- Waardering
- 134
Naar vele blesures en een tijd cutten. Ga ik nu weer bulken en wil dus ook weer wat sterker worden en ga weer een logje bij houden. Ben door alle omstandigheden zover trug gevallen dat de gewichten gewoon belachelijk zijn maar denk als ik blesure vrij ben ik weer vrij snel op nivo kan zijn 
Mijn pr ers zijn wel van heel lang geleden en kom er lange niet meer in de buurt momenteel maar dat zullen jullie wel kunnen lezen in mijn log. Dus eerste doel is lichaam gewicht verhogen en de trainingsgewichten weer op nivo krijgen en dan er overheen
Max bench: was 190kg
Squat: was 200 volgens mij
deadlift: was 260kg
Lengte: 1,92
leeftijd : 20
gewicht: 104kg
Calorien rond de 6000 word de komende 2 week nog iets meer.
2 junkdagen per week zit dan rond de 10.000 cal maar denk dat ik mijn normale schema nog behoorlijk ga verhogen dan gaat er denk ik 1 of mischien beide junkdagen wel uit.
Supplementen
whey pro xl interactive nutrition
Swolve v2 syntrax(nog 2 week)
B12
multi vit
Moet helaas wel elke dag 1,5 uur fietsen hoop dat de kracht en massa niet al te veel belemerd.
Train nu in een sportschool met machines van panata bevalt over het algemeen zeer goed. Alleen moet nog heel erg wennen aan de smalle bankjes bij het bankdrukken die dat merk heeft ben breede banken gewend dus lig er nog een beetje onder te wiebelen.

Mijn pr ers zijn wel van heel lang geleden en kom er lange niet meer in de buurt momenteel maar dat zullen jullie wel kunnen lezen in mijn log. Dus eerste doel is lichaam gewicht verhogen en de trainingsgewichten weer op nivo krijgen en dan er overheen

Max bench: was 190kg
Squat: was 200 volgens mij
deadlift: was 260kg
Lengte: 1,92
leeftijd : 20
gewicht: 104kg
Calorien rond de 6000 word de komende 2 week nog iets meer.
2 junkdagen per week zit dan rond de 10.000 cal maar denk dat ik mijn normale schema nog behoorlijk ga verhogen dan gaat er denk ik 1 of mischien beide junkdagen wel uit.
Supplementen
whey pro xl interactive nutrition
Swolve v2 syntrax(nog 2 week)
B12
multi vit
Moet helaas wel elke dag 1,5 uur fietsen hoop dat de kracht en massa niet al te veel belemerd.
Train nu in een sportschool met machines van panata bevalt over het algemeen zeer goed. Alleen moet nog heel erg wennen aan de smalle bankjes bij het bankdrukken die dat merk heeft ben breede banken gewend dus lig er nog een beetje onder te wiebelen.
Laatst bewerkt:

. maar met die 6000 van jouw moet het zeker lukken