MuscleMeat

Xtreme_Body trainings log

tja.. bij ons gaan ze ook maar tot 40 en ze zijn nog gaar ook (krom enzo)

• Topic Starter Topic Starter
training (15-05-04)

rug biceps

chins 3 x 8
lat pudown v grip 12 x 50, 12 x 70, 12 x 80
barbell row 10 x 40, 8 x 90, 6 x 110, wou nog 4 x 130doen maar toen ik de stang op wou tillen kreeg ik een shok gevoel in mijn pols heel raar gevoel maar voelde niet echt lekker.
kabel row 12 x 50, 12 x 70, 12 x 85
pulover 15 x 50, 15 x 70
upright row 15 x 30, 15 x 40

dumbbell curl 10 x 16, 10 x 18, 10 x 20, 10 x 22
barbell row 10 x 40, 8 x 50, 6 x 60

training ging relatief lekker maar kan beter

Schokgevoel ken ik ook, bij zware seated rows / upright rows heb ik het ook wel is...lijkt net of jehand van je onderarm wordt gerukt :P denk dat je zenuw daardoor een beetje wordt uitgerekt....

training (12-05-04)

kwas erg moe moest vandaag voor eerst weer werken heel lang nix gedaan dus ging ff zwaar af. en mijn trainingsparnter hield mij weer heeel erg op. had in 45min klaar kunnen wezen dankzij hem duurde het 2 uur steeeds tussendoor lullen en andere dingen doen.... begin er nogal flauw van te worden want hij zorgt er zo voor dat mijn vooruitgang minder is. naja jammer maar alleen trainen vind ik ook nix. KAN IK NU NOOIT EEN GOEIE TRAININGSPARNTER VINDEN? :mad: word er een beetje ziek van vooral om dat ik op het moment goed ga en daarvan gebruik wil maken maar zo worden de goeie dagen mooi verdoet. naja we zien wel weer

de training

neck pres 12 x 40, 10 x 60, 8 x 70, 6 x 80
militari press staand 8 x 40, 6 x 50. 4 x 70
lateral raise 12 x 10, 10 x 12, 8 x 14
bent over laterals op schuin bankje 12 x 8, 10 x 10, 8 x 12
shrugs 15 x 70, 12 x 120, 10 x 160

en de buik

normaal was ik naar zon training kapot geweest maar omdat ik steeds moest wachten op mijn geweldige trainingsparnter :rolleyes: duurde het zolang dat ik amper wat van voelde.

next time better i hope so..... kijk het nog ff aan en anders is het weer alleen trainen :(

zeg dat dan tegen je trainingspartner! Als ie niet serieuzer wil doen kan ie opkrassen!

mjah dat ken ik wel. ik train altijd wel alleen. Ik wil iemand vinden die net zo sterk of sterker is... maar dat lukt maar niet. :(

KaLe zei:
mjah dat ken ik wel. ik train altijd wel alleen. Ik wil iemand vinden die net zo sterk of sterker is... maar dat lukt maar niet. :(

nope der is helaas niemand die sterker dan mij is en ongeveer even ver als mij. maar jah het valt ook niet echt mee op iemand van mijn leeftijd te vinden die 170kg kan drukken :D

vind het erg iri was er in begin wel tevreden over maarja als hij mijn resultaten tegenwerkt..... maar het is zo moelijk om een goeie te vinden. en als ik alleen train is het probleem dat als ik een x geen zin heb ik niet door ga. een trainingsparnter zorgt toch voor meer motivatie. vooral als hij iets sterker en beter is en net zo als jouw wil trainen. maarja vind die maar eens....

wo (19-05-04)

mmm vandaag heele lange dag gehad veel gewerkt had vandaag ook niet zo veel energie met trainen. maar wat zie ik er verdomd goed uit! :) kan niet wachten hoe ik er aan het eind van het jaar uitzie. ik zie dat mijn lichaam op het moment heel goed vooruit gaat. dus voel me geweldig! :)

de training niet veel biezonders eigenlijks

bankdrukken 12 x 50, 10 x 90, 8 x 110, 6 x 130
schuinbankdrukken 10 x 60, 8 x 80, 6 x 100
flyes 8 x 14, 8 x 24, 8 x 36kg :) ja het is gelukt kale :) sorry zwaardere dumbbells hebben we niet.
kabel cros handvaten onder 12 x 25, 12 x 30, 12 x 35

triceps waren helemaal leeg vergaan van de pijn nu maar zat amper kracht in maar ze zijn kapot en daar gaat het om

skulcrushers 15 x 40, 12 x 50, 10 x 60
smalbankdrukken 12 x 50, 12 x 70, 12 x 80
dumbbell kickback 10 x 12, 10 x 16, 10 x 20

Leuk om te lezen. maaruhh mijn trainingspartner (benchMarc) is ook niet even sterk als ik. Maar hij motiveerd mij verdomd goed.. ok het is wat lastig om elke keer die schijven eraf te halen.. maar och hij traint goed en hard en we kunnen elkaar goed motiveren !!

