Fitness Seller

Xtreme_BODY trainingslog.

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
Naar vele blesures en een tijd cutten. Ga ik nu weer bulken en wil dus ook weer wat sterker worden en ga weer een logje bij houden. Ben door alle omstandigheden zover trug gevallen dat de gewichten gewoon belachelijk zijn maar denk als ik blesure vrij ben ik weer vrij snel op nivo kan zijn :)

Mijn pr ers zijn wel van heel lang geleden en kom er lange niet meer in de buurt momenteel maar dat zullen jullie wel kunnen lezen in mijn log. Dus eerste doel is lichaam gewicht verhogen en de trainingsgewichten weer op nivo krijgen en dan er overheen :D

Max bench: was 190kg
Squat: was 200 volgens mij
deadlift: was 260kg

Lengte: 1,92
leeftijd : 20
gewicht: 104kg
Calorien rond de 6000 word de komende 2 week nog iets meer.
2 junkdagen per week zit dan rond de 10.000 cal maar denk dat ik mijn normale schema nog behoorlijk ga verhogen dan gaat er denk ik 1 of mischien beide junkdagen wel uit.

Supplementen
whey pro xl interactive nutrition
Swolve v2 syntrax(nog 2 week)
B12
multi vit

Moet helaas wel elke dag 1,5 uur fietsen hoop dat de kracht en massa niet al te veel belemerd.

Train nu in een sportschool met machines van panata bevalt over het algemeen zeer goed. Alleen moet nog heel erg wennen aan de smalle bankjes bij het bankdrukken die dat merk heeft ben breede banken gewend dus lig er nog een beetje onder te wiebelen.

Laatst bewerkt:
Goede dag zeg.Succes man goede lift's.

• Topic Starter Topic Starter
Training van maandag 14-11-05

Alle laatste setjes zijn tot het uiterste

Bankdrukken
stang 20x
60kg 20x
100kg 10x
140kg 8x

Flyes
12 x 26kg

Militairy press
stang 20x
50kg 8x je ziet het ben er slap geworden :D

lateral raise
10kg 15x

bent over laterals
10kg 15x

triceps pusdown
50kg 13x

1 arm triceps extension
20kg 14x

Succes vent, goeie lifts in je stats-lijst!

Training van gister 16-11-05

Gister voor het eerst weer eens goed benen getraind hiervoor aantal x geprobeerd weer benen te trainen maar elke x weer last van knie. Nu zon 10 maand geleden dat ik ze voor het laats zonder pijn heb kunnen trainen.

Was nog een beetje bang voor het squaten om weer last van me knie te krijgen..
Maar ging gister redelijk pijnloos.. Nu echter wel een beetje last maar is te doen..

Squat
60kg 10x
60kg 10x
100kg 8x

Leg press
150kg 9x

Leg extension
50kg 12 x

Leg curl
15 x 35kg
12 x 50kg

Stiff legged deadlift
Had niet zoveel tijd meer dus geen warming up gedaan en begonnen met 120kg en naar 3 reps gestopt door pijn in hamstring.. Volgende x wel warming up doen :D

Kuiten
60kg 15 x

Vrijdag deadliften! Benieuwt wat ik daar nog mee kan..

Succes! En ja altijd goed opwarmen. Je had anders kuiten op de volgende trainingsdag kunnen doen... :)

suc6, wordt gezellig hier in dit gedeelte. Verder moet ik ook elke dag 1-1,5 met de fites rijden. in het begin niet veel last gehad met de gaienen nu stagneert mijn gewicht met 4500+ kcal:eek: . maar met die 6000 van jouw moet het zeker lukken:D

Succes mooie stats op je leeftijd?

Ga je weer kuren of wacht je dat ook ff af na je blessures?

succes man!

en die panata bankjes die wennen heel snel, dus maak je daar maar niet druk om ;)

:thumbs:

mooie bench

succes ouwe!

Succes, mooi dat je weer een log hebt! En nou maar hopen dat je knie niet weer gaat zeuren.
En over die pijn bij die stiff leg deadlifts, wast dat een stekende pijn? zeg maar net alsof je ze heel erg strekt? Dat heb ik in elk geval wel altijd, het zou dan eventueel aan je lenigheid kunnen liggen.

Leophyte zei:
Succes, mooi dat je weer een log hebt! En nou maar hopen dat je knie niet weer gaat zeuren.
En over die pijn bij die stiff leg deadlifts, wast dat een stekende pijn? zeg maar net alsof je ze heel erg strekt? Dat heb ik in elk geval wel altijd, het zou dan eventueel aan je lenigheid kunnen liggen.

Het voelde net of dat de aanhechtings van het bot afscheurden.. Niet zon fijn gevoel maar ben denk ik precies op het goeie moment gestopt. Maar eigen fout dacht kan wel ff snel zonder warming up blijkbaar niet :P

In elk geval verstandig dat je gestopt bent. Het is zoals je het beschrijft een ander gevoel dan wat ik heb, dus zal het wel aan de warming-up liggen ja.

Welkom in de logs.
Hopen dat het weer goed gaat komen.
Die bench is nog altijd indrukwekkend, 8x140 haal ik niet, met 25kg minder wel.
Maar voor de rest is je kracht idd erg afgenomen, 8x50 op MP of squat 100kg 8x is niet echt indrukwekkend meer.
Maar als je rustig begint, luisteren naar je lichaam en niet gaan forceren, dan moet het snel terugkomen.
Sucses!

Hmmmm... dus je wilt gewoon publiek mij vernederen door te laten zien dat je me gaat inhalen..
Jeetje en toch ga ik nog niet trainen hoor ;)
Nee ik moet minstens nog een trio hebben gehad en dat die 2e meid zegt dat ik weer moet trainen voordat ik weer ga trainen :p

Damn - tijd om je op overhead te gaan focusen, als ik het zo zie.

Champ zei:
Hmmmm... dus je wilt gewoon publiek mij vernederen door te laten zien dat je me gaat inhalen..
Jeetje en toch ga ik nog niet trainen hoor ;)
Nee ik moet minstens nog een trio hebben gehad en dat die 2e meid zegt dat ik weer moet trainen voordat ik weer ga trainen :p

Ah geef me een paar maand ;)

Of een paar jaar :D om je in te halen.

Trouwens moet je wel opschieten met dat triotje want we hadden afgesproken om in december te gaan trainen... Achja we kunnen trainen dan ook gewoon laten zitten en ons helemaal lam zuipen en wiet roken :D

Flinke gewichten gozert!

Maar veel succes.

Terug
Naar boven