AndroidHealthClinic

word jullie gym ook zo tering druk ??

Bezoekers in dit topic

Je lijkt aardig emotioneel aangedaan door mijn opmerking dat ik mij stoor aan puberale jongeren die de boel verstieren, hun rotzooi niet opruimen en zich vooral druk maken om hun ego.
Prima dat je je als moraalridder opwerpt en dat soort jongens in bescherming neemt. Daarmee klaar toch? We hoeven het niet eens te worden.

Dit topic bevat een vraagstelling waarop ik mijn mening heb geuit. Trek het je niet te persoonlijk aan man. Volgens mij heb ik jou nooit persoonlijk aangevallen. Dus waarom zo vijandig?

Ik val uberhaupt nooit mensen hier persoonlijk aan. En als ik dat wel gedaan heb mag je mij daarop wijzen.
Leave me alone zal wel een trolletje zijn

12315305.jpg
 
Nogmaals heb geen zin in socializing in de gym. Ik focus op me trainingen. Dat jij of andere gasten graag tussen de set door gaat lachen en ouwehoeren moet je zelf weten. Dat doe ik wel wanneer ik naar Cirque du Soleil als ik door Japio geëntertaind wilt worden.

Edit: het is beter twee minuten voor je uit te staren dan dat je tussen de set door tien minuten op je smartphone elker keer zit. Touche of niet. Mag gezegd worden geen probleem.

Je hoeft het niet uit te leggen, de mensen die daar absoluut geen zin in hebben zijn duidelijk te herkennen.

Die zielloze strakke blik recht vooruit, starend naar de muur of het plafond, precies naar punten waar net niemand staat. De boodschap is meteen duidelijk voor iedereen als er nog geen goedendag af kan.

Edit: gedrag tussen de sets door zegt niks over hoe goed/slecht iemand traint. Meesten schakelen moeiteloos om in goede concentratie, dat hoeft maar een paar seconden te duren.
 
Je lijkt aardig emotioneel aangedaan door mijn opmerking dat ik mij stoor aan puberale jongeren die de boel verstieren, hun rotzooi niet opruimen en zich vooral druk maken om hun ego.
Prima dat je je als moraalridder opwerpt en dat soort jongens in bescherming neemt. Daarmee klaar toch? We hoeven het niet eens te worden.

Dit topic bevat een vraagstelling waarop ik mijn mening heb geuit. Trek het je niet te persoonlijk aan man. Volgens mij heb ik jou nooit persoonlijk aangevallen. Dus waarom zo vijandig?

Ik val uberhaupt nooit mensen hier persoonlijk aan. En als ik dat wel gedaan heb mag je mij daarop wijzen.
Klopt, je hebt me nooit aangevallen maar ik was ook die kansloos figuur in het begin. Hierdoor voelde ik me aangesproken op de reactie die je gaf.
Ik heb je daarop aangewezen en kwam met voorbeelden en kreeg enkel een emoji als reactie van je. Dit verwacht je van een 14 jarige kind, maar niet van een persoon die
+10 jaar member is. Tuurlijk mag je je mening geven dat moet je vooral doen. De discussies wordt alleen maar mooier als twee personen niet mee eens zijn dan alleen de persoon belachelijk maken door een emjio te sturen.
 
Klopt, je hebt me nooit aangevallen maar ik was ook die kansloos figuur in het begin. Hierdoor voelde ik me aangesproken op de reactie die je gaf.
Ik heb je daarop aangewezen en kwam met voorbeelden en kreeg enkel een emoji als reactie van je. Dit verwacht je van een 14 jarige kind, maar niet van een persoon die
+10 jaar member is. Tuurlijk mag je je mening geven dat moet je vooral doen. De discussies wordt alleen maar mooier als twee personen niet mee eens zijn dan alleen de persoon belachelijk maken door een emjio te sturen.
:orly:
 
Dus.. als Japio gewoon ''hahaha'' had getypt i.p.v. die emoji was alles in orde?
 
