Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

111,7 kg
20190526_131553.jpg

Die kuiten zijn echt belachelijk!

Belachelijk bruut!

Jelly A/F :)

Damn, lekkere squat! Op je foto zie je er imo nu ook gewoon een stuk beter en gezonder uit :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.586
Damn, lekkere squat! Op je foto zie je er imo nu ook gewoon een stuk beter en gezonder uit :)

Ik voel me ook stukken beter al had ik er geen probleem mee gehad om het hele jaar in mijn wedstrijdshape rond te lopen :rolleyes:
Dat zijn geen kuiten, @wovano heeft gewoon 4 bovenbenen :rolleyes:
:roflol:
Hier nog een foto die ik niet goed genoeg vond om te plaatsen omdat alleen mijn kuiten er goed op staan zonder dat ik ze bewust had aangespannen

20190526_191217.jpg

Ik voel me ook stukken beter al had ik er geen probleem mee gehad om het hele jaar in mijn wedstrijdshape rond te lopen :rolleyes:

:roflol:
Hier nog een foto die ik niet goed genoeg vond om te plaatsen omdat alleen mijn kuiten er goed op staan zonder dat ik ze bewust had aangespannen

20190526_191217.jpg
Abnormaal die kuiten! Altijd van nature goeie kuiten gehad? Ik heb me echt uit de naad moeten werken om dat klein beetje kuiten wat ik heb te kweken, zijn wel extreem veiny maar kwa omvang kunnen ze niet aan die van jou tippen:roflol:

• #1.588
Abnormaal die kuiten! Altijd van nature goeie kuiten gehad? Ik heb me echt uit de naad moeten werken om dat klein beetje kuiten wat ik heb te kweken, zijn wel extreem veiny maar kwa omvang kunnen ze niet aan die van jou tippen:roflol:
Altijd al gehad ja, mijn ouders hebben ook dikke kuiten.

Hardlopen met voorvoetlanding werkt ook goed.

• #1.590
Beetje wazig maar deze foto van precies 5 jaar geleden laat mijn kuitengenen wel goed zien denk ik.

Screenshot_20190526-195926_Photos.jpg

• #1.592
Leuk om dan ook de vergelijking te maken. 1 juni 2014 - 3 maart 2019 de avond na mijn wedstrijd

Screenshot_20190526-202406_Instagram.jpg

• #1.594
Er is nog hoop voor mij dus. :D
Genoeg trenbolone gebruiken :trollface:
grapje, ik moet zeggen dat ik buiten mijn half jaar waar ik even compleet de weg kwijt was wel altijd keihard heb gewerkt om dikke benen en een goed fysiek te krijgen

dat komt omdat jij bij "hard" trainen direct begint te klagen over blessures.
Tja, het is helaas echt zo..zit gammel in elkaar!:sad:

Edit: Ik train mijn benen redelijk vaak hard zat, alleen zijn ze nog nooit ergens echt van gaan groeien..zelfs niet toen ik nog squats deed

• #1.600
Ik heb voor mezelf de hoop opgegeven:roflol:

dat komt omdat jij bij "hard" trainen direct begint te klagen over blessures.

Tja, het is helaas echt zo..zit gammel in elkaar!:sad:

Edit: Ik train mijn benen redelijk vaak hard zat, alleen zijn ze nog nooit ergens echt van gaan groeien..zelfs niet toen ik nog squats deed
Als ik natty was gebleven waren ze natuurlijk ook nooit zo hard gegroeid.

Terug
Naar boven