Neem nou Gallileo Gallilei. Hij beweerde dat de aarde rond was en dat hij een werkende telescoop had uitgevonden. Bijna iedereen geloofde er niks van en maakte hem uit voor gek. Nu weten we dat hij gelijk had. Wat ik bedoel is, dat je niet zomaar uit moet gaan van iets wat logisch is/lijkt.

Daarnaast vraag ik me af of je loose change of andere video/geluid fragmenten wel hebt gezien. Dit aangezien er een heleboel mensen getuigen dat ze iets anders hebben gezien dan wat amerika de rest van de wereld heeft verteld.

Weet je wat trouwens ook raar is aan de aanslagen op wtc/pentagon. Bin Laden zou ze hebben opgeëist. Amerika heeft een video vrij gegeven waarop Bin Laden een brief schrijft. Grappige is dat de Bin Laden die de brief aan het schrijven is op de video met rechts schrijft en Bin Laden schrijft met links (of het was andersom, ben ik vergeten :)). Daarnaast draagt die kerel een gouden ring in het filmpje. Goud is verboden om te dragen volgens de Islam. Bovenop alles heeft Bin Laden eerder al een brief naar Bush geschreven waarin staat dat hij niet verantwoordelijk is voor de aanslagen op WTC/Pentagon.

Waar is al het goud gebleven dat onder WTC lag? Er zou 400 miljoen aan goud hebben gelegen, maar dat was weg gehaald een dag voor de aanslag. 10 miljoen daarvan is terug gevonden een eindje van Ground Zero af. Waar is de rest en waarom is dat goud een dag van te voren weg gehaald?

Ik zeg niet dat het allemaal waar is, maar het is te interessant om af te doen als 'bullshit' ;)

houston zei:
Ericje je hebt dus de video bekeken?

[Link niet meer beschikbaar]

Weet je al waarom ze geknipt hebben in die video van het pentagon?

Meneer van Dalen wacht nog steeds op antwoord.:)

prophet- zei:
Je kunt het afschuiven als bullshit zonder er ook maar iets over te lezen, zoals waarschijnlijk 99 % van de mensen hier doet, óf je gaat je is verdiepen in al het materiaal dat verder gaat dan CNN of Discovery Channel en een eigen mening vormen (voor of tegen boeit niet zoveel). Als er geen mensen waren die het laatste deden, dan zou de aarde nu nog steeds plat zijn volgens jullie ;)

Tuurlijk... Heeft die oplettendheid/waakzaamheid ook iets te maken met je Nickname?

Ook al kom je met gefundeerde argumenten, dan zal de complotdenker deze altijd weer van tafel vegen met om het maar even te noemen: "aparte logica".

Hetheeft te maken met het denksysteem dat ze aanhangen; dat is - in tegenstelling tot wat ze zelf willen doen geloven- helemaal gesloten.

Wetenschap is niets meer dan een hypothese; een open systeem dat vervangen kan worden als er een betere of meer werkbare hypothese is.

Een complotdenker echter zal altijd vast blijven houden aan zijn of haar "geloof" en dit ten koste van alles blijven beschermen. En ja, zelfs tot en met de ultieme Bullshit-argumenten als: "Ik heb contact met het hogere" of "Ik kan hier vanwege mijn bijzondere plaats in de evolutie niets meer over zeggen".

Ze noemen zichzelf open-minded, maar ze zitten potdicht.....

(Overigens is het HEEL goed om een kritische instelling te hebben, maar wel realistisch blijven en op je eigen beurt ook weer openstaan voor kritiek)

bigtony zei:
Tuurlijk... Heeft die oplettendheid/waakzaamheid ook iets te maken met je Nickname?

Ook al kom je met gefundeerde argumenten, dan zal de complotdenker deze altijd weer van tafel vegen met om het maar even te noemen: "aparte logica".

Hetheeft te maken met het denksysteem dat ze aanhangen; dat is - in tegenstelling tot wat ze zelf willen doen geloven- helemaal gesloten.

Wetenschap is niets meer dan een hypothese; een open systeem dat vervangen kan worden als er een betere of meer werkbare hypothese is.

Een complotdenker echter zal altijd vast blijven houden aan zijn of haar "geloof" en dit ten koste van alles blijven beschermen. En ja, zelfs tot en met de ultieme Bullshit-argumenten als: "Ik heb contact met het hogere" of "Ik kan hier vanwege mijn bijzondere plaats in de evolutie niets meer over zeggen".

Ze noemen zichzelf open-minded, maar ze zitten potdicht.....

(Overigens is het HEEL goed om een kritische instelling te hebben, maar wel realistisch blijven en op je eigen beurt ook weer openstaan voor kritiek)
Wat wil je hier nou mee bereiken? Het slaat werkelijk nergens op wat je nu allemaal zegt.

@Prophet: Je moeder heeft je vroeger te veel sprookjes voorgelezen.

Terug
Naar boven