MuscleMeat

wtf donderdagavond :D

je kunt beter een verzameling dildo's beginnen heeft je vriendin ook nog iets aan;) en nu naar bed truste

Spaanse Matrak. Geile stokjes. Beter dan een ploertendoder.:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tja bij gebrek aan een dildo kun je die ook wel gebruiken denk ik:D

• Topic Starter Topic Starter
ben ik ff 3 maand weg en is mijn topic gestorven ofzo :(

• Topic Starter Topic Starter
herriner je je nog het topic: WAT ALS?:p
je had gelijk bro :)
nu ff terug op mijn normale gang komen en vanaf volgende week ga ik gaan knallen in een fitness samen met een vriend van mij. gedaan met da thuis aankloten ;)
ben ondertussen op die 3 maand 12 kilo bijgekomen en geloof me daar is geen 1 gram spiermassa van. dus nu zal het hard knallen en veel cardio worden

wtf man ik kijk net naar je karma.. 3 maand geleden stond ie toch nog op 15??? :D
je bent blijkbaar ook nog niet veel veranderd he :)

nope , Sanca is nog altijd een spammertje :p

herriner je je nog het topic: WAT ALS?:p
je had gelijk bro :)
nu ff terug op mijn normale gang komen en vanaf volgende week ga ik gaan knallen in een fitness samen met een vriend van mij. gedaan met da thuis aankloten ;)
ben ondertussen op die 3 maand 12 kilo bijgekomen en geloof me daar is geen 1 gram spiermassa van. dus nu zal het hard knallen en veel cardio worden

wtf man ik kijk net naar je karma.. 3 maand geleden stond ie toch nog op 15??? :D
je bent blijkbaar ook nog niet veel veranderd he :)

same old sanca, wel iets buffer geworden op die paar maanden, check mn update'je maar eens ;)
ik hoop dat je nu eindelijk je lesje geleerd heb bro'...
die 12kg kun je al wat mee, nu knallen en een beest worden :D

hoe is die venomhyperdrive eigenlijk meegevallen, daar was je net meebezig voor je 'op vakantie' ging...

toch niet in de cel gezeten he amateurtje? :D

ik pleit voor de herintreding van het ROFSTE SUPERDUDE topic!

edit: plijt?

ik moet ook geen moeilijke woorden gebruiken zegt mijn mama :(

nee pleit denk ik

ik stem ook voor :)

slaap zacht lieve mensjes

Terug
Naar boven