MuscleMeat

wtf donderdagavond :D

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:
ooit zal ik de ware wel tegenkomen :D heb me iig al goed voorbereid en mijn ballen kaalgeschoren :D

sanca niet vergeten vandaag nationale masturbatiedag he :D

:roflol:
ja met mijn groomer lekker glad en smooooth :D

WTF DONDERDAGAVOND!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

ach waarom niet sanca want zonder pics is het niks :D

zeker? :roflol:
denk het toch maar niet..
er staan namelijk nog wat rode puntjes op :D maar die gaan weg als je je meermaal scheert. mss later dat ik ooit foto post maar voorlopig.. toch niet :D
probeer het zelf maar eens uit zou ik zeggen :thumbs:

:D Bodygroom FTW!

heb net mijn venom hyperdrive 3.0 binnengekregen :banana:
moet zo gaan werken (niet getraind ofzo vandaag) en ik dacht ja mss wordt het wel een zware dag dus ik zal maar eens 1tje pakken :D
ik laat jullie vanavond of morgen wel weten hoe het bevallen is ;)
volgens mij zal het een slaapeloze nacht worden :woot:

trekt op geen kloten :D

btw ze doen me denken aan de breezende jumpertjes jeugd

ben benieuwd amateurtje of dat werkt

hmm heb het vandaag dus genomen :D echt lekker had gewerkt damn.. ik voel me nu alsof ik nog 25 km zou kunne gaan lopen maar dat ben ik dus niet van plan..
aangezien ik morgen weer van 2 tot 10 moet werken zou ik graag in de vormiddag trainen:D hopelijk gaat het trainen even hard of het werken vanmiddag. ik heb zeker voor 2 man gewerkt :D echt die shit is :thumbs:!!!
kan al niet wachten tot morgen!! nu nog hopen dat ik ga kunne slapen maar ik betwijfel het. achja ik he toch een leuke dag gehad :p

heb net mijn venom hyperdrive 3.0 binnengekregen :banana:
moet zo gaan werken (niet getraind ofzo vandaag) en ik dacht ja mss wordt het wel een zware dag dus ik zal maar eens 1tje pakken :D
ik laat jullie vanavond of morgen wel weten hoe het bevallen is ;)
volgens mij zal het een slaapeloze nacht worden :woot:

hmm heb het vandaag dus genomen :D echt lekker had gewerkt damn.. ik voel me nu alsof ik nog 25 km zou kunne gaan lopen maar dat ben ik dus niet van plan..
aangezien ik morgen weer van 2 tot 10 moet werken zou ik graag in de vormiddag trainen:D hopelijk gaat het trainen even hard of het werken vanmiddag. ik heb zeker voor 2 man gewerkt :D echt die shit is :thumbs:!!!
kan al niet wachten tot morgen!! nu nog hopen dat ik ga kunne slapen maar ik betwijfel het. achja ik he toch een leuke dag gehad :p

klinkt lekker :lick:

kijk daar zal je baas blij mee zijn werk voor twee en maar een man hoeven te betalen vraag maar aan hem of ie die hyperdrive voor je betaald.

Terug
Naar boven