Fitness Seller

wolfske's log

ik had nog nagevraagd bij me sportschool over mp3 fatburner.. maar dat helpt zowat niet hoorde ik..

Ik ga ook met L-arginine beginnen binnekort , dat zou heel fel tegen spierverlies moeten werken. Kijk een supplement kan daar niet zo zeer voor zorgen denkik. Et is een toevoeging maar het belangrijkste is en blijft je voeding. Voldoende eiwitten eten en goeie koolhydraten eens een frietje= np je moet er ook plezier aan hebben ga naar de gym en beul je af beest. En ik zie uit naar je foto!

• Topic Starter Topic Starter
@ sana ; Ik heb veel goede dingen al gelezen over die L-carnitine die erin zit .. en ik geloof er ook in , ik heb de indruk datk dieper kan gaan dankzij de L-carnitine en dat zou kunnen wijzen op dat ik vet en carbs tegelijk verbrand (of het kan het placebo effect zijn)

Ik heb in ieder geval de indruk dat L-carnitine zeker werkt

heb ook eens een maandje de L-carnitine(liquid) van performance gebruikt, volgens de spiegel werkte het wel goed, ben er duidelijk droger van geworden, cijfers heb ik niet, heb me die maand niet gemeten.

Heb je ook ooit gecut zonder L-carnitine? want ik heb meestal met gecut ..

Je moet natuurlyk de met resultaten en de zonder kunnen vergelijken :D

Ik geloof er alvast in , en die mp3 fatburners zijn btw gewoon ook nog eens echt lekker :D

succes :)
wat goede inzet en je komt er wel :thumb:

NOg eens iets laten horen ...

Ik heb dus mijn L-arginine en wat viel het tegen toen ik hem net kreeg , mijn fitnesstrainner had totaal iets anders gekocht als ik bedoelde ...

Ik had een Arginine Super Power Stack gekrege .. met arginine citrulline Norvalline Ornithine Guarana Groene thee extract Creatine monohydraat ...

Ik was er echt slecht gezind van ... Nu train ik vandaag en ik voel een enorme energie (wel meer aan de opgefokte kant maar concentratie ging nog) + een redelijke pomp waar ik maandelang terug zat op te wachten ! Zalig ! Het valt dus blijkbaar nog mee ... wat gaat dat geven als de creatine monohydraat zijn laadtijd voorbij id (ookal is de concentratie creatine laag)

In ieder geval , dat was mijn laatste supp dat ik daar kocht in mijn gym ... vanaf nu is het XXL dat van mijn voorkeur geniet ! :)

Ik heb btw voor het eerst in 1.5 jaar nog eens BP gedaan , ik was opvallend ... zwak :(

50 kg maar(10 herh) :( ... ik wil over 2-3 weken toch rond de 80 zitten hoor , wss kan de gewenning wel ff zorgen voor betere resultaten want ik wiebelde nogal met die baar :D

Ik ga ook nieuwe supps kopen:
- DextroJuice (waarom hadk dit niet eerder)
- Diesel Test Hardcore
- Shakebeker :p

Iemand nog een aanradertje? :) (met die test hardcore begin ik nadat ik bij de dokter ben geweest-> over 2 weken)

hahaha je moet altijd goed prestere :)
ma wat een leuke opmerking (A)

Eten is de basis suppies is de afwerking:D GO for it beast!

het eten is de laatste tijd (door school ) iets minjder maar ik heb al een oplossing , dus alles gaat lekker gaan :D

Binnen jaartje wil ik toch zeker 80 kilo wegen , of dat gaat lukken is iets anders :D

het eten is de laatste tijd (door school ) iets minjder maar ik heb al een oplossing , dus alles gaat lekker gaan :D

Binnen jaartje wil ik toch zeker 80 kilo wegen , of dat gaat lukken is iets anders :D

you can do this gwn eten inpakken en opschrokken in de speeltijd!

ik heb geen speeltijd in hoge school dat ist probleem :)

Ik moet snel tussen de lessen eten :p

voila, kan je het niet aan je school vertellen dat je aan BB doet en om de 2-3 uur moet eten? ik denk niet dat ze daar iets op tegen hebben dan :)

Heb je ook ooit gecut zonder L-carnitine? want ik heb meestal met gecut ..

Je moet natuurlyk de met resultaten en de zonder kunnen vergelijken :D

Ik geloof er alvast in , en die mp3 fatburners zijn btw gewoon ook nog eens echt lekker :D

ik ben nu aan het cutten zonder L-carnitine, ik vind de resultaten zonder goed, maar met toch nog een tikkeltje beter :D

dat is behoorlijk lullig, eet gwoon onder de lesse door :) doe ik ook (A) ng nooit nn probleme mee gehad(A)

Maar ik ben geen meisje die de leerkracht kan inpakke met mijn charmes :p

Het lukt de laatste tijd ietsje beter , ma nog stteds moeizaam

Morgen krijgk een levering Dextrose , Shakebeker , Lipo-6 en Diesel Test Hardcore hopelijk heb ik alles juist gestord enzo :D

BTW fijn om te lezen dat de L-carnitine wss toch werkt (al is het maar een beetje:D)

volgens de spiegel werkte het :D kan ook het placebo effect geweest zijn natuurlijk :D

Het placebo effect is ook een gunstig effect zeg ik altijd !

Terug
Naar boven