AndroidHealthClinic

World strongest man 2009 Malta!

.....dat wordt dus weer espn (1 of 2?), die ik niet kan ontvangen. Iemand enig idee hoe aan deze uitzendingen te geraken? Of misschien maakt ifsa naast de uitzending een eigen koopdvd van? Waardeloos dat de tv-producent de wedstrijd dusdanig beinvloed dat het invloed kan hebben op de uitslagen. Dat doen ze bij voetbal toch ook niet? (zie verhaaltje Jarno) Eurosport lijkt me een hele geschikte kandidaat om wsm uit te zenden. Maar dat zal wel een geldkwestie zijn...(?) Ik denk dat Eurosport respectvoller met sport omgaat. (en is tenminste een gangbare zender in NL)

Welkom in de wereld die sport heet waar bepaalde mensen hun eigen belangen voorop stellen.
Welke sport je maar noemt het is overal hetzelfde het draait altijd om geld!!

ik vind dat ze de Jimmy daar moeten binnenrollen in een kooi zoals een echt Belgian Beast hoort gekooid te zijn ;)

Dat zal pas publiek trekken

.....dat wordt dus weer espn (1 of 2?), die ik niet kan ontvangen. Iemand enig idee hoe aan deze uitzendingen te geraken? Of misschien maakt ifsa naast de uitzending een eigen koopdvd van? Waardeloos dat de tv-producent de wedstrijd dusdanig beinvloed dat het invloed kan hebben op de uitslagen. Dat doen ze bij voetbal toch ook niet? (zie verhaaltje Jarno) Eurosport lijkt me een hele geschikte kandidaat om wsm uit te zenden. Maar dat zal wel een geldkwestie zijn...(?) Ik denk dat Eurosport respectvoller met sport omgaat. (en is tenminste een gangbare zender in NL)

Je snapt het niet helemaal. De rechten liggen bij TWI zij bepalen wat er gebeurt, een klein beetje in overleg met een gecontracteerde tv omroep.
Daarom is een aantal jaren de afsplitsing geweest met IFSA.(zij wilden dit niet meer) Helaas zijn daar toen verkeerde mensen bij betrokken geraakt die de sport wel even groot zouden maken.
Door alle grote risico's die die buitenstanders eigenlijk gemaakt hebben is de IFSA failliet gegaan... En hebben veel atleten geld verloren. (waaronder ik)

TWI organiseert o.a. wimbledon En WSM is niet echt belangrijk voor hen dat is maar een klein iets.
Eurosport krijgt veel programma's voor niets of weinig aangeboden omdat ze zo'n groot spreidingsgebied hebben.. Helaas voor ons en dat onze sport in verhouding met andere sporten zo klein is...

heel vervelend verhaal.. :(

Maar goed, het voordeel vind ik dan wel weer. Is dat vrijwel iedereen die meedoet aan deze sport (ook op het top niveau) écht van de sport zelf houdt en dat zie je ook weer terug wanneer je een SM-wedstrijd bekijkt: de atleten gaan er helemaal voor, en dat is prachtig om te zien.

Dit is bij andere hele beroemde sporten vaker weer niet zo.. Je leest verschillende verhalen van overbetaalde voetballertjes die gewoon op de reservebank z'n geld aan t tellen zijn.

Maar goed, het voordeel vind ik dan wel weer. Is dat vrijwel iedereen die meedoet aan deze sport (ook op het top niveau) écht van de sport zelf houdt en dat zie je ook weer terug wanneer je een SM-wedstrijd bekijkt: de atleten gaan er helemaal voor, en dat is prachtig om te zien.

Dit is bij andere hele beroemde sporten vaker weer niet zo.. Je leest verschillende verhalen van overbetaalde voetballertjes die gewoon op de reservebank z'n geld aan t tellen zijn.

Precies, das wat anders dan die topvoetballers....;)

dat slaat nergens op,een voetballer wil ook het veld op,zijt maar zeker dat geen enkele voetballer gelukkig is als ie op de bank zit.???
maar het gaat hier over strongman,ik wil niet afwijken;)

dat slaat nergens op,een voetballer wil ook het veld op,zijt maar zeker dat geen enkele voetballer gelukkig is als ie op de bank zit.???
maar het gaat hier over strongman,ik wil niet afwijken;)

Natuurlijk staat ie liever op het veld dan op de bank. Maar wat mijn punt is, is dat de motivatie/passie in deze sport hoger (moet) is (zijn) dan bij goed betaalde sporten vanwege het verschil in geld/publiciteit.

