Fitness Seller

wtf donderdagavond :D

• Topic Starter Topic Starter
oja ook goedemorgen :D
hmm ik gebruik hier ook talenkennis die ik niet ken waaronder spammen dus... :p

alles goed verder? nog plannen voor deze mooie dag?
ik ga zo lekker bbq doen :meal:

speghetti op BBQ :roflol:
van mij mag je komen maar het is bbq met mijn ouders en daar wil je niet bij zijn. het eindigt toch altijd in ruzie hier. eerst lekker eten met wat drank en tegen het einde is hij zo zat dat hij toch weer ruzie zal zoeken :D ik trek er mij niets meer vanaan ik ga gewoon lekker eten :D

ander keertje sanca ik ga nu eten :D :meal::meal::meal:

hahahaha ik ga vanmiddag wat winkeltjes kijken is schijnbaar braderie hier of zoiets en hebben afgesproken met een groepje van de sportschool een man of zes (dat is ook het hele ledenbestand) terrasje en de sportschool heeft ook al open dag ook maar even heen dan.

veel plezier allebei!!! :cool:

bbq zit er al op hier.... heb gezorgd dat ik rap weg was voor de alcohol teveel naar mijne ouwe zijn hoofd steef :D

:finger: ik heb geen enkele druppel gedronken. al een week geen enkele druppel :cool:

sanca heeft te veel privé berichten in zijn mappen. Hij of zij kan geen nieuwe berichten ontvangen totdat er enkele privé berichten zijn verwijderd.

Doe er is wat aan spamslet :roflol:

:roflol::haha:

jaja er is nog hoop voor mij hoor hehe komt allemaal wel goed...
heb er wel enorme zin in maar als het mij teveel wordt ga ik gewoon ff aan de gewichten hangen en na een training ben ik meestal zo kapot dat ik er zelfs niet meer aan kan denken:p

jaja er is nog hoop voor mij hoor hehe komt allemaal wel goed...
heb er wel enorme zin in maar als het mij teveel wordt ga ik gewoon ff aan de gewichten hangen en na een training ben ik meestal zo kapot dat ik er zelfs niet meer aan kan denken:p

that's the spirit ;)

komt echt goed met amateurtje nu nog een vriendinnetje en alles is weer goed.

ach weet je amateurtje het zijn allemaal h**ren en die toevallig geen h**ren zijn tja die zijn lesbies.......

Terug
Naar boven