Fitness Seller

World strongest man 2009 Malta!

Group 3
Mariusz Pudzianowski
Phil Pfister
Jimmy Laureys
Ervin Katona
Alexander Klyushev
Darren Sadler

Group 5
Terry Hollands
Dave Ostlund
Andrus Murumets
Florian Trimpl
Jarek Dymek
Christian Savoie

ken er niets van maar ben grotendeels van hetzelfde gevoel, alleen hoop ik op een underdogvoordeel van Jimmy tov een recupererende Marius
group5 zou ik toch Terry ook niet onderschatten, is aan een remonte bezig denk ik

ken er niets van maar ben grotendeels van hetzelfde gevoel, alleen hoop ik op een underdogvoordeel van Jimmy tov een recupererende Marius
group5 zou ik toch Terry ook niet onderschatten, is aan een remonte bezig denk ik
volgens zn profiel doet ie een 470kg dl???kan dat wel,dat is meer dan het wr:eek:

• Topic Starter Topic Starter
ook al, hij hoopte een 2x400 te doen voor WSM, dus is een beetje verbeterd denk ik

Was een oud filmpje dat ik van hem vond!
Voor die 400 zal hij toch nog wel wat moeite moeten doen, 1 september deed hij 2 x 385. Technisch is hij wel niet de sterkste, maar kracht is hij gwn een freak :D

Youtube Terry

je haalt me de woorden uit de mond, kerel is dan ook nog eens bezig met verbouwingen ed tot hiertoe

• Topic Starter Topic Starter
ja maar dan wel 420 ipv 370:p,zal het moeten zijn
er zijn er paar bij met serieuze stats,zoals dienen klyushev die in jimmy zn poule zit,bp 280,sq en dl 420:eek:

Idd, maar powerlifting stats zijn ook niet alles he :)
Maar ik verwacht Jimmy ook niet in de top 2 van zijn poule, als hij dit wel zou doen, des te beter. Maar ook hij heeft tijd nodig om (nog meer) te groeien!:D

Dit wordt toch elk jaar op bbc uitgezonden? Iemand enig idee wanneer?

Hij tilt een gruwelijk gewicht en is heel sterk, zonder twijfel. Maar ik noem dit geen deadlift.

Een al bewegend voorwerp is makkelijker in een opwaartse beweging te krijgen, dan een gewicht dat ECHT stil, dus dood, vandaar DEAD, ligt.... ;)

Als ik heel eerlijk ben, moeten we maar eens af van die pakjes en rollende technieken. Gewoon RAW tillen. :eek:
ik dacht ook dat men bvb bij een westrijd het gewicht moet laten zaken,ipv te laten vallen ook voor we van een echte dl spreken,maar hij is idd gruwelijk sterk,heb eens filmpjes gezien van hem met een farmerswalk van 20m met 205kg,en een 20m yoke met 485kg:eek:

Hij tilt een gruwelijk gewicht en is heel sterk, zonder twijfel. Maar ik noem dit geen deadlift.

Een al bewegend voorwerp is makkelijker in een opwaartse beweging te krijgen, dan een gewicht dat ECHT stil, dus dood, vandaar DEAD, ligt.... ;)

Als ik heel eerlijk ben, moeten we maar eens af van die pakjes en rollende technieken. Gewoon RAW tillen. :eek:

ik dacht ook dat men bvb bij een westrijd het gewicht moet laten zaken,ipv te laten vallen ook voor we van een echte dl spreken,maar hij is idd gruwelijk sterk,heb eens filmpjes gezien van hem met een farmerswalk van 20m met 205kg,en een 20m yoke met 485kg:eek:

Zit toch niet te klagen jongens.
Het is postdomme een vracht wat hij hier tilt en het is training. Daar zijn geen regels, daar doe je wat je wil. En rollen met het gewicht staat niet in de regels. En Mike Wat had jij tijdens het NK ook alweer aan ? ;)

Het is postdomme een vracht wat hij hier tilt en het is training. Daar zijn geen regels, daar doe je wat je wil. En rollen met het gewicht staat niet in de regels. En Mike Wat had jij tijdens het NK ook alweer aan ? ;)

Haha, geen deadliftsuit....;)

Het is ook een gruwelijk gewicht, ik zou er direkt voor tekenen, dat wel.

hey jarno,je wikipedia-page is ge-update:D

er is nu ook een intervieuw bij jimmy

doet mischa koklyaev niet mee ( of hoe je dat ook schrijft ) ik vond hem zeer goed van wat ik van hem zag 2 weken terug

Unofficially, IronMind has received partial results from the first event in the 2009 World’s Strongest Man qualifiers.

Although these results are unofficial and incomplete, IronMind believes they are accurate, and all groups have completed the first event in the qualifying round of the 2009 World’s Strongest Man contest.

Group 1: Poundstone wins, Nee is sixth
Group 2: Savickas wins, Shaw is second and Felix is third, Skog is sixth
Group 3: Pfister wins, Pudzianowski is second and Sadler is fourth
Group 4: Arsjo wins, Shahlaei is second, Ortmayer is third and Skog is fourth
Group 5: Murumets wins, Hollands is second and Ostlund is fifth

Hardcore World’s Strongest Man fan should keep their eye on the official World’s Strongest Man site for updates, and IronMind will continue to pass along news as well.

With the qualifying round underway at the 2009 World’s Strongest Man contest, there’s a straight line pattern in groups 1 and 3, as these competitors completed the truck pull - their second event of the day.

Adding to his win on the first event, Derek Poundstone won the truck pull, so he’s got a perfect record in group 1. Similarly, in group 3, Phil Pfister once again pushed Mariusz Pudzianowski into second place, giving him two wins in two events.

Qualifying events continue today, in the first day of competition at the 2009 World’s Strongest Man contest.

www.ironmind.com

And your 2009 finalists are (unofficially):

Brian Shaw (USA)
Big Z (Lithuania)
Derek Poundstone (USA)
Louis-Philippe Jean (Canada)
Pudzianowski (Poland)
Pfister (USA)
Terry Hollands (UK)
Loz Shahlei (UK)
Travis Ortmayer (USA)
Dave Ostlund (USA)

Hier een interview met Derek Poundstone en wat beelden van het squatten.

Hier de voorbereiding van Pounstone op het onderdeel 1 week voor het begin van WSM:

Terug
Naar boven