Leophyte
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Xtreme_BODY zei:Op aanraden van joopie de om en om greep geprobeert deed normaal altijd beide handen bovenhands. Had niet verwacht dat er nog zo veel verschil in zou zitten.

klusmier zei:nette training kerel !![]()
goeie curls en deadlift ( DL met of zonder straps?)
![]()
KaLe zei:jij hebt dus in het verleden 260 met bovenhandse grip gelift![]()
![]()
Xtreme_BODY zei:Die 260 was met bovenhandse greep maar wel met straps.

klusmier zei:het gaat idd om de grip die je in je klauwen hebt, niet hoeveel je met hulpmiddelen kan pakken; ik blijf trainen zonder suit want ik vind dat RAW de manier is om te kijken hoe sterk je bent....
MET straps had ik 200 al wel kunnen pakken, mij gaat het erom: lukt het ook ZONDER ?? ( volgende week wel)![]()

Powerblade zei:Deadlifts gaan goed!
De rest op HIT manier, maar ik vind een setje van alles toch erg weinig, ik zou dan geen voldaan gevoel hebben.
Door om en om te pakken ga je tegen dat de stang uit je handen wilt rollen, dus gebruikt geen extra kracht om dit tegen te gaan.
klusmier zei:het gaat idd om de grip die je in je klauwen hebt, niet hoeveel je met hulpmiddelen kan pakken; ik blijf trainen zonder suit want ik vind dat RAW de manier is om te kijken hoe sterk je bent....
MET straps had ik 200 al wel kunnen pakken, mij gaat het erom: lukt het ook ZONDER ?? ( volgende week wel)![]()