Hank McCoy
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 104kg
Mooi te zien dat hier mee geleefd wordt! Vandaag overleven en dan is mijn doel geslaagd. Ik ga uiteraard een gooi doen voor de 3e plaats maar dat gaat zoals Jarno al zei moeilijk worden. Die Burke is de trainingsmaat van Shaw en dan weet je dat ie hier gewoon top is. Daarnaast is zijn deadlift een kleine 400kg en is ie groter dan Hollands. En dan is het gewoon lastig op deze onderdelen!
Verder is het hier fantastisch genieten tussen alle legendes van de WSM en is de sfeer in de groep zeer goed. Op 1 arrogante etterbuil na is het allemaal prima, hopelijk wordt hij er vandaag uit gedeadlift door Z en Caron!
Wat vikingpress betreft zijn Katona en Lalas wel tot het uiterste gegaan. Ze stonden met z'n 4en na 1 dag gelijk in de poule, ieder punt was belangrijk. Enige was dat Lalas zo een 10 sec met dat loeizware ding in zijn handen stond voor dat ie mocht beginnen. Dat heeft hem waarschijnlijk een rep gekost. Leuke is dat ik hier wel een paar 200kg logpressers te pakken heb gehad!
Voor de rest, mijn rug is goed gaar. Rare vikingpress waar je naar achteren moet archen om uit lokken en wiebelig 450kg lichtjes bergop hakken er uiteraard in. Maar goed, dat mag de pret uiteraard niet drukken![]()
Poundstone? hehehe.

(al kun je natuurlijk niet iedereen over één kam scheren)