AndroidHealthClinic

Wsm 2012

Mooi te zien dat hier mee geleefd wordt! Vandaag overleven en dan is mijn doel geslaagd. Ik ga uiteraard een gooi doen voor de 3e plaats maar dat gaat zoals Jarno al zei moeilijk worden. Die Burke is de trainingsmaat van Shaw en dan weet je dat ie hier gewoon top is. Daarnaast is zijn deadlift een kleine 400kg en is ie groter dan Hollands. En dan is het gewoon lastig op deze onderdelen!

Verder is het hier fantastisch genieten tussen alle legendes van de WSM en is de sfeer in de groep zeer goed. Op 1 arrogante etterbuil na is het allemaal prima, hopelijk wordt hij er vandaag uit gedeadlift door Z en Caron!

Wat vikingpress betreft zijn Katona en Lalas wel tot het uiterste gegaan. Ze stonden met z'n 4en na 1 dag gelijk in de poule, ieder punt was belangrijk. Enige was dat Lalas zo een 10 sec met dat loeizware ding in zijn handen stond voor dat ie mocht beginnen. Dat heeft hem waarschijnlijk een rep gekost. Leuke is dat ik hier wel een paar 200kg logpressers te pakken heb gehad!

Voor de rest, mijn rug is goed gaar. Rare vikingpress waar je naar achteren moet archen om uit lokken en wiebelig 450kg lichtjes bergop hakken er uiteraard in. Maar goed, dat mag de pret uiteraard niet drukken ;)

Poundstone? hehehe.

Ja als ik moet gokken, denk van wel.:cool:
Amerikanen zijn grootmuilirege volgevreten arrogante ..... moet ik nog doorgaan.... :p
Heb als militair veel met amerikanen te maken gehad, k*tvolk! :mad: (al kun je natuurlijk niet iedereen over één kam scheren)

Hey Alex, klasse hoe je je daar staande houdt tussen al dat geweld! :thumb:

Zeer knappe prestatie Alex, je draait goed mee!

• Topic Starter Topic Starter
Squat - 700lbs (per the stickers on the sides)
Hall starts off slow and tentative w his first rep and then bangs out another seven. 8 total.
Kurek 0
nagy 4 and dumps it
Thor 4 - strong. On the first he was so far fwd on his toes he took a step or forward as he came up. The last 3 looked like goodmornings.
jenks 5 and walked it in
Best 8 - hard fought. On one rep he went down, started his ascent just an inch too high, thrn went back down. On another he almost dumped it back and had to walk backwards to catch it. He had a 9th that was disallowed because only one side touched ... which was odd because other guys got warnings.

Thor and Jenks are locked in through to the finals

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 21:58 ----------

Jenkins is slim bezig

Lalas 11 reps (en kon nog meer)
Lpj 9 reps

Mike Jenkins en Hafthor Bjornsson in groep 2
Krzysztof Radzikowski en Terry Hollands in groep 5

zijn al zeker van hun plaatsing

Zydrunas wankelt?

Alex in actie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bazige foto. Je ziet op die foto meteen wat Alex bedoelt met het naar achter archen/locken. Vreemd eigelijk dat ze op dat niveau op die manier viking press laten doen. Als je naar de foto kijkt zou je toch ook het op de reguliere manier met gezicht naar voren moeten kunnen.

Zal gok ik beter uitkomen voor de camera's als ze zo staan (ook al heb ik al CL wedstrijden gezien waar het op de normale manier ook prima lukte om alles vast te leggen).

Wel een mooie opstelling zo met die quad :D

Ziet er idd allemaal wel pretty solid uit.
En die van Hollands staat tenminste op een verhoog :)

Jongens, ik mag vandaag nog even flink aan de bak! Ik dacht op een solide 4e plaats te staan met uitzicht op de 3e, maar heb de cardeadlift niet overleeft. Ondanks een pr hierop (3*355kg) ben ik naar de 5e plaats gedonderd. Helemaal uit het niets trekt die Ier 11 reps hierop. Maar 1 minder dan Z en Poundstone de gedeeld nummers 2 overall en evenveel als misha. Terry vond het na 7 herhalingen of zo wel goed omdat hij zich met een 3e plaats zou kwalificeren. Sta nu met een half punten achter op de ier 5e. Een beetje gemengd gevoel want was op yoke, viking en truckpull toch echt een maatje te groot voor hem. Heb daar alleen het verschil niet in punten uit kunnen drukken. Maar goed, over 5 uur vertrek ik naar muscle beach om daar als laatste groep aan de stones te beginnen. Het moet nu maar!

200% geven op dat laatste onderdeel he shampoo!

Jongens, ik mag vandaag nog even flink aan de bak! Ik dacht op een solide 4e plaats te staan met uitzicht op de 3e, maar heb de cardeadlift niet overleeft. Ondanks een pr hierop (3*355kg) ben ik naar de 5e plaats gedonderd. Helemaal uit het niets trekt die Ier 11 reps hierop. Maar 1 minder dan Z en Poundstone de gedeeld nummers 2 overall en evenveel als misha. Terry vond het na 7 herhalingen of zo wel goed omdat hij zich met een 3e plaats zou kwalificeren. Sta nu met een half punten achter op de ier 5e. Een beetje gemengd gevoel want was op yoke, viking en truckpull toch echt een maatje te groot voor hem. Heb daar alleen het verschil niet in punten uit kunnen drukken. Maar goed, over 5 uur vertrek ik naar muscle beach om daar als laatste groep aan de stones te beginnen. Het moet nu maar!

Wist dat Fenelly een goeie deadlifter was. Maar zo goed. Niet verwacht.
Kom op Alex. Nog één onderdeel. 5 stenen.. Gewoon volle bak. Net of je de finale nog kan halen. Dan kan je met een goed gevoel terug kijken op je eerste WSM.. Zijn er genoeg die daarvoor alleen al met je ruilen willen.. :D

Go get em alex!

Je hebt al uitstekende prestaties neergezet Alex, nu nog even berserk op de stones, kill 'em !!!

Niet opgeven, zoiets kan gebeuren in zo'n wedstrijd. Gewoon idd volle bak aan de stones en die Ier even op z'n nummer zetten!

Go get em Pooh-bear!

Grrroooaaarrrrrr

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

epic foto;)

Terug
Naar boven