Ot: ik heb abbo in normale gym en ''pauper'' gym. als ik zie dat de parking vol staat aan de pauper gym rijd ik gewoon door naar de andere en omgekeerd ook.

Als de machines bezet zijn/racks zijn er toch nog duizenden variaties die je kan bedenken? Althans dat zou toch moeten na een aantal jaar ervaring.

Tenzij je een blubberlifter bent en enkel dl/bench/squat doet natuurlijk.
 
Ot: ik heb abbo in normale gym en ''pauper'' gym. als ik zie dat de parking vol staat aan de pauper gym rijd ik gewoon door naar de andere en omgekeerd ook.

Als de machines bezet zijn/racks zijn er toch nog duizenden variaties die je kan bedenken? Althans dat zou toch moeten na een aantal jaar ervaring.

Tenzij je een blubberlifter bent en enkel dl/bench/squat doet natuurlijk.

'blubberlifter'

Wat ben jij denigrerend bezig! Best zielig persoon eigenlijk moet ik zeggen.

Ik was ook die snotaap (op vroege leeftijd begonnen) geen idee had wat ik aan het doen was in de gym. Ook niet eens twee fatsoenlijk pull up's. Ik was weliswaar geen wandelende skelet, maar er zat te veel vlees aan me skelet vast.
Ik heb natuurlijk in het begin veel gemaakte rookie's fouten gemaakt wat ik nu iedere dag ook zie in de gym. Soms corrigeer ik ze dat ze de uitvoering niet juist doen. In plaats dat je ze helpt (hoeft niet anders blijf je bezig) noem je me een blubberlifter. Ik was ook de rookie pain in de ass voor die gain gasten. Deze rookie fouten heb ik van geleerd en geanalyseerd om het juiste vorm uit te voeren en door hard te werken heb ik nu (wat ik zelf vind) een atletisch lichaam wat nog steeds beter kan. Dezelfde gasten van toen praten gewoon nu met me alsof ze iets van me willen. Je kan het zo zien. Je werd vroeger gepest op school omdat je zwak of anders uitziet en door keihard te werken aan je lichaam zien ze nu oke deze dude is sterk terug gekomen en willen bevriend met je zijn.
- Blubberlifter, Hesje

Proud to be blubberlifter! :flexing: :emo:
 
Laatst bewerkt:
Ik word hier foxwild van mannen
 
Toen ik tot 10 jaar geleden nog in de gym trainde had niemand oordopjes in en werden tussen de sets door gewoon geouwehoerd. Je kan prima hard trainen zonder tussen de sets door als een autist voor je uit te staren en nooit iemand goedendag te hebben gezegd. Het zal wel aan die 10 jaar afwezigheid liggen maar ik kan me er niks bij voorstellen. Eigenlijk moet je behoorlijk moeite doen om nooit in een gesprek te raken met iemand, dan moet je je wel heel hard anti sociaal opstellen. Wat een treurige wereld.
We zitten hier allemaal op een forum met een reden.
 
Toen ik tot 10 jaar geleden nog in de gym trainde had niemand oordopjes in en werden tussen de sets door gewoon geouwehoerd. Je kan prima hard trainen zonder tussen de sets door als een autist voor je uit te staren en nooit iemand goedendag te hebben gezegd. Het zal wel aan die 10 jaar afwezigheid liggen maar ik kan me er niks bij voorstellen. Eigenlijk moet je behoorlijk moeite doen om nooit in een gesprek te raken met iemand, dan moet je je wel heel hard anti sociaal opstellen. Wat een treurige wereld.

Nogmaals heb geen zin in socializing in de gym. Ik focus op me trainingen. Dat jij of andere gasten graag tussen de set door gaat ouwehoeren en lachen moet je zelf weten. Dat doe ik wel wanneer ik naar Cirque du Soleil als ik door Japio geëntertaind wilt worden.

