Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
Een paar fotootjes :D

Screenshot_20181206-212201.jpg

Screenshot_20181206-212053.jpg

Screenshot_20181206-211958.jpg

Screenshot_20181206-211209.jpg

mooie definitie op de bovenrug, schouders springen er echt wel uit

Hoezo hou je de komende fotoshoot eigenlijk voor jezelf? Daarmee komt toch juist je fysiek helemaal tot zijn recht? :D

Nice man, rug is heel sterk.

mooie definitie op de bovenrug, schouders springen er echt wel uit
Thanks, nu mijn onderrug nog! Hopelijk trekt dat laatste beetje ook weg de laatste 16 dagen.
Hoezo hou je de komende fotoshoot eigenlijk voor jezelf? Daarmee komt toch juist je fysiek helemaal tot zijn recht? :D
Ik wil ze ook best naar je pm'en :kiss:
Nice man, rug is heel sterk.
Thanks, mis zelf een beetje de wijdte in mijn rug en in de back double biceps pose is mijn bicepspiek niet te bekennen. Fucked up biceps genetics helaas :(

Inderdaad ontwikkelpunten. Maar zoals je zelf al aangeeft gaat er bij je onderrug (hopelijk) nog wat vet weg dus meer v-shape :)

Om nog maar even in de sfeer van de foto's te blijven. Vacuum kan ik uiteraard ook nog.

Screenshot_20181207-072838.jpg

Die vacuum staat je goed! Zieke delts inderdaad:D

Die vacuum staat je goed! Zieke delts inderdaad:D
Thanks Marvin!

Wauw ook even een algemeen woordje, ik heb via reacties, karma, pm maar ook via instagram zo gigantisch veel reacties gekregen. Waardeer ik echt. Ik moet ook zeggen dat ik de afgelopen week absoluut geen problemen ermee heb het dieet vol te houden. Als ik zie hoe ik er nu bij sta geeft me dat zo gigantisch veel motivatie om de laatste dagen door te trekken en de puntjes op de i te zetten. En dan te bedenken dat ik vorige week zaterdag nog in paniek naar mijn coach ben gegaan omdat ik dacht dat ik het nooit zou gaan halen. Hij noemde me gisteren nog een rukker toen ik hem de foto’s stuurde :roflol:
Ben ook erg blij dat ik de keuze gemaakt heb om op 3 maart de jbc mee te gaan doen :D

Dag 2: schouders @ haefland sport

Dumbbell lateral raises

4x12x14

Cable front raises
4x12x20

Dumbbell press
4x12x32
Merk dat de echte kracht bij dit soort oefeningen echt weg is, heb het zwaar hiermee

Upright rows ez-bar
4x12x40

Face pulls
4x12x60

Weighted crunches
5x15x20

Leg raises
4x15

Cardiosessie 4/5: 45 min fietsen

Thanks, nu mijn onderrug nog! Hopelijk trekt dat laatste beetje ook weg de laatste 16 dagen.
Inderdaad ontwikkelpunten. Maar zoals je zelf al aangeeft gaat er bij je onderrug (hopelijk) nog wat vet weg dus meer v-shape :)
het zal meer te maken hebben met vocht dan met vet denk ik, dat is nog prima te fixen in 16 dagen, dan toont die onderrug ook wel, want het zit er wel.
een goede v-shape is mooi, maar een brede goed ontwikkelde midsectie is mooier, zeker als je wat langer bent.

het zal meer te maken hebben met vocht dan met vet denk ik, dat is nog prima te fixen in 16 dagen, dan toont die onderrug ook wel, want het zit er wel.
een goede v-shape is mooi, maar een brede goed ontwikkelde midsectie is mooier, zeker als je wat langer bent.
Gewoon extra dikke lats en schouderkoppen kweken :D

Ik word steeds droger, gewicht vanmorgen 97,8 kg.

Screenshot_20181209-083833.jpg

Holy shit man! Je gewicht zakt als een gek! Dit moet goedkomen!!:flexbiceps:

Yeaaaah buddy

Zelfs je kuiten lijken gewoontjes naast die van Wesley.

Terug
Naar boven