AndroidHealthClinic

Wtf complex???

z1000

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
2.502
Lengte
1m85
Vetpercentage
Ik zat eens te kijken na fotos van complex. Leek me misschien wel een keer lache om na toe te gaan. Maar WTF!!! Damn....

Lopen er altijd dit soort mensen rond? Zijn het wel mensen?

Superdude, ecto's, zwaar lelijke mensen. Het lijkt wel een los gebarste opvang voor zwaar gestoorde mensen die graag een hoofd verminken.

Check de foto's
http://partyflock.nl/gallery/3484.html

Een voorproefje
466843.jpg

466857.jpg

1x geweest , en niet voor lang. wat een rotvolk al die jumpers en superdude's echt niet normaal.

Wtf is er toch up met die haarsT tegenwoordig:suicide:

als je je daar aan ergert moet je er wegblijven natuurlijk

maar bijna iedereen heeft die sT daar

wel gezellig feestje lijkt me...

t*ring zelfs op een begrafenis wordt er nog mee gelachen, moet je die sad faces zien :roflol:

complex blijft nog altijd het beste feeste :)

Ja de laatste keer dat ik er was was het toch wel minder. Maar dit slaat verdomme alles :roflol:

Ik begrijp die kapsels niet, vooral deze waar het haar als van een meisje op het voorhoofd ligt, vertikaal, en de rest rechtstaat. Ik vraag me altijd af wat ze hiermee willen bereiken of hoe ze willen overkomen. Willen ze er dan echt verwijfd of als een travestiet uitzien.??? Getuigt imo van weinig smaak en sT.

hahahahaha kanker lelijk

pubermuziek vereist een puberkapsel lol

Wazig volk man.

Ga dan gewoon naar de iets hardere avonden. Zal al een pak minder van dit volk zijn.

topic starter is gewoon die gast links op de eerste foto, hij hoopte op complimentjes....

Die gast op die 2e foto lijkt wel een of andere verrotte ananas die te lang onder de zonnebank heeft gelegen :eek:

je gaat toch vnl feeste voor de sfeer en muziek??? of ben je een ectogluurder, die er stiekem wel geil van wordt om deze pubers te zien

je gaat toch vnl feeste voor de sfeer en muziek??? of ben je een ectogluurder, die er stiekem wel geil van wordt om deze pubers te zien

Ook al is de muziek goed en sta je daar lkkr, als er een stuk of 10 van die gare figuren naast je gaan staan dan denk je toch ook van 'Ga lekker ergens anders staan'

Haha, ik vind het wel erg van al die superdudes maarjah ..
Complex is wel goed. Trouwens ik ken die kerel op de 2de foto :D
Hij is ook van mechelen, Vroeger was ie een uber nerd tot een tijd geleden en hij is er way over gegaan. Ie draagt ook constant smink, maar echt hard en supergayyyyyyyyy :D :D
http://nl.netlog.com/FashiOn_PrinZzz
helaas kan je niet naar zn foto's zien maar je krijgt toch een voorsmaakje hahahaha :D

Haha, ik vind het wel erg van al die superdudes maarjah ..
Complex is wel goed. Trouwens ik ken die kerel op de 2de foto :D
Hij is ook van mechelen, Vroeger was ie een uber nerd tot een tijd geleden en hij is er way over gegaan. Ie draagt ook constant smink, maar echt hard en supergayyyyyyyyy :D :D
http://nl.netlog.com/FashiOn_PrinZzz
helaas kan je niet naar zn foto's zien maar je krijgt toch een voorsmaakje hahahaha :D

:lol: FashiOn PrinZzz
zegt al genoeg

Complex is gewoon nice, jammer dat heel de dragonball Z kapsels daar zo in zijn door die mong*len maarjah. De sfeer is er wel goed en de muziek heerst ook gewoon.
Zet je bij je eigen vrienden en trek je niets aan van die homo's en dan heb je er ook geen last van.

Terug
Naar boven