XXL Nutrition

Gestopt wonna be a freak foto contest log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.

wonna be a frea

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m75
Massa
101kg
Vetpercentage
8%
Hallo,

ik heb mij op het nippertje toch nog ingeschreven voor de foto contest. wie niet waagt, wie niet wint zullen we maar zeggen :-)
ik train sinds 2003 met ups&downs maar sinds 2006 ben ik serieus beginnen te trainen. maar heb ieder jaar de pech gehad dat ik een operatie heb moeten laten uitvoeren waardoor mijn gewicht/massa altijd wat terug viel. ben geopereerd aan o.a liesbreuk, appendix, polsbreuk.
ben begin april(2010) geopereerd aan mijn pols, cyste laten verwijderen + carpale tunnel laten open zetten en ben dus enkele dagen geleden terug beginnen te trainen en moet het nu nog enkele weken rustig aandoen maar tegen dat de foto contest op zijn einde loopt zal ik terug in shape zijn ;-)
mijn huidige stats zijn 1m75,86kg, 9% bf. (foto volgt nog)
ik wil de andere deelnemers nog succes wensen en dat de beste mag winnen.

• Topic Starter Topic Starter
foto's van mijn huidige stats

P1010365.JPG

P1010368.JPG

P1010367.JPG

P1010369.JPG

serieuze kuiten man :eek:

suc6!

Waaaaaaaat die kuiten idd. :eek!:

Tof dat je je nog op tijd hebt ingeschreven

Goede fysiek , succes . :)

Doe je toch goed kerel, ondanks al die tegenslagen. Kan zien dat jij een echte die hard bent, want de spiergroepen die je nog kon trainen na je operaties zien er top uit. Je kuiten zijn gewoon een 10 waard. Succes kerel. Nice stats ook ;)

bedankt voor de positieve reacties guys, apprecieer dit enorm!
ik heb de laatste maand geprobeerd te schade beperkt te houden doordat ik een goede 4weken geen bovenlichaam mocht trainen vanwege mijn operatie.
ik heb deze week voor het eerst terug fullbody getraind, 3x/week en alles ging redelijk goed. moet alleen terug wat in conditie komen en voorlopig even rustig aan terug opbouwen met de gewichten.
doel voor de deze zomer is 90kg, 5% bf

Erg netjes! en die kuiten zijn echt insane!
Succes met de contest.

Nice man.
Ziet er goed uit.
Peace

Damn die kuiten!

damn dat zijn pas kuiten

idd grote kuiten ...nog succes verder!

Vertel ons de secret van je kuiten :D

het geheim : train je kuiten op grootmoeders wijze :D

nee nee, nu ff serieus kuiten is idd voor vele de moeilijkste spiergroep om er massa op te krijgen. een geheim is er niet echt maar kan jullie misschien wel enkele tips geven zoals : train je kuiten als een volwaardige spiergroep dus niet enkel met 1 of 2 oefeningen maar ik doe er soms 4 a 5oef van 3-5sets en ik doe meestal redelijk wat herhalingen.
als je veel oefeningen of veel sets doet in 1 training hou dan het aantal herhalingen beperkt tss de 6 tot 25reps. begin met veel herhalingen en verzwaar dan het gewicht totdat je maar 5 tot max.8reps kan maken.
je kan ook kuiten om de dag trainen maar doe dan max.2 oefeningen 4-5sets maar met heel veel herhalingen begin met setjes van 100 tot 120reps en verzwaar dan weer het gewicht tot je op het einde maar +/- 30reps kan maken. het gewicht is dus uiteraard niet veel maar de pomp die je krijgt is enorm!!!
voor de rest touwtje springen heeft ook een heel goed effect voor massa op je kuiten te kweken. toen ik nog aan kickboxen deed heb ik gemerkt dat mijn kuiten goed vooruit gingen door het touwtje springen.
hier nog enkele foto's van mijn kuiten voor de liefhebbers :D, enkele weken voor mijn operatie gemaakt. toen stond ik wat droger als nu maar binnen enkele weken/maanden staan ze weer op punt! :p

P1000799.JPG

P1000796.JPG

P1000803.JPG

Train je je soleus ook.

Damn echt goed die kuiten! Ik zal ook maar is het aantal oefeningen verhogen, aangezien ik verre van tevreden ben over mijn kuiten.

Het 'geheim' achter grote kuiten is simpelweg lage aanhechting dus aanleg. Zoals met de meeste spiergroepen. Maar ook veel mensen trainen hun kuiten idd gewoon niet goed, zoals 1 oefening aan het eind van hun been work-out. Ik doe minstens zoveel als voor andere spiergroepen en liever nog meerdere keren per week.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven