XXL Nutrition

wtf donderdagavond :D

:roflol: hij komt er alvast regelmatig over de vloer :D

''Even een bakkie doen'' :D

verdomme en ik zag hem net hier voorbijrijden in een auto en hij zat achter het stuur.:eek:

als je toch al je rijbewijs kwijt bent, kun je net zo goed weer achter t stuur kruipen.............ze pakken dat papiertje echt geen 2e keer!
:eek::D

edit: zonder geldig rijbewijs rijden is niet alleen strafbaar, maar ook dom: je bent namelijk NIET verzekerd!!
;)

als je toch al je rijbewijs kwijt bent, kun je net zo goed weer achter t stuur kruipen.............ze pakken dat papiertje echt geen 2e keer!
:eek::D

edit: zonder geldig rijbewijs rijden is niet alleen strafbaar, maar ook dom: je bent namelijk NIET verzekerd!!
;)

mij hebben ze ooit betrapt op rijden zonder rijbewijs, resultaat 6maanden rijverbod en een flinke boete, dacht iets van een 2000euro (is al járen geleden)

• Topic Starter Topic Starter
ik heb mijn rijbewijs terug hoor :banana: gisteren al even met mijn moeder haar auto gereden :D ze zat er wel bij hoor ik haal geen domme dingen meer uit :D

enja sanca ik kom er regelmatig over de vloer :roflol:

Eindejaarsfeest was geweldig!!

Broek af, tet*en bloot, hollandse h**ren!

:roflol:

dit topic is aan het doodgaan :(:sad:

even verhinderen dan hehehehe vandaag alweer vrij :D moet alleen gaan shoppen met het vrouwtje ze wil weer naar eindhoven ach ja mooie terrasjes op de markt.

**** donderdagavond gemist :(

naar eindhoven dan nog was jij niet van belgië jacky?
ik heb al de ganse week vrij :D
ben al hele tijd lekker aan het traine.
ben ook aan het kijken om eindelijk een bankdrukbankje te gaan kopen en ik denk wel dat ik wat heb. nu nog mama en papa overtuigen om al die rommel van hen hier uit mijn kamer te krijgen maar dat zal wel lukken.
ik ga mijn justitieassistente (ja die heter brok:D) ervan overtuigen dat als ik mij meer met fitness kan bezighouden dat ik zoveel niet op straat zal lopen, dus dan geloven mijn ouders dat wrs ook en hupla al die rommel hier buiten, voila probleem opgelost en iedereen is blij :D

btw heb mij vandaag zo een bodygroom gekocht :banana:
ik ga me zo ff trimmen hier en daar want die vieze zweetgeurtjes in de zomer beginnen tegen te steken :p

naar eindhoven dan nog was jij niet van belgië jacky?
ik heb al de ganse week vrij :D
ben al hele tijd lekker aan het traine.
ben ook aan het kijken om eindelijk een bankdrukbankje te gaan kopen en ik denk wel dat ik wat heb. nu nog mama en papa overtuigen om al die rommel van hen hier uit mijn kamer te krijgen maar dat zal wel lukken.
ik ga mijn justitieassistente (ja die heter brok:D) ervan overtuigen dat als ik mij meer met fitness kan bezighouden dat ik zoveel niet op straat zal lopen, dus dan geloven mijn ouders dat wrs ook en hupla al die rommel hier buiten, voila probleem opgelost en iedereen is blij :D

btw heb mij vandaag zo een bodygroom gekocht :banana:
ik ga me zo ff trimmen hier en daar want die vieze zweetgeurtjes in de zomer beginnen tegen te steken :p

amateurtje is weer goed bezig :banana:

ik verwacht een verslag over die bodygroom :D

wtf het is al vrijdagavond :p

Terug
Naar boven