XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

Pfoe, lekker verschil tussen die 5 dagen. Heel netjes!

Zoals ik al zei; ik had het idee dat ik sinds die foto's van 5 dagen geleden weer flinke vooruitgang gemaakt had. Dus ik heb @ScumbagAnnie even lief aangekeken om weer wat fotootjes te maken. Note: na legday dus heb geen giga upperbody pomp. Even heel kort wat apparaten gedaan maar eigenlijk net niet genoeg.
Screenshot_20181211-194843.jpg
Screenshot_20181211-195336.jpg
Die Annie is volgens mij wel een lieve chick. Ook echt een straf om continue naar je te kijken. :rolleyes:

Wederom lekkere progressie! Ben benieuwd naar de uiteindelijke aanpak richting de JBC

Je onderrug trekt nu wel goed strak zo te zien!

Laat maar, dat ging verkeerd. Zat in je log terug te bladeren maar weet niet meer welke pagina het was.

Anyway, ga je ook depleten en laden voor je shoot?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Het ging maar om het idee :D
Pfoe, lekker verschil tussen die 5 dagen. Heel netjes!
Thanks! Vond ik zelf ook.
Die Annie is volgens mij wel een lieve chick. Ook echt een straf om continue naar je te kijken. :rolleyes:
Annie is echt de liefste :heart::kiss:
Wederom lekkere progressie! Ben benieuwd naar de uiteindelijke aanpak richting de JBC
Thanks Marv! Ik zelf ook. Hopelijk kan ik nog een heel klein beetje massa pakken in de rebound na de shoot.
Je onderrug trekt nu wel goed strak zo te zien!
Ja gelukkig! Werd tijd ook:D
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Auch
Huh?

Zoals ik al zei; ik had het idee dat ik sinds die foto's van 5 dagen geleden weer flinke vooruitgang gemaakt had. Dus ik heb @ScumbagAnnie even lief aangekeken om weer wat fotootjes te maken. Note: na legday dus heb geen giga upperbody pomp. Even heel kort wat apparaten gedaan maar eigenlijk net niet genoeg.
Screenshot_20181211-194843.jpg
Screenshot_20181211-195336.jpg
@Jwdoetookmee jij kunt daar misschien wel een goede inschatting van maken, op hoeveel % vet denk je dat ik sta op de rechter foto’s?

Laat maar, dat ging verkeerd. Zat in je log terug te bladeren maar weet niet meer welke pagina het was.

Anyway, ga je ook depleten en laden voor je shoot?
Nee mijn coach doet niet aan depleten en laden, hij is van mening dat wanneer je er al gewoon goed uitziet dit niet nodig is. Depleten en laden heeft vaak ook een keerzijde en kan ook je shape verpesten op het laatste moment.

• Like
Waarderingen: Mvss
@Jwdoetookmee jij kunt daar misschien wel een goede inschatting van maken, op hoeveel % vet denk je dat ik sta op de rechter foto’s?
Sure bro. Denk procentje of 7ish, maar vind t wat lastig. Obliques/serratus wordt al wat grainy, maar onderrug/onderkant obliques En helemaal je benen lijken (iig op deze fotos) nog wel stukkie minder droog en in ieder geval vrij waterig.
Hoe dan ook zit je zeker op de goede weg richting wedstrijd shape. Keep that shit up

Sure bro. Denk procentje of 7ish, maar vind t wat lastig. Obliques/serratus wordt al wat grainy, maar onderrug/onderkant obliques En helemaal je benen lijken (iig op deze fotos) nog wel stukkie minder droog en in ieder geval vrij waterig.
Hoe dan ook zit je zeker op de goede weg richting wedstrijd shape. Keep that shit up
Thanks! Het getalletje zegt natuurlijk niet alles maar wel leuk om te weten. Foto's rechts zijn gemaakt na legday dus dat kan ook wel ervoor gezorgd hebben dat mijn benen niet hard ogen.

Succes man!
ziet er alweer een stuk beter uit als bij de meet :)

Dag 1: borst en biceps @ haefland sport

Plate loaded chest press

4x12x90

Incline chest press
4x12x70

Cable flyes hoog
5x12x30

Cable flyes laag
4x12x25

Hanmer grip press met elastiek
4x15x maximale weerstand