- Waardering
- 77
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het 'geheim' achter grote kuiten is simpelweg lage aanhechting dus aanleg. Zoals met de meeste spiergroepen. Maar ook veel mensen trainen hun kuiten idd gewoon niet goed, zoals 1 oefening aan het eind van hun been work-out. Ik doe minstens zoveel als voor andere spiergroepen en liever nog meerdere keren per week.

hier heb je wel een punt. je hebt ook aanleg nodig om grote kuiten te kunnen verkrijgen.
ik train mijn kuiten ook meedere keren/week, 2 tot 4x/week
dam nice pic man ziet er echt bruut uit!!! vette rug!!!
goede fysiek bro! die kuiten zijn top!!! zeker na een dikke maand niet te hebben getraind en de eerdere tegenslagen die je de afgelopen jaren hebt gehad ziet je symmetrie er goed uit en in nice shape! jij bent volgens mij een echte die hard :-)
je eetschema ziet er goed uit en je trainingen zien er op het eerste iets te lang uit maar als je het KT-gedeelte gedaan krijgt op max.75min dan ben je zeer goed bezig. het zijn dan stevige trainingssessies neem ik aan en 2oefeningen/spiergroep 2x in de week is zeker niet overdreven. jij spreekt tenminste alle spiergroepen volledig&goed aan, wat jou symmetrie ten goede komt.
ook een goede keus van jou om de eerste weken niet zwaar te trainen want daar zou je nu meer kwaad mee doen dan goed!
je doelingstelling van 90kg aan 5% deze zomer is zeker haalbaar voor jou.
keep up tha good work, good luck with your training & tha contest ;-)