AndroidHealthClinic

wtf donderdagavond :D

:thumb: mooi zo!

• Topic Starter Topic Starter
amateurtje is weer goed bezig :banana:

ik verwacht een verslag over die bodygroom :D

heb em net gebruikt kerel :D ik ben er zeer over te spreken.
net even onder de oksels gedaan. langs de linkerkant beetje te ruw geweest... toen ik me ernaa wou wassen met douchegel begon het hard te pieken enzo maarja :who: het is tch allemaal weg dat vieze haar. in de handleiding stond dus dat je onder de douche beter met wat douchegel doet of scheerschuim.. dat is dus voor de volgende keer :D
en de andere te scheren delen zijn ook voor de volgende keer haha ;)

over het algemeen naar mijn 1e keer gebruikt te hebben krijgt het van mij een 9/10. alle haartjes weg, lekker glad wat wil je nog meer. nu nog gladde ballen en laat de wijfjes maar goed die teelballen binnentrekken :roflol:

uitgebreid genoeg mijn verslag?:p

hehe :D

sanca waarom eigenlijk dat verslag ook geintreseerd mss??
ik ben in makro gaan kijken maar daar was hij uitverkocht in de carrefour heb ik hem voor 40 euries kunne krijgen ;)

ben je met mij aan het lachen :D

voor je borst enkel zou ik het iig niet halen hoor...
waarom doe je dat niet met een gewoon apart scheermesje dan ofzo.
scheelt ook weer 40 euro
het enigste dat je moet betalen is karma voor mijn gouden tip :roflol:

damn sinds jij hier op het forum bent kent ik niet meer van die :roflol: smiley afblijven :D

ben je met mij aan het lachen :D

voor je borst enkel zou ik het iig niet halen hoor...
waarom doe je dat niet met een gewoon apart scheermesje dan ofzo.
scheelt ook weer 40 euro
het enigste dat je moet betalen is karma voor mijn gouden tip :roflol:

omg gouden tip?! :roflol: zo doe ik het al lang, zo'n groomer was handiger dacht ik, ben er niet zo bekend mee

je hebt je karma nog niet verdiend :p

damn :roflol:
ohja in dat geval zou ik hem dan toch kopen. kun je nog andere delen ook mee scheren en het ding ziet er wel naar uit of het lange tijd zal meegaan.
maar genoeg met dat wijvengedoe vandaag ik begin me net een wijf te voelen door die onderwerpen hier :roflol::haha:

damn :roflol:
ohja in dat geval zou ik hem dan toch kopen. kun je nog andere delen ook mee scheren en het ding ziet er wel naar uit of het lange tijd zal meegaan.
maar genoeg met dat wijvengedoe vandaag ik begin me net een wijf te voelen door die onderwerpen hier :roflol::haha:

:roflol: jij bent erover begonnen :gay:

sorry :sad:
nog plannen voor deze avond??
ik ga zo nog ff buiten zitten enjah om 22.00 terug naar huis he :D

verdomme ik wil ook al zo'n ding gaan kopen weet niet of wij hier die carrefour hebben volgens mij niet wel een gb en een colruyt hahahaha verdomme vanmiddag wezen shoppen en er niet aan gedacht:duh:

relaxavondje ik dus
hoi amateurtje

hey jacky of is het nou sanca2 :scratch:
vanwaar ben jij nu belgië of nl?
en iets gekocht in eindhoven?

Terug
Naar boven