Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
maak er maar 99% van
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Annie is volgens mij wel een lieve chick. Ook echt een straf om continue naar je te kijken.Zoals ik al zei; ik had het idee dat ik sinds die foto's van 5 dagen geleden weer flinke vooruitgang gemaakt had. Dus ik heb @ScumbagAnnie even lief aangekeken om weer wat fotootjes te maken. Note: na legday dus heb geen giga upperbody pomp. Even heel kort wat apparaten gedaan maar eigenlijk net niet genoeg.![]()
![]()

Het ging maar om het idee

Thanks! Vond ik zelf ook.Pfoe, lekker verschil tussen die 5 dagen. Heel netjes!
Annie is echt de liefsteDie Annie is volgens mij wel een lieve chick. Ook echt een straf om continue naar je te kijken.![]()

Thanks Marv! Ik zelf ook. Hopelijk kan ik nog een heel klein beetje massa pakken in de rebound na de shoot.Wederom lekkere progressie! Ben benieuwd naar de uiteindelijke aanpak richting de JBC
Ja gelukkig! Werd tijd ook

Huh?
@Jwdoetookmee jij kunt daar misschien wel een goede inschatting van maken, op hoeveel % vet denk je dat ik sta op de rechter foto’s?Zoals ik al zei; ik had het idee dat ik sinds die foto's van 5 dagen geleden weer flinke vooruitgang gemaakt had. Dus ik heb @ScumbagAnnie even lief aangekeken om weer wat fotootjes te maken. Note: na legday dus heb geen giga upperbody pomp. Even heel kort wat apparaten gedaan maar eigenlijk net niet genoeg.![]()
![]()
Nee mijn coach doet niet aan depleten en laden, hij is van mening dat wanneer je er al gewoon goed uitziet dit niet nodig is. Depleten en laden heeft vaak ook een keerzijde en kan ook je shape verpesten op het laatste moment.Laat maar, dat ging verkeerd. Zat in je log terug te bladeren maar weet niet meer welke pagina het was.
Anyway, ga je ook depleten en laden voor je shoot?
Sure bro. Denk procentje of 7ish, maar vind t wat lastig. Obliques/serratus wordt al wat grainy, maar onderrug/onderkant obliques En helemaal je benen lijken (iig op deze fotos) nog wel stukkie minder droog en in ieder geval vrij waterig.@Jwdoetookmee jij kunt daar misschien wel een goede inschatting van maken, op hoeveel % vet denk je dat ik sta op de rechter foto’s?
Thanks! Het getalletje zegt natuurlijk niet alles maar wel leuk om te weten. Foto's rechts zijn gemaakt na legday dus dat kan ook wel ervoor gezorgd hebben dat mijn benen niet hard ogen.Sure bro. Denk procentje of 7ish, maar vind t wat lastig. Obliques/serratus wordt al wat grainy, maar onderrug/onderkant obliques En helemaal je benen lijken (iig op deze fotos) nog wel stukkie minder droog en in ieder geval vrij waterig.
Hoe dan ook zit je zeker op de goede weg richting wedstrijd shape. Keep that shit up
DankjewelSucces man!
ziet er alweer een stuk beter uit als bij de meet![]()

waarom kijk je altijd als een crimineel als je cardioselfies maakt?Dag 1: borst en biceps @ haefland sport
Plate loaded chest press
4x12x90
Incline chest press
4x12x70
Cable flyes hoog
5x12x30
Cable flyes laag
4x12x25
Hanmer grip press met elastiek
4x15x maximale weerstand
Dumbbell curl
4x12x14
Hammer curl
4x12x14
Preacher curl
4x12x12
Cardiosessie 3/5: 45 min fietsen
Kop begint voor mijn doen behoorlijk smal te worden
![]()

waarom kijk je altijd als een crimineel als je cardioselfies maakt?![]()
Niet echt een leuke bezigheid

Cardio doen natuurlijk, of kan jij daar heerlijk van genieten?