XXL Nutrition

Charlie Sheen twijfelt aan 9/11

Kan je lang wachten Houston, ik heb diverse van die onzinnige docu's gezien en ik ga mijn tijd er niet meer aan verspillen.

RubenSossa zei:
@Prophet: Je moeder heeft je vroeger te veel sprookjes voorgelezen.
Wat doe jij hier dan? Volgens mij heb je ipv het gare hanenhok, samenleving en politiek aangeklikt :rolleyes: Leuk dat je er was maar ga nu maar weer met je lego spelen :) Die ecto's ook altijd...

Loose change is de moeite waard. Er komt een aantal vergezochte zaken in voor, zeker, maar het zet op zijn minst toch een aantal aspecten van de officiele verklaring op losse schroeven. Wie de officiele lezing nog gelooft (na zich gedegen geinformeerd te hebben, dus niet op basis van het NOS journaal) is in mijn ogen gewoon naief. Sorry heb ik geen andere woorden voor.

Nadat ik dit boek gelezen heb een aantal jaren geleden ([Link niet meer beschikbaar]) was voor mij al duidelijk dat er iets heel erg stinkt rondom 9/11

En waarom Charlie Sheen zo af serveren? Zijn vader is een bekend activist, denk niet dat Charlie een domme jongen is op dit gebied. Het gaat trouwens om de boodschap, iemand die uitdrukking geeft aan het het terechte wantrouwen dat langzaam opkomt omtrent bush/9-11/neocons etc.

Goed leesvoer voor degenen die iets verder willen kijken dat CNN, Discovery Channel en het NOS Journaal: [Link niet meer beschikbaar]

@ prophet

Wat ik wil bereiken is dat mensen realistisch blijven en niet in de handen vallen goeroe's en complotdenkers... Omdat dat gevaarlijk is en uiteindelijk helemaal niet tot een oplossing bijdraagt.

Natuurlijk denk ik ook dat er niet veel goeds uit die neo-conservatieve denktanks komt (behalve Edward Luttwak), maar al die complottheorieën?

Ooit eens Niburu.nl geraadpleegd? Serieus; die gasten zijn helemaal van de pad geraakt. Ik heb niet gekeken, maar het zal me niets verbazen of ze hebben daar ook een sectie 9/11.

Ooit van Het scheermes van Ockham gehoord?
"Je moet geen veelvoud aannemen zonder noodzaak". OF "Wat uitgelegd kan worden door de minste aannames, wordt niet méér uitgelegd door meer aannames." De beste uitleg van een verschijnsel is de uitleg waarvoor je de minste aannames nodig hebt....

Dáár geloof ik in... Als je kunt kiezen tussen een hele simpele voor de hand liggende oplossing voor een probleem en een hele moeilijke vergezochte oplossing, dan zal de simpele veelal dichter bij de waarheid liggen. En imo dus ook in de zaak 9/11, waarin de FBI en wie dan ook ongetwijfelt fouten hebben gemaakt met betrekking tot de identiteiten van de daders en dergelijke...

Inderdaad Bigtony, maar klaarblijkelijk vinden complot theoristen het leuk om te verdrinken in een waanwereld van door hun zelf geschapen illusionaire samenzweringen. Probleem wat ik er mee heb is dat het te vaak afleid van legitieme vragen over bepaalde onduidelijke zaken.

Films als Loose Change, In Plane Site etc etc zijn wat mij betreft broddelwerk. Er worden zoveel aannames gedaan, zonder duidelijk onderbouwing, waarmee ze eigenlijk hun hele bewijsvoering zelf al onderuit halen.

Hier nog een kritische blik op Loose Change :

http://911research.wtc7.net/essays/green/loose_change.html

En dat op een site waar ook wordt getwijfeld aan de lezing van de Amerikaanse overheid. http://911research.wtc7.net/

EricR zei:
Probleem wat ik er mee heb is dat het te vaak afleid van legitieme vragen over bepaalde onduidelijke zaken.

