Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.281
Waarom zou het niet door het volume maar wel door oefeningselectie en teveel gewicht komen?
Mijn klachten zijn 9 van de 10 keer te herleiden naar een gebeurtenis waar ik of een verkeerde beweging maakte of waarschijnlijk net wat te veel gewicht had. Altijd tijdens de eerste oefening als ik nog niet veel volume gedraaid heb. Mijn heup klacht vorig jaar is erin geschoten bij een voetbalpartijtje en mijn schouderblessure tijdens het opgooien van zware dumbbells met seated dumbbell press. Omdat ik een redelijk lage frequentie heb met één spiergroep per week heb ik voldoende tijd om te herstellen. Sterker nog, met een lager volume en hogere frequentie ervaar ik juist meer pijntjes.

Hoe staat het ermee? Even op een lager pitje ivm blessure?

• #4.283
Hoe staat het ermee? Even op een lager pitje ivm blessure?
Gaat best prima maar niet veel bijzonders te melden. Enige pijntje momenteel is de elleboog irritatie die ik al weken heb. Kcal zijn verlaagd en gewicht is gedropt naar 112 kg. Merk dat ik wel wat minder energie heb momenteel. Even wennen weer.

• #4.284
Weer eens een update van mijn kant, tijdje stil geweest. Was eigenlijk ook niet veel te melden. Trainingen gingen moeizaam, snel buiten adem met legdays, voelde me slap, het gevoel dat ik maar niet opgewarmd raakte. Maar dat is nu sinds een week voorbij gelukkig. Zeker gisteren en vandaag twee heerlijke trainingen gehad. Afgelopen zaterdag ook mijn laatste cheatmeal gehad en mijn prep is nu officieel begonnen. Nog een beetje onzeker voor wat en wanneer precies. Ik weet in elk geval zeker dat er in België de Diamond cup is op 23 oktober. De Hercules cup zal ook ergens in oktober plaatsvinden, maar als dat aan het begin is ga ik hem skippen. Daar ga ik niet op tijd voor in de goede shape zijn. In dat geval pak ik gewoon de Diamond cup. Even afwachten dus.

Qua voeding ben ik nu bezig met een carb cycling schema; laag-hoog-laag-hoog etc. Lage dag is ~3000 kcal, 300 gram eiwit, 200 gram carbs en 100 gram vetten. Hoge dag is ~4000 kcal, 320 gram eiwit, 430 gram carbs en 100 gram vetten. Gear zit nu op 500 test e, 200 tren e en 100 mast e per week. Daarnaast weer begonnen met hgh op 2 iu per dag.

Trainingssplit is als volgt:
Maandag: rug
Dinsdag: borst/buik
Woensdag: benen
Donderdag: biceps/triceps
Vrijdag: schouders/buik
Zaterdag: benen
Zondag: rust

De rustdag kan ook ergens anders in de week zijn en dan schuiven alle trainingen gewoon een dag op of als ik merk dat ik een extra rustdag nodig heb sla ik gewoon de extra legday over. Verder ben ik ook begonnen met 3x20 min cardio vanaf deze week en dat ga ik geleidelijk aan opbouwen indien nodig.

Vandaag dus borst getraind:

Flat dumbbell press
15x14
15x24
12x32
12x40
10x46
8x52
10x40

Incline plate loaded press
3x12x80 laatste set dropset 12x40

Fly machine
3x12x68 elke laatste rep iso hold

Cable flyes
3x12x25

Decline crunches > leg raises
5x15xBW > 5x15xBW superset

20 min fietsen

• #4.286
Ik wil je niet ontmoedigen maar in België kunnen er altijd dopingcontroles zijn. :o
Er zijn toch wel vaker bodybuilding wedstrijden in België die niet zijn bedoeld voor naturel atleten?
Wat zou het gevolg zijn als ik positief getest word dan?

Er zijn toch wel vaker bodybuilding wedstrijden in België die niet zijn bedoeld voor naturel atleten?
Wat zou het gevolg zijn als ik positief getest word dan?
Denk dat aan wedstrijden in België meedoen als non naturel altijd gokken is. Maatje heeft de gok gewaagd en hem twee jaar niet in de gym gezien :o

Geen idee wat de sanctie voor een Nederlander zou zijn. Een gymverbod zal je wel ontkomen, de geldboete waarschijnlijk niet. Al ben ik het niet zeker. Mss even nagaan om gezeik te vermijden?