Ik snap het niet

Je snapt het niet helemaal. De rechten liggen bij TWI zij bepalen wat er gebeurt, een klein beetje in overleg met een gecontracteerde tv omroep.
Daarom is een aantal jaren de afsplitsing geweest met IFSA.(zij wilden dit niet meer) Helaas zijn daar toen verkeerde mensen bij betrokken geraakt die de sport wel even groot zouden maken.
Door alle grote risico's die die buitenstanders eigenlijk gemaakt hebben is de IFSA failliet gegaan... En hebben veel atleten geld verloren. (waaronder ik)

TWI organiseert o.a. wimbledon En WSM is niet echt belangrijk voor hen dat is maar een klein iets.
Eurosport krijgt veel programma's voor niets of weinig aangeboden omdat ze zo'n groot spreidingsgebied hebben.. Helaas voor ons en dat onze sport in verhouding met andere sporten zo klein is...

En dit verhaal snap ik, voor een gedeelte, weer niet; Is IFSA failliet?

Jimmy zit in de poule met Pudzia, Pfister en Katona. Later meer.

Hmm, zware poule!

heb hem al gezegd dat het erger kon hoor (Hollands zit bij Ostlund, Murumets, dymek ed), stel dat hij bij Poundstone of zo zat..., de onderdelen liggen hem wel denk ik, alles blijft altijd mogelijk
Marius is herstellende van bicepstear dacht ik toch, pfister heeft een hekel aan die onderdelen (DL en dumbbell press?)
ik zou het al sterk vinden dat hij bij zijn eerste uitnodiging zich ook direct kan qualificeren:eek:

Pfister is goed in DB press ...
Deed op ASC 9 reps met de millenium DB ..

Group 1
Derek Poundstone
Kevin Nee
Louis-Phillippe Jean
Jimmy Marku
Kostiantyin Ilin
Sebastien Wenta

Group 2
Zydrunas Savickas
Stegan Solvi Petursson
Mark Felix
Brian Shaw
Martin Wildauer
Marshall White

Group 3
Mariusz Pudzianowski
Phil Pfister
Jimmy Laureys
Ervin Katona
Alexander Klyushev
Darren Sadler

Group 4
Travis Ortmayer
Agris Kazelniks
Ettiene Smit
Johannes Arsjo
Laurence Shahlaei
Richard Skog

Group 5
Terry Hollands
Dave Ostlund
Andrus Murumets
Florian Trimpl
Jarek Dymek
Christian Savoie

Events

Group 1
Cannonball and Sledge
Squat
Car Walk
Truck Pull
Dumbbell Press
Stones

Group 2
Anchor, Chain, and Barrels
Fingal Fingers
Deadlift
Truck Pull
Keg Toss
Stones

Group 3
Anchor, Chain, and Barrels or Cannonball and Sledge
Fingal Fingers or Car Walk
Deadlift
Truck Pull
Dumbbell Press
Stones

Group 4
Anchor, Chain, and Barrels
Squat
Car Walk
Truck Pull
Keg Toss
Stones

Group 5
Cannonball and Sledge
Fingal Fingers
Deadlift
Truck Pull
Keg Toss
Stones

Waar heb je die info gevonden? Kan em niet vinden op de officiele site.

Group 1
Derek Poundstone
Kevin Nee
Louis-Phillippe Jean
Jimmy Marku
Kostiantyin Ilin
Sebastien Wenta

Group 2
Zydrunas Savickas
Stegan Solvi Petursson
Mark Felix
Brian Shaw
Martin Wildauer
Marshall White

Group 3
Mariusz Pudzianowski
Phil Pfister
Jimmy Laureys
Ervin Katona
Alexander Klyushev
Darren Sadler

Group 4
Travis Ortmayer
Agris Kazelniks
Ettiene Smit
Johannes Arsjo
Laurence Shahlaei
Richard Skog

Group 5
Terry Hollands
Dave Ostlund
Andrus Murumets
Florian Trimpl
Jarek Dymek
Christian Savoie

Dikgedrukt en onderstreept worden de nrs. 1 en 2.....;)

Terug
Naar boven