Fitness Seller

Xtreme_BODY trainingslog.

succes man met je knieen

Klote man kerel van je knie!
De zoveelste keer alweer. Ik vraag me toch af hoe je eigenlijk squat. Sta je smal of breed? Wijzen je voeten wel genoeg naar buiten?
In elk geval succes ermee, zul je nodig hebben.

jaja.... ik neem nu na een borsttraining ibuprofen voor de ontstekingsremmende eigenschap.. zodat de beschadigingen niet te vatbaat zijn voor ontstekingen. :thumbs:

Als je smal squat zou je een breedere stand aan kunnen nemen.
Heeft mij ook veel geholpen, ik heb namelijk ook een knie blessure gehad.

Wat mij heeft geholpen is bij het squatten de knieën bewust naar buiten te drukken, bij een stand iets breder als schouderbreedte en tenen naar buiten wijzend.
Veel minder last van mijn knieën na het squatten en nog sterker ook.

ik had ook last van me knie een tijdje (minimaal)

ik voelde juist bij wijde stand en knieen naar buiten een stress in me knie, ik heb toen een tijdje zeer strikt gesquat, benen recht onder me lichaam en voeten recht vooruit. Voor mij leverde dit het minste stress in me knieen op, maar dit zul je zelf moeten ondervinden. wel is het lastiger om met voeten dichter bij elkaar om je rug recht te houden.

veel succes, jammer nu je net weer lekker bezig bent

Misschien zou je eens een filmpje kunnen maken van je squat, zodat we kunnen bekijken of het hem idd in de techniek zit.

heb je last van kraken in je knie? Dan zal het ws aan het kraakbeen liggen.

je kunt ook proberen met een strakke band om je knie te squatten..

• Topic Starter Topic Starter
Buffster zei:
Misschien zou je eens een filmpje kunnen maken van je squat, zodat we kunnen bekijken of het hem idd in de techniek zit.

Jelle komt eind december langs dan maakt hij wel ff een filpmje en kan gelijk ff kijken naar hoe ik squat..

Wat denken jullie trouwens? Momenteel nogal van veel dingen last.. Ff een rustweekje nemen? Of ff een weekje wat lichter doen?

Rustweek heb ik de pest aan want ben nogal verslaafd aan trainen :D

Yup lekker deloaden

Ga me logje weer ff bijhouden naar ff korte rust... Motivatie is nog niet echt trug maar dat zal wel zijn omdat ik nogal zat was in het weekend :P Dus ook nog niet zon super training zal richting eind van de week wel beter worden :)

De machine mietjes training van vanavond ;)

Incline machine press is zon free weight systeem dus nog wel vrij heavy :)
80kg 20x
120kg 15x
160kg 8x :)

Decline press machine
3 x 15 x 100kg (max)

Pec deck

3 x 12 x 100kg

Dips
3 x max

tate press
3 x 12 x 18kg

triceps pushdown kabel
15 x 50kg
15 x 70kg
8 x 80kg

Laatst bewerkt:
:cool:
Xtreme_BODY zei:
Ga me logje weer ff bijhouden naar ff korte rust... Motivatie is nog niet echt trug maar dat zal wel zijn omdat ik nogal zat was in het weekend :P Dus ook nog niet zon super training zal richting eind van de week wel beter worden :)

De machine mietjes training van vanavond ;)

Incline press
80kg 20x
120kg 15x
160kg 8x :)

Decline press machine
3 x 15 x 100kg (max)

Pec deck

3 x 12 x 100kg

Dips
3 x max

tate press
3 x 12 x 18kg

triceps pushdown kabel
15 x 50kg
15 x 70kg
8 x 80kg
goede trainnig man
even gelijk 160 x 8 gedaan holy moth*er F8cking shit zeg!:cool:

edit

en dan zegt meneertje ook nog dat hij niet gemotiveerd was! man man hij heeft de machines bijna kapot gekregen man! wow 100kg pec deck? ik wist niet eens dat die bestond!

het is leuk geweest henk maar nu gewoon weer minderen met de alcohol en opvoeren die trainingen!
het word nu wel eens tijd dat je 200kg gaat drukken ;)
suc6 verder

had je niet eens vol trots verteld van die 200kg incline chestpress..
dat ik het opgaf na 2 reps en jij deed er 5..

Terug
Naar boven