AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
De afgelopen weken was er steeds hetzelfde patroon waarbij ik doordeweeks steeds 111 kg woog en maandagochtend na het weekend 113. Nu ik me dit weekend vrij goed ingehouden heb woog ik vanmorgen ook maar 111. Kijken of het deze week lukt om misschien nog ietsje te zakken. Komende vrijdag heb ik checkup en @ScumbagAnnie en ik gaan een paar dagen weg vanaf donderdag. Donderdag ga ik me gewoon aan mijn macro’s houden. Vrijdag overdag ook zoveel en vrijdagavond gaan we bij een fancy restaurant eten, welk is nog een verrassing voor @ScumbagAnnie. Zaterdag ayce ontbijt in het van der valk hotel en in de avond eten op de dbb meet.:D

De afgelopen weken was er steeds hetzelfde patroon waarbij ik doordeweeks steeds 111 kg woog en maandagochtend na het weekend 113. Nu ik me dit weekend vrij goed ingehouden heb woog ik vanmorgen ook maar 111. Kijken of het deze week lukt om misschien nog ietsje te zakken. Komende vrijdag heb ik checkup en @ScumbagAnnie en ik gaan een paar dagen weg vanaf donderdag. Donderdag ga ik me gewoon aan mijn macro’s houden. Vrijdag overdag ook zoveel en vrijdagavond gaan we bij een fancy restaurant eten, welk is nog een verrassing voor @ScumbagAnnie. Zaterdag ayce ontbijt in het van der valk hotel en in de avond eten op de dbb meet.:D
ingehouden zegt ie, terwijl hij 4 ijsjes heeft gehad. :treuren:

heb zin in het weekend :D! Niet alleen vanwege het eten, maar ook for tha quality timings.

• #1.603
:haha::haha::haha::haha::haha:

• #1.607
Fucking zieke training in de boeken

Ohp
1x90
1x100 pr
1x105 fail, wrist wrap schoot los
2x8x80 boh
7x80

Lateral raises
4x12x14

Front raises
4x12x12

Seated dumbbell press
12x30
10x34
8x36
6x38

Cable lateral raises
3x20x10 geen rust

Face pulls
4x12x30

Leg raises
Crunch machine
20 min cardio

Gruwelijk sterk die OHP's!!:woot:

• #1.610
Gekke vraag misschien, maar aangezien ik tijdens de training flink zweet gaat mijn koptelefoon een beetje hier naar ruiken. Ik veeg hem na elke training af met papier met van dat schoonmaakmiddel erop, maar dit blijkt nog niet helemaal genoeg. Mensen met tips om het geurvrij te houden?

Gekke vraag misschien, maar aangezien ik tijdens de training flink zweet gaat mijn koptelefoon een beetje hier naar ruiken. Ik veeg hem na elke training af met papier met van dat schoonmaakmiddel erop, maar dit blijkt nog niet helemaal genoeg. Mensen met tips om het geurvrij te houden?

Dettol schoonmaakdoekjes misschien , of andere vochtige schoonmaakdoekjes , vaak zit daar nog een verfrissend geurtje aan

HG heeft hier iets tegen geloof ik. Weet enkel niet of dit op een koptelefoon werkt/kan.

• #1.614
Ik kwam deze week een map met oude foto's tegen. Altijd leuk om dan eens een vergelijking te maken en zien hoe ver ik in 5 jaar eigenlijk gekomen ben. Ik ben benieuwd naar wat de volgende 5 jaar me brengen.

IMG_20190528_230510.jpg

Nice! Altijd al goeie traps gehad?

• #1.616
Ik doelde m.n. op de foto linksonder. Je had toen al goeie traps, zeker in verhouding tot de rest. Het kan ook puur door je pose komen, maar de aanhechting zoals @Punjab zegt maakt dat het zeer mooi oogt. :)

t*ring wat een verschil! Chapeau!:thumbs:

Terug
Naar boven