houston
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 44kg
- Vetpercentage
- 28%
houston zei:
ja eric?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
houston zei:
Wat doe jij hier dan? Volgens mij heb je ipv het gare hanenhok, samenleving en politiek aangekliktRubenSossa zei:@Prophet: Je moeder heeft je vroeger te veel sprookjes voorgelezen.
Leuk dat je er was maar ga nu maar weer met je lego spelen
Die ecto's ook altijd...
Hij verdient haar niet....EricR zei:http://www.thesmokinggun.com/archive/0421061sheen1.html
Een indicatie hoe serieus je de o zo 'stabiele' Charlie Sheen moet nemen. Die kerel spoort gewoon niet.
EricR zei:Probleem wat ik er mee heb is dat het te vaak afleid van legitieme vragen over bepaalde onduidelijke zaken.
)
)Onze held... Doe niet zo heroïsch manbigtony zei:@ prophet
Wat ik wil bereiken is dat mensen realistisch blijven en niet in de handen vallen goeroe's en complotdenkers... Omdat dat gevaarlijk is en uiteindelijk helemaal niet tot een oplossing bijdraagt.
Hoe kun je daar een oordeel over geven als je geen eens hebt gekeken... over aannames gesprokenbigtony zei:Ooit eens Niburu.nl geraadpleegd? Serieus; die gasten zijn helemaal van de pad geraakt. Ik heb niet gekeken, maar het zal me niets verbazen of ze hebben daar ook een sectie 9/11.
bigtony zei:Ooit van Het scheermes van Ockham gehoord?
"Je moet geen veelvoud aannemen zonder noodzaak". OF "Wat uitgelegd kan worden door de minste aannames, wordt niet méér uitgelegd door meer aannames." De beste uitleg van een verschijnsel is de uitleg waarvoor je de minste aannames nodig hebt....
Dáár geloof ik in... Als je kunt kiezen tussen een hele simpele voor de hand liggende oplossing voor een probleem en een hele moeilijke vergezochte oplossing, dan zal de simpele veelal dichter bij de waarheid liggen. En imo dus ook in de zaak 9/11, waarin de FBI en wie dan ook ongetwijfelt fouten hebben gemaakt met betrekking tot de identiteiten van de daders en dergelijke...
Doe jij nu niet precies wat je in de laatste quote hebt beschreven? Wie ben jij om te oordelen of kritiek serieus en relevant is. Imho ben jij degene die nu alle kritiek van tafel maait. Inhoudelijk heb je tot nu toe niks gezegt, behalve dat de kritiek van zogenaamde complotdenkers niet relevant of serieus zou zijn omdat ze 'van het pad zijn geraakt'.bigtony zei:Wel heel naïef om altijd voor de simpelste oplossing te kiezen.
Precies.... Als mensen op deze manier te werk gaan is het voor "leiders" of "instituten" heel erg makkelijk om de ECHTE serieuze en relevantie kritiek ook van tafel te maaien... En dat is dus gevaarlijk.
prophet- zei:

EricR zei:Hoeveel vliegtuigen zijn er ooit een zwaar verstevigd gebouw ingevlogen? 1 volgens mij, vlucht 77 die het Pentagon in knalde. Dus hoeveel weten we uberhaupt van dit soort zaken? Niks, behalve dat het Pentagon behoorlijk stevig is.
Er zijn overigens delen van de romp gevonden die volledig door het Pentagon zijn geramd. Vrij logisch ook, aangezien de romp als eerste naar binnenknalt. Tegen de tijd dat de vleugels (die overigens een stuk minder stevig zijn) er in knallen is de snelheid al afgenomen. Dat valt allemaal uit te rekenen en je kan dus ook verwachten dat die vleugels een stuk minder impact hebben dan de romp.
Maar goed, de meer dan honderd getuigen zullen wel allemaal in het complot zitten dan.
prophet- zei:Wat doe jij hier dan? Volgens mij heb je ipv het gare hanenhok, samenleving en politiek aangekliktLeuk dat je er was maar ga nu maar weer met je lego spelen
Die ecto's ook altijd...

ParadiseFold zei:Staal smelt op 2,777 Fahrenheit. Jetfuel verbrand met 1700. Het WTC had nooit mogen instorten.

bigtony zei:@ prophet
Ooit van Het scheermes van Ockham gehoord?
"Je moet geen veelvoud aannemen zonder noodzaak". OF "Wat uitgelegd kan worden door de minste aannames, wordt niet méér uitgelegd door meer aannames." De beste uitleg van een verschijnsel is de uitleg waarvoor je de minste aannames nodig hebt....