AndroidHealthClinic

wtf donderdagavond :D

• Topic Starter Topic Starter
:haha::hahaha:

kan hem niet zoveel schelen denk ik... al doe ik daar geen zak niemand heeft er last van :p maar ik had er gewoon de energie voor ;)
gisteren nog redelijk kunne slapen... rond 11.30 in mijn bed gekropen en tegen half één lag ik wel te slapen denk ik.
Deze morgen samen met mijn ontbijt ook al 1tje genomen, strax ff kijken wat de training zal geven. mss dat ik nog 30 a 45 min ga bijlopen dat weet ik nog niet hangt er maar vanaf hoeveel energie ik nog over heb.

dat is het ook :D zeker proberen nu het nog legaal is :roflol:

ik hebbesteld op die nutri shop en op de site staat 63euro voor een potje

daar kwamen natuurlijk verzendingskosten bij naar belgië dat was normaal 5 euro dacht ik. en dan kwam er normaal nog iets bij..
opeens krijg ik een mail met daarin : gelieve 63 euro op rekeningnummer....
dus ik heb het eigenlijk voor de gewone prijs gehad hehe :banana:

ook zat er in de doos nog een boekje vol met lekkere wijven en stoere bb-ers :D
jay cutler was er ook bij. maar dat is meer reclame voor andere producten. nouja ik vind het heel vriendelijk van hen dat ze dit erbij doen.

damn vraag me niet hoe het komt maar ik denk het zelf al te weten :D ik kan gewon niet meer stoppen met typen en overal weet ik precies een antwoord op... ik ben veel te geconcentreerd :D denk dat ik nu al ga beginne traine want de energie kruipt hier allemaal in mijn toetsenbord :p

dat is het ook :D zeker proberen nu het nog legaal is :roflol:

ik hebbesteld op die nutri shop en op de site staat 63euro voor een potje

daar kwamen natuurlijk verzendingskosten bij naar belgië dat was normaal 5 euro dacht ik. en dan kwam er normaal nog iets bij..
opeens krijg ik een mail met daarin : gelieve 63 euro op rekeningnummer....
dus ik heb het eigenlijk voor de gewone prijs gehad hehe :banana:

ook zat er in de doos nog een boekje vol met lekkere wijven en stoere bb-ers :D
jay cutler was er ook bij. maar dat is meer reclame voor andere producten. nouja ik vind het heel vriendelijk van hen dat ze dit erbij doen.

Vergelijking met een normale stacker2 (met ephedra)? beter, slechter?
Vind hem in ieder geval al duurder :p

ik heb nooit geen stacker gehad met ephedra dus ik zou het verschil niet kunne vertellen :) maar het is best wel heftig hoor :D

hehe ... zal hem dus zelf ook eens moeten testen ;)

ja zou ik zeker ook doen het is een echte aanrader.
heb net mijn training achter de rug (1u) en ben nog ff gaan lopen 20 minutjes en ik zit nog boordevol energie :D wel voel ik spierpijn in mijn benen van het lopen maarja ik ben dan ook niet gewoon om te lopen het is men eerste keer cardio eigenlijk :p
vanmiddag nog ff lekker voor 2 man gaan werken :hahaha:

HARDCORE

:rocknana:

Promo? :)

sanca ook aan de hyperdrive.

coakala

hahahaha dat spul pakken en jezelf opsluiten in je huisje mooi word dat.

Laatst bewerkt:
gefeli robke oei wat waren wij al vroeg hier eigenlijk ;maar het is weer donderdagavond en dat wil zeggen bijna weekend volgende week een kort weekje oja en zaterdag naar bobbejaanland hoop dat het niet regent.

het is zowaar weer donderdagavond biertje? :klink: of bewaren we die voor het weekend?

hoho ik moet dalijk weer weg moet centjes verdienen.

Terug
Naar boven