Fitness Seller

Xtreme_BODY trainingslog.

• Topic Starter Topic Starter
Vorige week laatste dagen even niet zoveel gedaan omdat ik nogal chagie was omdat me opleiding niet ging zo als de bedoeling is en kon me dus niet zo goed concentreren.

Maar vanavond echt super lekker getraind :)

Ben begonnen met bankdrukken niet zo hoog gekomen als ik wou maar gaat al een beetje de goeie kant op. De stang smaller pakken voelt nu al een stuk beter en minder last van mijn ellebogen en elbows in gaat nog niet helemaal perfect maar wel steeds beter.

Bankdrukken
20 x 50kg
15 x 90kg
3 x 110kg
3 x 130kg
2 x 160kg 3e rep lukte niet meer

Is het goed om zo optebouwen? Of beter hoog beginnen en dan steeds 10kg erbij gooien?

Had ik net 160kg op de bank gegooit maar ging ff naar de kleedkamer om me flesje weer te vullen met water kom ik trug ja hoor :mad: hebben een paar van die ectos alle schijven er afgehaald en zitten met 50kg te drukken. Beetje kwaad reageren en ze hingen netjes alle gewichten er weer aan en ik kon drukken :D dacht probeer 160kg gewoon wie weet lukt het en tot me verbasing ging het nog vrij lekker nog geen pijntjes ergens dus dat is fijn :)

Incline banken
15 x 60kg
12 x 90kg
8 x 110kg

Cable cros
gewicht vergeten ergens rond de 50kg volgens mij

Military press
15 x 40kg
7 x 70kg had nog wel wat zwaarder gekunt denk ik als ik niet zo zwaar was gegaan bij incline banken en wat meer rust had genomen.

Zittend lateral raise
12 x 10kg
12 x 12kg
9 x 12kg

Bend over laterals
3 x 10 x 12kg

Tate press
15 x 12kg
12 x 16kg
12 x 20kg
12 x 20kg laatste 2 reps met hulp van spotter

Armen zaten vol t*ring dat doet zeer :D Heb nu volgens mij de tate press nu voor het eerst goed uitgevoerd want voel hem super.

Toen nog triceps puschown met touw en dumbbell kickback maar weet reps en gewicht niet meer.

Kreeg ook opmerking van aantal mensen dat ik gegroeid was dus gaat weer beetje goeie kant op swolev2 lijkt te werken! Heb nog genoeg tot eind van de week. En krijg vrijdag all in one van ergofarm dus eens kijken of dat wat is!

Wel wat raars me eetlust is compleet verdwenen :S Na het cutten verhoogde ik me voeding elke week tot zon 7000cal maar de laatste tijd is eetlust echt helemaal weg ??? Ook geen zin meer in junkfood dat scheelt wel :P

nou ik kan 1 ding zeggen. Ik vind dat je nog steeds gruwelijke gewichten omhoog drukt , lol :D

henk, met dat bankdrukken neem je imho veel te grote stappen (20 kilo steeds)
Je kunt beter kleinere stappen nemen, bijv 10 of nog beter 5 kilo.
Dus bijv 140, 145, 150 155 etc.
Dit werkte voor mij goed om snel omhoog te gaan met banken, bleef steeds k*tten toen ik stappen van 10 nam

Goeie bench, hoe small pak je hem dan?? Welke vinger leg je op de ringen?

Vanavond ging trainen niet zo lekker.. moe hoofdpijn duizelig ben bang dat ik een beetje ziek begin te worden.

Deadlift (bovenhandse greep)
10 x 60kg
8 x 100kg
3 x 150kg
2 x 190kg (20kg meer dan vorige x)

Deadlift (om en om greep)
1 x 210kg (10kg meer dan vorige x)
Deze laatste set ging niet zo lekker ergens rechts boven in mijn rug verkrampte een spiertje en kon toen gewicht niet meer houden. Dus niet verder dan 1 rep gekomen :( Onder rug voelde ook ff niet zo lekker aan dus ff barbell row enz.. geskipt.

Optrekken voor
6x
6x
3x

Pulldown machine (free weight panata)
12 x 80kg
10 x 100kg
7 x 100kg

Roei machine onderhandse greep
12 x 50kg
2 x 10 x 60kg

Barbel curl niet veel kracht bij vandaag ???
12 x 40kg
10 x 40kg
10 x 40kg

Touw curl
15 x 40kg
12 x 50kg
10 x 60kg

goeie grip ook toch nog hoor extreme makeover, tot 190 met normale grip is best netjes

Mag ik vragen wanneer jij begonnen bent met trainen? :) Leeftijd dus. :)

over 2-3 maanden met een beetje een fatsoenlijk dieet en genoeg volume in je training ben je weer heel dicht bij je oude PR's :thumb:

je blijft een beest kerel zker gezien je leeftijd

kenonne niet normaal man. ik voel me een zwak minifiguur als ik jouw log lees.

Frenkpie zei:
over 2-3 maanden met een beetje een fatsoenlijk dieet en genoeg volume in je training ben je weer heel dicht bij je oude PR's :thumb:

Hoop wel wat sneller dan 2 a 3 maand maar we zullen zien!

Donderdag niet kunnen trainen omdat ik naar me nieuwe school toe moest en te laat weer thuis was.

Vandaag voor hoe ver mogelijk de mm training gedaan.. moet alleen nog ff bankschirt hebben dan kan ik tenminste alles doen.

Smal bankdrukken
20 x stang
10 x 60kg
3 x 110kg
3 x 120kg
3 x 130kg
2 x 140kg(zou wel eens een pr kunnen zijn..) 3e rep kwam ik tot de helft :D

Is weer 10kg meer dan vorige week toen kwam ik bij smaldrukken op max 1 x 130kg

Dippen
lichaamgewicht 15x
lichaamsgewicht+15kg 10x
lichaamsgewicht+25kg 10x
lichaamsgewicht+35kg 5x dat was zwaar!!

Military press
20 x stang
3 x 50kg
3 x 70kg
3 x 80kg :)
Denk dat 85 of 90kg er ook nog wel in had gezeten

Triceps pushdown
15 x 40kg
12 x 45kg
10 x 50kg
4 x 60kg

Tate press de andere variant maar vind deze niet super.
4 x 12 x 14kg

Laatst bewerkt:
Goeie training kerel:eek:, wat is de andere variant van tate press

Goeie training.
Trained by Joopie ja ? :)

Terug
Naar boven