Fitness Seller

Wtf complex???

K ga me soms tegen me zin in irriteren aan zulke figuren... Je weet wat dat betekent.. Irritatie= verhoogd cortisol= spierafbraak. :(

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Tis jammer dat er zulke figuren rond lopen. Ook al ga je voor de muziek, je wilt ook sfeer. En met zulke mensen heb je ech t geen sfeer.

Complex is echt een zwaar dikke tent, ben er vaak zat geweest en er lopen idd veel van deze superdudes rond, maar er komen ook erg veel lekkere chicks daar. Je pikt er nu ook wel wat figuren uit met deze foto's. Muziek en sfeer is altijd top, en het is een supermooie discotheek. Jammer dat hij nu een tijdje dicht is...

Check het intro filmpje maar eens op de site van Complex, dan verandert je mening misschien wel...
Let maar eens op de gefilmde chicks, je komt ogen tekort daar binnen!

http://www.complex.be/

Tis jammer dat er zulke figuren rond lopen. Ook al ga je voor de muziek, je wilt ook sfeer. En met zulke mensen heb je ech t geen sfeer.
Ik denk anders dat je, je kapot kan lachen daar met een flinke dosis paddos op, denk dat ik echt zou doodgaan van het mensen uitlachen.

kerel, ben je nog nooit in Belgie geweest ofzo? Iedereen daar ziet er zo uit.

Complex is echt een zwaar dikke tent, ben er vaak zat geweest en er lopen idd veel van deze superdudes rond, maar er komen ook erg veel lekkere chicks daar. Je pikt er nu ook wel wat figuren uit met deze foto's. Muziek en sfeer is altijd top, en het is een supermooie discotheek. Jammer dat hij nu een tijdje dicht is...

Check het intro filmpje maar eens op de site van Complex, dan verandert je mening misschien wel...

Complex is terug open, hoor.

wat een kapsels :roflol: is dat typisch belgisch ofzo? heel dat album staat er vol mee :roflol:

zijn meer kapsels voor oude omatjes soms

466852.jpg

:roflol:

Heb er bij ons in de buurt nog maar weinig zo gezien. Zal meer voor Antwerpen enzo zijn.:p

466818.jpg

:roflol:x1000

:roflol:

Dit gaat serieus te ver. Nog ff en dit soort volk verminkt zijn eigen echt.
En ik snap nog steeds niet dat zo veel wijven dit leuk vinden en geen
echter kerel ofzo???

jonko jouw hoofd zal weining afwijken van die koppen op die fotos.
Dus niet dom lulle

mn schedel zal niet veel verschil inzitten nee, snuggere. maar het pakketje eromheen moet je niet met jezelf vergelijken. wereld van verschil

Ik ga denk ik maar een anti superdudes / breazzzahh boy's
hyves site maken. Goed idee of niet ?

Complex is echt een zwaar dikke tent, ben er vaak zat geweest en er lopen idd veel van deze superdudes rond, maar er komen ook erg veel lekkere chicks daar. Je pikt er nu ook wel wat figuren uit met deze foto's. Muziek en sfeer is altijd top, en het is een supermooie discotheek. Jammer dat hij nu een tijdje dicht is...Check het intro filmpje maar eens op de site van Complex, dan verandert je mening misschien wel...

dude, complex is al van vorig weekend terug open ;)

Die middelste doos heeft echt een irritante kop, doet me denken aan die k*t van Twarres oid.

Terug
Naar boven