MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

Succes!!

Hup beentjes omhoog en alleen opstaan om te vreten :) successssssss

Het aftellen naar D-day kan beginnen nu... break a leg! :o

Bedankt allemaal voor de leuke berichten!
Vanmorgen begonnen met laden. Ik eet om de 2 uur wat rijstwafels met pindakaas of rijst met kip. We zijn zojuist aangekomen in het hotel en het ziet er hier allemaal erg goed uit. Ondanks dat @ScumbagAnnie het hele gereden heeft ben ik toch kapot. Lig nu nog even op bed op de kamer. We gaan zo nog even naar een supermarkt om de laatste boodschappen te doen en daarna alleen maar eten en rusten. Vanavond komt Jeffrey nog even langs voor een laatste check.
Nice! Geen muffins of pizza e.d.?
Nog zoiets als pannenkoeken met stroop morgen? :P
Lekker chillen nu. Liggen, beentjes hoog, pantoffels aan. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.005
Nice! Geen muffins of pizza e.d.?
Nog zoiets als pannenkoeken met stroop morgen? :P
Lekker chillen nu. Liggen, beentjes hoog, pantoffels aan. :)
Net pizza gegeten

60 min na de pizza

Screenshot_20190302-231706.jpg

You gooooooooooo :lifter:

Game day! :flexbiceps:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.009
Ik heb me zojuist ingeschreven. Ingewogen op 95,9 kg maar dat maakte allemaal niet meer uit aangezien er toch alleen maar een +90 klasse is. Zometeen nog wat eten en om 11.00u krijg ik de tan op. Rond 14.00u zal ik de eerste keer op het podium komen.

Ik heb me zojuist ingeschreven. Ingewogen op 95,9 kg maar dat maakte allemaal niet meer uit aangezien er toch alleen maar een +90 klasse is. Zometeen nog wat eten en om 11.00u krijg ik de tan op. Rond 14.00u zal ik de eerste keer op het podium komen.

Succes maat

Succes en geniet er van!!

Annie trots. :heart::heart::heart:

Succcccceeeeeesssss!!!

Succes kerel :thumbs:

Goodluck man!

Gas erop!!:flex:

Terug
Naar boven