• #4.288
Denk dat aan wedstrijden in België meedoen als non naturel altijd gokken is. Maatje heeft de gok gewaagd en hem twee jaar niet in de gym gezien :o

Geen idee wat de sanctie voor een Nederlander zou zijn. Een gymverbod zal je wel ontkomen, de geldboete waarschijnlijk niet. Al ben ik het niet zeker. Mss even nagaan om gezeik te vermijden?
Toevallig net nagevraagd bij een Belg die heel veel wedstrijden gedraaid heeft en hij zegt dat ze alleen Belgen controleren.

Weer beweging, mooi!

Heeft 2ui hgh nog een beetje meerwaarde? lees altijd al veel discussie over dat het pas meerwaarde geeft bij 6ui, 3ui op z’n minst, hoe ervaar jij dit op 2ui?

naar hoeveel kcal ga je carb cycling afbouwen?

• #4.291
Weer beweging, mooi!

Heeft 2ui hgh nog een beetje meerwaarde? lees altijd al veel discussie over dat het pas meerwaarde geeft bij 6ui, 3ui op z’n minst, hoe ervaar jij dit op 2ui?

naar hoeveel kcal ga je carb cycling afbouwen?
Ik zal hem nog wel opbouwen tot 3,3 of max 4 iu. Maar dat doe ik altijd geleidelijk aan, ik ken meerdere lui die CTS hebben overgehouden door een te hoge hgh dosering in een keer. Verder vind ik het lastig te zeggen welk deel precies van de hgh komt en welk deel van de andere middelen. Hgh zorgt er wel altijd voor dat mijn onderhoud omhoog gaat, ik wat voller lijk en mijn huid wordt ook echt een stuk gaver.

Vorig jaar ben ik geëindigd op 2300 kcal op lage dagen, 2900 kcal op middel dagen en 3500 kcal op hoge dagen wat gemiddeld gezien uitkwam op zo'n 2900 kcal per dag. Ik heb nu een iets andere verdeling. Als ik straks wil dat het wat harder gaat pas ik het gewoon aan naar laag-laag-hoog etc. i.p.v. laag-hoog-laag-hoog. Ik heb het idee dat het nog niet heel hard gaat op 3500 kcal gemiddeld. Ik had wel wat sneller verwacht want ik kom af van 5200 kcal. Maar ik ben pas net met de hgh begonnen dus mogelijk gaat het nu steeds sneller.

Zwemmend naar en van de gym vandaag? :P

• #4.294
Gisteren benen, gebruik de laatste trainingen wat minder gewicht en focus meer op een gecontroleerde beweging, rustige excentrische beweging en bij de concentrische beweging focussen op mmc. (@Skatermarvin)

10 min fietsen

Leg press
20x120
15x200
15x280
12x320
10x360

Iso lateral hip press
15x100
2x12x120

Leg extensions
3x15x80 elke rep 2-3 sec vasthouden bovenin

Seated leg curl
15x70 elke rep 2-3 sec vasthouden onderin
2x12x80 idem

Dumbbell romanian deadlift
3x15x40

Kuiten in de leg press
5x15

• #4.296
Toevallig net nagevraagd bij een Belg die heel veel wedstrijden gedraaid heeft en hij zegt dat ze alleen Belgen controleren.

zijt ge zeker dat ze enkel Belgen controleren? op m'n vorige wedstrijd moest ik een dopingcontrole ondergaan. en ze hebben gelijk ook een paar Nederlanders gecontroleerd.
??

maar des te beter!

• #4.298
zijt ge zeker dat ze enkel Belgen controleren? op m'n vorige wedstrijd moest ik een dopingcontrole ondergaan. en ze hebben gelijk ook een paar Nederlanders gecontroleerd.
??

maar des te beter!
Maar hoe ben je dan door die door die dopingcontrole heen gekomen?:roflol:

Michael zei dat ze alleen Belgen controleren tenzij er vanuit een ander land opdracht komt om te controleren, maar in Nederland is nooit controle bij bodybuildingwedstrijden dus lijkt me sterk.

Maar hoe ben je dan door die door die dopingcontrole heen gekomen?:roflol:

Michael zei dat ze alleen Belgen controleren tenzij er vanuit een ander land opdracht komt om te controleren, maar in Nederland is nooit controle bij bodybuildingwedstrijden dus lijkt me sterk.

x aantal weken voor comp gestopt ermee.. 👀

ja weet niet hoe het nu zit allemaal.. maar op competitie zat er toch een NL tussen die ook getest moest worden..

Maar waarom dan als gebruiker mee doen aan naturals denk ik dan? Waarom niet gewoon een AAS cup?

• Like
Waarderingen: 6am
Terug
Naar boven