wovano
wvncoaching.nl
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Coach
Anabolen
Supplementen
Voeding
Training
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 49.829
Gisteren was de het kabelstation nog kapot en borst deed zoals hierboven vermeld nog zeer bij de aanhechting dus maar een extra rug training gedaan. Vandaag was het kabelstation weer gemaakt dus armen gedaan. Geen mega boeiende training verder. Ben wat dat betreft ook blij als ik armen weer bij platinum gym kan trainen want dan kan ik wat makkelijker supersets doen. Dat is bij deze buitengym niet echt mogelijk ivm de drukte. Wel nog 2 leuke opmerkingen gehoord. Een iemand vroeg of ik droger aan het worden was omdat mijn armen vol aderen zaten en mijn triceps goed zichtbaar was en iemand anders vroeg hoe dik mijn armen waren omdat hij ze goed vond uitzien. En dat op 118 kg nu. Heb denk ik aardig wat massa kunnen aanzetten in deze weken zonder veel vetter te worden. Riem kan in de ochtend nog op hetzelfde gaatje als aan het begin. Alleen in de avond een gaatje losser want dan heb ik meestal een opgeblazen buik van al het eten de hele dag. Volgende week nog en dan ga ik over op trt voor in elk geval 6 weken. Ben blij dat ik daarna ook wat kan gaan cutten want op dit gewicht voel ik me niet meer heel comfortabel.

Verder hele fijne training en mega pomp in mijn schouders.