Fitness Seller

World strongest man 2009 Malta!

Als Simon mee doet wens ik hem veel succes, ben echt wel jaloers op hem dat ik er niet bij sta!!!
Zou super zijn en de buitenlandse wedstrijden gaan bij mij wel lekker .
Maar ja wie weet komt er voor mij ooit nog wel eens zo een wedstrijd, daar ga ik wel voor !!!

Ook jij daar veel succes mee, misschien volgend jaar ?

Ben ik toch reuze benieuwd waar het uitgezonden wordt(??)
Hoop niet weer op 1 of andere sportzender die ik niet ontvangen kan.....zou ik erg jammer vinden - vond het altijd geweldig om de zien op de BBC, maar helaas is dat verleden tijd.

ik hoop dat de Belgische TV eens de moeite zal doen om den Jimmy te steunen en het evenement uit zal zenden, het is de eerste maal dat een Belg zo iets verwezenlijkt en het zou nogal dom zijn om zoiets voorbij te laten gaan.

• Topic Starter Topic Starter
ik hoop dat de Belgische TV eens de moeite zal doen om den Jimmy te steunen en het evenement uit zal zenden, het is de eerste maal dat een Belg zo iets verwezenlijkt en het zou nogal dom zijn om zoiets voorbij te laten gaan.
zijt er maar zeker van dat ze het niet uitzenden:mad:
op eurosport zal het wel komen zeker?

WSM is een TV-productie allereerst, geen sportwedstrijd. De rechten voor de uitzendingen worden zoals elk jaar aan ESPN verkocht.

1.savickas
2.poundstone
3.pudzianowski
4.ortmayer
5.wildauer(of mss wel den jimmy,waarom nie:))

WSM is een TV-productie allereerst, geen sportwedstrijd. De rechten voor de uitzendingen worden zoals elk jaar aan ESPN verkocht.

Niet blaten als het allereerst een tv productie was stonden er wel blote vrouwen. Maar ja de tv heeft wel op sommige punten een negatieve invloed op het sportieve gedeelte ja.

zijt er maar zeker van dat ze het niet uitzenden:mad:
op eurosport zal het wel komen zeker?

Niet blaten als het allereerst een tv productie was stonden er wel blote vrouwen. Maar ja de tv heeft wel op sommige punten een negatieve invloed op het sportieve gedeelte ja.

Op Eurosport is nog nooit WSM geweest. En dat zal nu met enige zekerheid ook niet gebeuren.

WSM is een tv show. Daar heeft Snoob gelijk in helaas.
Daar ben ik zelf verschillende keren achter gekomen, bv na 10m truckpull afgefloten worden omdat er iets mis was met 1 vd 4 camera's.
Of dat de avond voor de wedstrijd nog een onderdeel veranderd wordt of je in een andere groep gezet wordt.(met andere onderdelen) Ook wordt er niet geloot in welke groep je komt of welk startnummer je krijgt.
Dit wordt dus bepaalt door organisatie en die hebben er dus de hand in om favorieten niet bij elkaar in de poule te zetten..

zo heet World's Strongest Man ook wel Worst Strongest Man.
Maar het blijft ondanks dit wel de grootste prijs die er te halen valt in onze sport...

Heb ook al veel gelijkaardige commentaar gelezen van andere deelnemers ...
Maarja het blijft _de_ titel :p

Op Eurosport is nog nooit WSM geweest. En dat zal nu met enige zekerheid ook niet gebeuren.

WSM is een tv show. Daar heeft Snoob gelijk in helaas.
Daar ben ik zelf verschillende keren achter gekomen, bv na 10m truckpull afgefloten worden omdat er iets mis was met 1 vd 4 camera's.
Of dat de avond voor de wedstrijd nog een onderdeel veranderd wordt of je in een andere groep gezet wordt.(met andere onderdelen) Ook wordt er niet geloot in welke groep je komt of welk startnummer je krijgt.
Dit wordt dus bepaalt door organisatie en die hebben er dus de hand in om favorieten niet bij elkaar in de poule te zetten..

zo heet World's Strongest Man ook wel Worst Strongest Man.
Maar het blijft ondanks dit wel de grootste prijs die er te halen valt in onze sport...
jammer:(

De gewichten waar mee gewerkt wordt zijn wel opvallend laag, bijvoorbeeld stones maar tot 160kg en de deadlift met oplopend gewicht tot maar 335kg. Het gaat er bij veel onderdelen meer om wie de snelste is dan wie de sterkste is. [Link niet meer beschikbaar] staan de onderdelen beschreven.

De enige atleet waar nog geen interview bijstaat, is Jimmy :p

• Topic Starter Topic Starter
De gewichten waar mee gewerkt wordt zijn wel opvallend laag, bijvoorbeeld stones maar tot 160kg en de deadlift met oplopend gewicht tot maar 335kg. Het gaat er bij veel onderdelen meer om wie de snelste is dan wie de sterkste is. [Link niet meer beschikbaar] staan de onderdelen beschreven.

Gewichten zijn idd laag! :eek:

Log van 115 op reps, stenen tot 160, "superfarmers" van 160 kg
Niet dat ik dit allemaal zou kunnen, maar op een zware B wedstrijd kan je dit ook vinden...

log op reps was vorig jaar 140kg dacht ik ... :p

idd lijkt wel erg laag allemaal dit jaar. Kan toch niet dat die boom echt 115 is lijkt me.

Terug
Naar boven