Een kus op de mond (in overdrachtelijke zin natuurlijk :D )

Precies.... Als mensen op deze manier te werk gaan is het voor "leiders" of "instituten" heel erg makkelijk om de ECHTE serieuze en relevantie kritiek ook van tafel te maaien... En dat is dus gevaarlijk.

(of de complotdenkers zitten ook in het complot, om de kritiek zodoende in de kiem te smoren....:D )

bigtony zei:
@ prophet

Wat ik wil bereiken is dat mensen realistisch blijven en niet in de handen vallen goeroe's en complotdenkers... Omdat dat gevaarlijk is en uiteindelijk helemaal niet tot een oplossing bijdraagt.
Onze held... Doe niet zo heroïsch man :rolleyes:
bigtony zei:
Ooit eens Niburu.nl geraadpleegd? Serieus; die gasten zijn helemaal van de pad geraakt. Ik heb niet gekeken, maar het zal me niets verbazen of ze hebben daar ook een sectie 9/11.
Hoe kun je daar een oordeel over geven als je geen eens hebt gekeken... over aannames gesproken :rolleyes:
bigtony zei:
"Je moet geen veelvoud aannemen zonder noodzaak". OF "Wat uitgelegd kan worden door de minste aannames, wordt niet méér uitgelegd door meer aannames." De beste uitleg van een verschijnsel is de uitleg waarvoor je de minste aannames nodig hebt....

Dáár geloof ik in... Als je kunt kiezen tussen een hele simpele voor de hand liggende oplossing voor een probleem en een hele moeilijke vergezochte oplossing, dan zal de simpele veelal dichter bij de waarheid liggen. En imo dus ook in de zaak 9/11, waarin de FBI en wie dan ook ongetwijfelt fouten hebben gemaakt met betrekking tot de identiteiten van de daders en dergelijke...
bigtony zei:
Wel heel naïef om altijd voor de simpelste oplossing te kiezen.
Precies.... Als mensen op deze manier te werk gaan is het voor "leiders" of "instituten" heel erg makkelijk om de ECHTE serieuze en relevantie kritiek ook van tafel te maaien... En dat is dus gevaarlijk.
Doe jij nu niet precies wat je in de laatste quote hebt beschreven? Wie ben jij om te oordelen of kritiek serieus en relevant is. Imho ben jij degene die nu alle kritiek van tafel maait. Inhoudelijk heb je tot nu toe niks gezegt, behalve dat de kritiek van zogenaamde complotdenkers niet relevant of serieus zou zijn omdat ze 'van het pad zijn geraakt'.

Ik vind het nu wel mooi geweest. Erg zwak van de heren om iemand persoonlijk aan te vallen in plaats van zijn argumenten. Iets wat ook totaal niet in een discussie past/hoort.

En ericr wanneer kom jij eens met een argument in plaats van een website?
Die website is trouwens beschouwend opgezet, dus lijkt het me logisch dat ze de zaak van 2 kanten bekijken.

prophet- zei:
Onze held... Doe niet zo heroïsch man :rolleyes:

Eeuhm; het was gewoon een antwoord op jouw vraag: "Wat wil je daar nu mee bereiken?"

En heroïsch zijn? Sorry, dat is niet aan me besteed... Maar als je jezelf prophet noemt... tja... gevalletje van projectie misschien? ;)

Verder: Ik heb Niburu natuurlijk wel bekeken, maar niet het stukje van 9/11. Als je ziet wat voor bullshit daar over het algemeen wordt uitgekraamt, kun je wel inschatten hoe het er bij andere secties aan toe gaat.

Daarbij, serieus ingaan op allerlei bullshit argumenten is imo echt zonde van de tijd en energie. Dat doe ik niet.

Ten tijden van 9/11 zat ik tijdens sociologie in gespreksgroepen (dat moest volgens docenten, want dat is goed voor je vorming....) daar werd het zelfs aangemoedigd om Amerika als potentiële dader te zien. Want Amerika is natuurlijk per definitie slecht. Aldus de linkse opiniemakende docenten....

Om te kotsen gewoon.

