XXL Nutrition

Xtreme_BODY trainingslog.

Die manier van benchen gaat waarschijnlijk lastiger, omdat je triceps in verhouding gewoon zwak zijn. Mijn tip: smal bankdrukken en mocht je de mogelijkheid hebben, board presses natuurlijk.

WAt een k*t training zeg..
veel te weinig setjes. borst heb je niet afgemaakt, schouders was incompleet, triceps afgeranseld...
Je lijkt mij wel bro.. hahahaha

Maar euh..
Decline vind ik de beste methode om Elbows in te verbeteren.. door de smalle grip en het lager laten zakken door decline gaan je ellebogen al beter naar binnen! dus zeker meer setjes van pakken..

• Topic Starter Topic Starter
Training dinsdag 22-11-05

Vandaag de rug en junk dag. Hint niet vlak voor het trainen chips en pocorn eten word je behoorlijk beroerd van tijdens het trainen :D

Deadlift

10 x 60kg bovenhandse greep
3 x 110kg bovenhandse greep
3 x 160kg bovenhandse greep
3 x 170kg bovenhandse greep (20kg meer dan vorige week)
3 x 180kg om en om greep
3 x 190kg om en om greep
1 x 200kg om en om greep

Had denk ik zwaarder gekunt als ik niet zoveel setjes van te voren had gedaan. Had geen id hoe ver ik kwam dus maar ff zo gedaan...

Op aanraden van joopie de om en om greep geprobeert deed normaal altijd beide handen bovenhands. Had niet verwacht dat er nog zo veel verschil in zou zitten.

De rest van de training op HIT manier

Chins
7x

Barbel row
100kg 7x had vaker gemoeten...

Barbel curl
55kg 12 x

concentrationt curl
22kg 8x

K*t bedenk me net dat ik shrugs ben vergeten :mad:

die deadlift trekt al weer goed aan zie ik, nice job
die om en om greep scheelt idd veel, ik ging 30 kg meer deadliften nadat ik die greep ontdekte

nette training hoor.. mooie deadlifts..

Deadlift gaat gestaag vooruit; hoe zit het met de barbell rows?

Xtreme_BODY zei:
Op aanraden van joopie de om en om greep geprobeert deed normaal altijd beide handen bovenhands. Had niet verwacht dat er nog zo veel verschil in zou zitten.

jij hebt dus in het verleden 260 met bovenhandse grip gelift??? :eek:

nette training kerel !:D

goeie curls en deadlift ( DL met of zonder straps?)

:cool:

het gaat idd om de grip die je in je klauwen hebt, niet hoeveel je met hulpmiddelen kan pakken; ik blijf trainen zonder suit want ik vind dat RAW de manier is om te kijken hoe sterk je bent....

MET straps had ik 200 al wel kunnen pakken, mij gaat het erom: lukt het ook ZONDER ?? ( volgende week wel):D

klusmier zei:
het gaat idd om de grip die je in je klauwen hebt, niet hoeveel je met hulpmiddelen kan pakken; ik blijf trainen zonder suit want ik vind dat RAW de manier is om te kijken hoe sterk je bent....

MET straps had ik 200 al wel kunnen pakken, mij gaat het erom: lukt het ook ZONDER ?? ( volgende week wel):D

Ik weet het ik ben een mietje :(

Deadlifts gaan goed!

De rest op HIT manier, maar ik vind een setje van alles toch erg weinig, ik zou dan geen voldaan gevoel hebben.
Door om en om te pakken ga je tegen dat de stang uit je handen wilt rollen, dus gebruikt geen extra kracht om dit tegen te gaan.

Powerblade zei:
Deadlifts gaan goed!
De rest op HIT manier, maar ik vind een setje van alles toch erg weinig, ik zou dan geen voldaan gevoel hebben.
Door om en om te pakken ga je tegen dat de stang uit je handen wilt rollen, dus gebruikt geen extra kracht om dit tegen te gaan.

Twijfel ook nog over het HIT gebeuren.. Is ook maar een experimentje het geef idd geen voldaan gevoel maar kijk het nog ff aan zolang ik vooruitga hou ik het zo.

klusmier zei:

Ik ben het niet met je eens. Als je die 200 kan pakken, maar je grip trekt maar 140kg, dan verneuk je gewoon je deadlift. Is je grip de bottleneck, gewoon met straps werken (als om en om + magnesium niet meer werkt) en je grip apart trainen tot je het wel kunt.

schattige training...

waarom concentration curls maar 8 reps? zou ik zeker 10 of 12 reps pakken..
is tenslotten pure BB oef en daarom zou ik meer reps pakken om hem echt naar de klote te trainen.

Verder dat je niet wist dat om en om grip zou schelen? echt niet?? hmmmm

niet getrained vandaag?
ik ook niet

je gaat al flink vooruit zeg! chapeau!

zeker met de deadlift, rest van de oefeningen ook, maar de manier hoe je je training opbouwt spreekt me niet aan.

Terug
Naar boven