Fitness Seller

Wsm 2012

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er naar uit dat Alex zijn doelstelling (niet laatste worden in zijn groep) zonder al teveel problemen zal halen. Een 3de plaats zit er misschien ook nog in :)

Alex gaat zeker geen laatste worden in zijn groep. Die Burke heeft volgens mij een goede Deadlift en Stones. 3e gaat daarom lastig worden. But you never know!

In groep 3 moet Misha echt nog aan de bak om door te gaan. Na de deadlift zal het daar voor plaats 2 nog spannender zijn.. Wildauer is niet super in de Stones. Die kan Arsjo wel weer.. Blijft spannend daar.
Groep 1 gaat zoals verwacht tussen 3 man..
Groep 2 en 5 zijn de eerste 2 plaatsen wel zo'n beetje verdeeld..
Groep 4 Katona en Lalas gaan ook goed..

Als je kijkt naar de Vikingpress dan doet Alex het toch echt niet slecht met 9 reps. Zelfs een overhead-monster als Lalas komt maar tot 10 reps.

3e plek voor Alex zou natuurlijk uberbruut zijn.

Alex heeft het zeker goed gedaan op de VKpress. Hij draait met de besten mee. Wat alleen wel zo is, dat je niet weet of Lalas en Katona voluit zijn gegaan.
Dat wil nog weleens gebeuren dat ze krachten sparen omdat ze weten dat er nog sterke onderdelen voor hun komen en ze geen energie voor de finale willen verspillen.

Kan natuurlijk ook een keer fout gaan en ze zich teveel op de finale richten.
Zo heeft de top 3 van WSM '96 de finale van WSM '97 niet gehaald.
En is het Laurence Shahleai ook overkomen dat hij door zich teveel op de finale onderdelen te focussen, deze juist misliep..

Mooi te zien dat hier mee geleefd wordt! Vandaag overleven en dan is mijn doel geslaagd. Ik ga uiteraard een gooi doen voor de 3e plaats maar dat gaat zoals Jarno al zei moeilijk worden. Die Burke is de trainingsmaat van Shaw en dan weet je dat ie hier gewoon top is. Daarnaast is zijn deadlift een kleine 400kg en is ie groter dan Hollands. En dan is het gewoon lastig op deze onderdelen!

Verder is het hier fantastisch genieten tussen alle legendes van de WSM en is de sfeer in de groep zeer goed. Op 1 arrogante etterbuil na is het allemaal prima, hopelijk wordt hij er vandaag uit gedeadlift door Z en Caron!

Wat vikingpress betreft zijn Katona en Lalas wel tot het uiterste gegaan. Ze stonden met z'n 4en na 1 dag gelijk in de poule, ieder punt was belangrijk. Enige was dat Lalas zo een 10 sec met dat loeizware ding in zijn handen stond voor dat ie mocht beginnen. Dat heeft hem waarschijnlijk een rep gekost. Leuke is dat ik hier wel een paar 200kg logpressers te pakken heb gehad!

Voor de rest, mijn rug is goed gaar. Rare vikingpress waar je naar achteren moet archen om uit lokken en wiebelig 450kg lichtjes bergop hakken er uiteraard in. Maar goed, dat mag de pret uiteraard niet drukken ;)

Je gaat super!

Erg goed Alex! Leuk om te horen dat sfeer (over het algemeen) relaxed is

Knap!

We leven zeker en vast met je mee Alex, goed bezig daar !!

Ik vind het hartstikke goed van je Alex dat je mee kan komen.

Ga zo door.

sterk bezig Alex.. prachtige ervaring zo te lezen!

Met deze prestaties kom je ook op tv zodat wij ze ook kunnen zien.
Benieuwd naar die VKpress.

• Topic Starter Topic Starter
Alleen jammer dat wsm niet op Nederlandse tv komt

Super dit jaaa dat het maar op nl tv komt!? Wellicht nu wel vanwege Alex?

dan zou iemand die rechten van ESPN moeten kopen of wie die dan ook heeft ?

denk het niet

Het staat niet eens in de grote kranten ofzo... Zelfde verhaal met sterkte man van nederland.. Alleen komt dat dan weer wel op tv is er een verklaring voor waarom bijvoorbeeld de telegraaf hier geen aandacht aan geeft? Bedoel het gaat wel over de wereld top sterkste man he...

Maargoed niet het ideale topic voor deze bullshit

Het staat niet eens in de grote kranten ofzo... Zelfde verhaal met sterkte man van nederland.. Alleen komt dat dan weer wel op tv is er een verklaring voor waarom bijvoorbeeld de telegraaf hier geen aandacht aan geeft? Bedoel het gaat wel over de wereld top sterkste man he...

Maargoed niet het ideale topic voor deze bullshit

Kleine sport.... denk dat het al bijzonder is dat RTL het uberhaupt uitzend eigenlijk...

geweldig Alex. super prestatie. ik ben benieuwd wat je verder doet.. go for it

Terug
Naar boven