Laatst bewerkt:
Prophet ik heb al genoeg argumenten aangedragen in het verleden, maar ik moet daarvoor toch terugvalen op bepaalde bronnen. Net zo goed als jij en andere complot theoristen ook moeten terugvallen op het werk van anderen, of ga je mij nou vertellen dat jij zelf bij het Pentagon stond toen er een vliegtuig inknalde?

Heb de film eens bekeken , bedenkelijk in bepaalde stellingen . Ik moet er wel aan toevoegen dat het inderdaad vrij raar is de info aangaande het Pentagon . Ik kan me toch ook wel voorstellend dat de directe schade aan het gebouw veel groter dient te zijn en dat er meer wrakstukken aanwezig zouden zijn .
De uitleg over het vaporiseren van een bijna volledig 100 ton wegend vliegtuig doet mij eerder aan David Copperfield trukjes denken .

Maar zoals altijd is dit een eeuwig welles nietes spel tussen verschillende groepen van denkers .

1 ding is wel zeker , de juiste toedracht zullen we nooit kennen , net zoals we nooit zeker zullen weten wie JFK heeft gedaan ...

:cool:

Hoeveel vliegtuigen zijn er ooit een zwaar verstevigd gebouw ingevlogen? 1 volgens mij, vlucht 77 die het Pentagon in knalde. Dus hoeveel weten we uberhaupt van dit soort zaken? Niks, behalve dat het Pentagon behoorlijk stevig is.

Er zijn overigens delen van de romp gevonden die volledig door het Pentagon zijn geramd. Vrij logisch ook, aangezien de romp als eerste naar binnenknalt. Tegen de tijd dat de vleugels (die overigens een stuk minder stevig zijn) er in knallen is de snelheid al afgenomen. Dat valt allemaal uit te rekenen en je kan dus ook verwachten dat die vleugels een stuk minder impact hebben dan de romp.

Maar goed, de meer dan honderd getuigen zullen wel allemaal in het complot zitten dan.

EricR zei:
Hoeveel vliegtuigen zijn er ooit een zwaar verstevigd gebouw ingevlogen? 1 volgens mij, vlucht 77 die het Pentagon in knalde. Dus hoeveel weten we uberhaupt van dit soort zaken? Niks, behalve dat het Pentagon behoorlijk stevig is.

Er zijn overigens delen van de romp gevonden die volledig door het Pentagon zijn geramd. Vrij logisch ook, aangezien de romp als eerste naar binnenknalt. Tegen de tijd dat de vleugels (die overigens een stuk minder stevig zijn) er in knallen is de snelheid al afgenomen. Dat valt allemaal uit te rekenen en je kan dus ook verwachten dat die vleugels een stuk minder impact hebben dan de romp.

Maar goed, de meer dan honderd getuigen zullen wel allemaal in het complot zitten dan.

Ik wil zeker niet zeggen dat het niet waar is , en die getuigen daar spreek ik me niet over uit . Ik zeg enkel dat het raar is .

Ze hadden er trouwens beter aan gedaan ergens aan het binnenplein erin te knallen , dan had de ravage veel grootser geweest . Want ik denk niet dat ze deze show nog eens over kunnen doen .

Wat de twins betreft en dat instorten , ja daar heb ik geen kennis van . Weet enkel dat de sociale app blok in de bijlmer zeker van goede makelij moet geweest zijn ....

Staal smelt op 2,777 Fahrenheit. Jetfuel verbrand met 1700. Het WTC had nooit mogen instorten.

niks nieuws, het was het scheppen van een goede reden om moslims het leven zuur te maken.
sheen heeft wel een monsterlekker vrouwjte

prophet- zei:
Wat doe jij hier dan? Volgens mij heb je ipv het gare hanenhok, samenleving en politiek aangeklikt :rolleyes: Leuk dat je er was maar ga nu maar weer met je lego spelen :) Die ecto's ook altijd...

ey ! LEGO is COOL :mad:

bigtony zei:
@ prophet

wel ja wat is meer aannemelijk
paar groepjes terro's die na een cursus vliegen met cessna's/microsoft flight simulator zonder problemen het wtc invliegen of geholpen worden door de regering (via explosies) om toekomstige oorlogen te laten goedkeuren ?

Terug
Naar boven