Edit: het is beter twee minuten voor je uit te staren dan dat je tussen de set door tien minuten op je smartphone elker keer zit. Wat je dagelijks ziet in de gym. Touche of niet. Mag gezegd worden geen probleem.

Dit zijn twee uiterste, beetje praten moet kunnen en niet praten moet ook kunnen. Wat ik wel vervelend vind als ik in een commerciële gym train zijn die mensen die een machine of bench tijden bezet houden en aan het lullen zijn of met hun smartphone bezig zijn.

Ik train normaal in mijn home gym, jaren alleen getraind en nu met wat vrienden. Vaak was het voor mij een combi soms thuis in mijn gym trainen soms naar de commerciële gym. Merkte wel dat mijn sessies thuis veel sneller gingen zeker als ik alleen trainde.
 
Dit zijn twee uiterste, beetje praten moet kunnen en niet praten moet ook kunnen. Wat ik wel vervelend vind als ik in een commerciële gym train zijn die mensen die een machine of bench tijden bezet houden en aan het lullen zijn of met hun smartphone bezig zijn.

Ik train normaal in mijn home gym, jaren alleen getraind en nu met wat vrienden. Vaak was het voor mij een combi soms thuis in mijn gym trainen soms naar de commerciële gym. Merkte wel dat mijn sessies thuis veel sneller gingen zeker als ik alleen trainde.
Ik vind de commerciele gyms niet zo erg, behalve dat bij ons ze op dinsdag en donderdag pas om 13:00 open zijn en weekend van 8 tot 12 ??? Jammer genoeg geen ruimte voor n home gym
 
Ik vind de commerciele gyms niet zo erg, behalve dat bij ons ze op dinsdag en donderdag pas om 13:00 open zijn en weekend van 8 tot 12 ??? Jammer genoeg geen ruimte voor n home gym
Ik heb geen probleem met commerciële gyms, alleen maar als gebeurt wat ik beschreef. Voor de rest geen problemen mee. Ik vind thuis trainen gewoon makkelijk, maar dat is gekomen omdat de plaats waar ik ging wonen geen goede gym had. Dus zelf langzaam een home gym over de jaren opgebouwd.

Nu zit ik in Bangkok en stikt het van de gyms maar gelukkig is het huis waar ik woon groot dus kon mijn home gym ook mee. Ik vind het lekker dat ik gewoon kan trainen wanneer ik wil. Ik heb een lat pully en een adjustable cable cross, paar bankjes een powerrack en een paar setjes van ironmaster dumbbells een trap bar en bumper plates. Dus kan eigenlijk alles doen heb ook nog een paar cardio dingen.

Ik ging eerst naar fitness first, maar door corona trainde ik toch meer thuis. De sessies gingen ook sneller. Ik vind het lekker om gewoon te kunnen trainen wanneer ik wil. Nu doe ik in de ochtend wat cardio en in de avond (niet iedere avond) wat krachttraining.
 
Dit zijn twee uiterste, beetje praten moet kunnen en niet praten moet ook kunnen. Wat ik wel vervelend vind als ik in een commerciële gym train zijn die mensen die een machine of bench tijden bezet houden en aan het lullen zijn of met hun smartphone bezig zijn.

Ik train normaal in mijn home gym, jaren alleen getraind en nu met wat vrienden. Vaak was het voor mij een combi soms thuis in mijn gym trainen soms naar de commerciële gym. Merkte wel dat mijn sessies thuis veel sneller gingen zeker als ik alleen trainde.

In de wat kleinschalige gym waar mensen fanatiek trainen is de combi vaak het best.
Beetje ouwehoeren tussen de sets door maar er wordt wel goed getraind en niet gesproken als iemand naast je een zwaar setje staat te doen. Anderen motiveren je zelfs en als beginner kan je er veel van leren.

Helaas zijn die kleine fijne gyms een beetje uitgestorven of op een te grote afstand, maar had ik geen homegym wel de moeite waard om wat verder voor te rijden of meer te betalen.
 
Back
Naar boven