- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
word er een beetje ziek van vooral om dat ik op het moment goed ga en daarvan gebruik wil maken maar zo worden de goeie dagen mooi verdoet. naja we zien wel weer
duurde het zolang dat ik amper wat van voelde. 
KaLe zei:mjah dat ken ik wel. ik train altijd wel alleen. Ik wil iemand vinden die net zo sterk of sterker is... maar dat lukt maar niet.![]()
kan niet wachten hoe ik er aan het eind van het jaar uitzie. ik zie dat mijn lichaam op het moment heel goed vooruit gaat. dus voel me geweldig! 
ja het is gelukt kale
sorry zwaardere dumbbells hebben we niet.Frenkpie zei:Hmmm tja ik kan met je meepraten. ik heb ook 2 trainingspartners versleten.. maarja toen wist ik zelf ook nog niet zoveel van training en voeding. Heb denk ik gewoon oko wat geluk met Marc dat hij ook zo geïnteresseerd is in deze sport en zoveel voor over heeft...
whahhahahaha ik begin niet eens met tellen zijn er veels te veel.
voelt nou net of dat me voet helemaal plat is ofzo raar k*t gevoelChamp zei:
wou bij 6 a7 al stoppen maart gaat nu zo snel
maar gelijk voor de 3% gaan
ga denk ik nog een klein maandje cutten en dan zien we wel weer verder. zodra ik klaar ben met cutten zal ik me ook weer wat meer op kracht gaan concentreren en mijn 170kg bench en 240kg deadlift verbeteren. en de squat jah... of dat nog ooit wat word 
gelijk naar de 200kg ofzo
lol
duz benieuwt wat dit schema me oplevert. verder moet ik nog ff kijken hoe ik het inplan met de rest van mijn bb schema
wel raar om zo te trainen omdat ik gewend ben elke set tot het uiterste te gaan.robocop zei:lijkt wel russisch bankdrukschema![]()
maar heeft bij mij goed gewerkt succes ermee
Snaper zei:Dat schema heb ik ook gevolgd. Ging op de bank van 82,5 naar 100kg.
achja ambitie he haha