MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

Gefeliciteerd man! Super prestatie waar je trots op mag zijn! Enjoy the food!!!

Zeker iets waar je trots op mag wezen! Nu genieten van de welverdiende cheat.

Gefeliciteerd! :2e:
Ik hoop dat je de ervaring super vond; je fysiek voor een C-wedstrijd is echt ziek! Ik hoop dat je het hier niet bij laat en door wilt knallen, maar voor nu...
Enjoy! Geniet van het moment, ga lekker eten, vooral drinken (bedoel ik geen alcohol mee, maar je zult wel uitgedroogd zijn!) en rusten/slapen. Geniet komende dagen met volle teugen na de ontberingen van afgelopen weken en leg ook Annie in de watten. ;)
:zuip::eating::zzz::cheer:

Nice one!

Screenshot_20190303-210049.jpg

Yessss congratz!!
Zag er echt super uit!!

Echt super man.
Eerste wedstrijd meteen 2de (1ste was ook niet onterecht geweest)
Ik hoop over een jaar of 2 ook eens op jou plaats, met die looks te staan.

Nou, best niveau daar

Zijn ze nou ook allemaal de zelfde lengte ongeveer. Hoe werkt dat eigenlijk als iemand van 172cm met de 90 + mee doet en iemand van 185 cm? Andere klasses?

Gefeliciteerd man!

gefeliciteerd wouter!
heel mooi resultaat neergezet, het is en blijft een jury sport waarbij het altijd gaat om persoonlijke voorkeur van de jury leden, zeker in dit geval moeilijk om een keuze te maken tussen 2 overall complete fysieken, die op details van elkaar verschillen

Super hard gefeliciteerd @wovano! Dit is de bekroning van je harde werk van afgelopen maanden en weken. Geniet nu vooreerst van de komende periode. Je mag gerust trots zijn op wat je hebt bereikt.

Bof, niet helemaal akkoord. Was dit geen C-wedstrijd?

Op de eerste foto's afgaande.. Classic was vrij zwak. Winnaars - 70 en - 80 waren goed, de rest tja.

Lijkt me dat Wouter gewoon in de beste line-up heeft meegedaan.

Gefeliciteerd man!!! Top prestatie!!!!:D

FANTASTISCH resultaat man. Het is je van harte gegund!

Geniet hier maar van , we hebben ook genoten van je log tot dusver :)

Gefeliciteerd kerel! Je kan zeker trots zijn:cool:

Bof, niet helemaal akkoord. Was dit geen C-wedstrijd?

Op de eerste foto's afgaande.. Classic was vrij zwak. Winnaars - 70 en - 80 waren goed, de rest tja.

Lijkt me dat Wouter gewoon in de beste line-up heeft meegedaan.
Foto's kunnen bedriegen en als je er irl was dan zal je er wel een beter oordeel over kunnen geven dan mij. ik vind ze er wel best buff uitzien op die foto :o

Terug
Naar boven