Dus KaLe en barman zoek iemand waar je goed mee overweg kan en die ook zo gemotiveerd is als jezelf.
Marc tilde eerst overal de helft van wat ik tilde, maar bij sommige oefeningen komt hij nu akelig dicht bij... scheelt bijna nix...

Frenk;

hoe vaak heb ik dat niet geprobeerd. In het begin zijn ze vrij gemotiveerd, maar na een tijdje komen ze mischien nog maar eens per 2 weken, daar heb ik gewoon nix aan. Verder is er gewoon echt helemaal niemand!!

Hmmm tja ik kan met je meepraten. ik heb ook 2 trainingspartners versleten.. maarja toen wist ik zelf ook nog niet zoveel van training en voeding. Heb denk ik gewoon oko wat geluk met Marc dat hij ook zo geïnteresseerd is in deze sport en zoveel voor over heeft...

Frenkpie zei:
Hmmm tja ik kan met je meepraten. ik heb ook 2 trainingspartners versleten.. maarja toen wist ik zelf ook nog niet zoveel van training en voeding. Heb denk ik gewoon oko wat geluk met Marc dat hij ook zo geïnteresseerd is in deze sport en zoveel voor over heeft...

whahahahah maar 2 :p whahhahahaha ik begin niet eens met tellen zijn er veels te veel.

sorry had een poosje geen tijd om bij tehouden trainen vanavond ging goed squaten ging lekker mijn benen konden nog veel meer hebben waren nog lang niet kapot maar ik kreeg geen lucht meer en ben door me voet gegaan :mad: voelt nou net of dat me voet helemaal plat is ofzo raar k*t gevoel

tussen elk setje zat 45 seconden rust

squat 12 x 70, 10 x 90, 8 x 110, 6 x 140
deadlift 10 x 70, 8 x 110, 6 x 190, 4 x 230
front squat 12 x 70, 10 x 80, 10 x 80
leg extension 15 x 60, 12 x 80, 10 x 90
de rest ben ik vergetern

hopen dat ik snel geen last meer heb van me voet en dat die k*t hooikoorts een x stopt

alles goed man? kom op met die updates :p

Champ zei:
alles goed man? kom op met die updates :p

key dan zal binnekort weer ff updaten. maar op moment ben ik zo slap door dat cutten dat zelfs de meeste meiden sterker zijn :)

ben nu 1,5 week bezig met cutten begon op 11% zit nu op 8,6% duz 2,4% in 1,5 week tijd :) wou bij 6 a7 al stoppen maart gaat nu zo snel:) maar gelijk voor de 3% gaan :D ga denk ik nog een klein maandje cutten en dan zien we wel weer verder. zodra ik klaar ben met cutten zal ik me ook weer wat meer op kracht gaan concentreren en mijn 170kg bench en 240kg deadlift verbeteren. en de squat jah... of dat nog ooit wat word ???

do 19-08-04

week 1 dag 1

nou vanaaf gelijk maar ff begonnen ging allemaal lekker voelde erg licht maarja. op aanraden van munk probeer ik even zon rusische routine om mijn kracht weer wat te verhogen en mijn 170kg bench te verbreken:) gelijk naar de 200kg ofzo :D lol

Russian Bench Routine
Add 50lbs. to your Bench in 6 Weeks
Weeks Day #1 Day #2 Day #3
Week #1 Bench Press 6x2 @ 80% Bench Press 6x3 @ 80% Bench Press 6x2 @ 80%
Week #2 Bench Press 6x4 @ 80% Bench Press 6x2 @ 80% Bench Press 6x5 @ 80%
Week #3 Bench Press 6x2 @ 80% Bench Press 6x6 @ 80% Bench Press 6x2 @ 80%
Week #4 Bench Press 5x5 @ 85% Bench Press 6x2 @ 80% Bench Press 4x4 @ 90%
Week #5 Bench Press 6x2 @ 80% Bench Press 3x3 @ 95% Bench Press 6x2 @ 80%
Week #6 Bench Press 2x2 @ 100% Bench Press 3x3 @ 95% Bench Press 1x1 @ 105%

ging allemaal vrij makkelijk:) duz benieuwt wat dit schema me oplevert. verder moet ik nog ff kijken hoe ik het inplan met de rest van mijn bb schema

duz heb vandaag 80% van 170kg gedaan dat is ongeveer 135kg 6 setjes van 2 reps. this wel verleidelijk omg gelijk zwaarder te gaan maar dan klopt het schema niet meer :D wel raar om zo te trainen omdat ik gewend ben elke set tot het uiterste te gaan.

met de rest van de bb training zal ik jullie niet vervelen. als daar nog intresse voor is moeten jullie het maar even zeggen dan zet ik dat er ook bij.

ohwja ben op moment aant cutten zit nu op zon 2400cal dit houd ik nog een maand vol neem aan dat ik dan rond de 5 6 % zit en dan ga ik weer langzaam opbouwen met clean bulken duz waarschijnlijk zal ik dan ook weer een behoorlijk krachtoename hebben.

Laatst bewerkt:
Dat schema heb ik ook gevolgd. Ging op de bank van 82,5 naar 100kg.

verwacht geen wonders maar jij moet volgend jaar die 200 halen ja;)

Terug
Naar boven